Mun mielestä sun pitäisi. En ymmärrä tuommoista pitkää taukoa. Sun pitäisi kirjoittaa ihan tunnistettavasti. Minulla on ikävä sinua.
Miksi sä et kirjoita mies?
44
794
Vastaukset
- AnonyymiEi sinulla ole minua ikävä. Auot täällä vain päätäs ja syyllistät kaikesta. Ei ole ikävä. Päällimmäinen tunne on helpotus, etten astunut ansaan. Olisin aivan hermoraunio, jos oltais enemmän tekemisissä. - AnonyymiLuultavasti moni eri ihminen aukoo sulle päätään täällä ja luulet, että se on joku tietty irl. 💔 
 Älä mene palstaharhaan😔
 Sivusta
- AnonyymiTäällä sulle ei kukaan aio päätä, toisten kirjoitusten perusteella käännät selän? 
- AnonyymiAika ramaattinen startti palstaäijä tässä aloituksessasi, joidenkin mielestä loru lähti oikeinkin uskottavasti etenemään, sellaisen ihmistyypin mielentilaa ei voi arvioida kovinkaan hyväksi. T naiselta tämä ei millään hyvällä eiku 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Luultavasti moni eri ihminen aukoo sulle päätään täällä ja luulet, että se on joku tietty irl. 💔 
 Älä mene palstaharhaan😔
 SivustaSinä aloittajaäijä olet monologiesi kanssa se palstaharha ja ikävä kyllä psy koosi on jakautunut lukijoiden osalta folie lö deuxiin. Säälittäväähän se on 

- Anonyymihyvä avaus, mut eipä tuosta tunnista mitenkään kuka olet... - Anonyymi☺️ perustuntematon kuten sinäkin.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:☺️ perustuntematon kuten sinäkin.. no juu 😊 t. M-mies 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:no juu 😊 t. M-mies kiva M, mutta en ole M. 
 Olen 6:s konsonantti 😌
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kiva M, mutta en ole M. 
 Olen 6:s konsonantti 😌selvä😁 entäpä ovatko etunimesi 2. ja viimeinen kirjain samanlainen?minulla etunimen viimeinen kirjain on samanlainen kuin sinulla😉, haluaisin saada varmuuden etunimestäsi, jotta uskaltaisin avata privaatin keskusteluyhteyden, kaikesta huolimatta Sujuvan mukavaa päivää sinne päin💪🌹🌞 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:selvä😁 entäpä ovatko etunimesi 2. ja viimeinen kirjain samanlainen?minulla etunimen viimeinen kirjain on samanlainen kuin sinulla😉, haluaisin saada varmuuden etunimestäsi, jotta uskaltaisin avata privaatin keskusteluyhteyden, kaikesta huolimatta Sujuvan mukavaa päivää sinne päin💪🌹🌞 ei ole 🫣, en ole Hanna ☺️ 
 Mukavaa päivää sinnekin👩🏻🦯➡️…..🧑🏻🦯
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei ole 🫣, en ole Hanna ☺️ 
 Mukavaa päivää sinnekin👩🏻🦯➡️…..🧑🏻🦯Enempää vinkki 5:a ei voikaan jakaa 😅, muuten kuin, että meillä on yksi yhteinen kirjain, ja se on vokaali 😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei ole 🫣, en ole Hanna ☺️ 
 Mukavaa päivää sinnekin👩🏻🦯➡️…..🧑🏻🦯ok, kiitos ja kiitos tiedosta👍 sitten valitettavasti ohi meni 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ok, kiitos ja kiitos tiedosta👍 sitten valitettavasti ohi meni Tietysti, olen aikapäiviä luopunut tunnistelusta 🙂, koska tämä on sellaiseen vähän huono paikka, mutta ehkä hän lukee vihjeesi ja intoutuu vastaamaan sinulle… 😀 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tietysti, olen aikapäiviä luopunut tunnistelusta 🙂, koska tämä on sellaiseen vähän huono paikka, mutta ehkä hän lukee vihjeesi ja intoutuu vastaamaan sinulle… 😀 se on totta, anteeksi, kun koitin tentata oletko tarkoittamani nainen, jonka nimen tosiaan mainitsitkin😃 tosin ei ole mitään käryä vieraileeko hän tällä palstalla... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:se on totta, anteeksi, kun koitin tentata oletko tarkoittamani nainen, jonka nimen tosiaan mainitsitkin😃 tosin ei ole mitään käryä vieraileeko hän tällä palstalla... Ei se haittaa. Toivotaan, että vierailee ikävissään☺️ Eihän se mahdotonta ole… 

- AnonyymiNiiin....Laita ny sellanen vahva tunniste,että kaikki muutkin tunnistaa asianomaisen lisäksi🤩 
- AnonyymiKoska et ole se oikea, erehdyin henkilöstä 
- AnonyymiOnko hän kirjoittanut jotakin kaunista, vai tilanteeseenne sopivaa. 
- AnonyymiOletko M-nainen? Nähtiin eilen juhlissasi. - AnonyymiNähtiin aivan varmasti. 
 En ole M-nainen.

- AnonyymiVarmasti osaisin kirjoittaa tunnisteellisesti ja persoonallisesti, mutta mikä hyöty siitä olisi jos tunnistaisin sinut täällä kun oikea käsinkosketeltava elämä on ihan muualla. - AnonyymiOlet niin oikeassa. 
- AnonyymiMinusta teillä jotka vastailette tälle naista performoivalle esim tällä tavalla ei ole varaa vänkyttää todellisuudessa elämisestä. Tänne käytte vihaanne lapioimassa tälle henkilölle jonka tämän käppäukon avausten takana näette🚩 Naiselta Tämä, hankkikaa elämä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minusta teillä jotka vastailette tälle naista performoivalle esim tällä tavalla ei ole varaa vänkyttää todellisuudessa elämisestä. Tänne käytte vihaanne lapioimassa tälle henkilölle jonka tämän käppäukon avausten takana näette🚩 Naiselta Tämä, hankkikaa elämä Kas kun minut ja ätmihunterin erottaa esim siitä, että minua sylettää tämä yleisö enemmän 

- AnonyymiAi romaania? - AnonyymiNiin, romaania meistä 🙂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin, romaania meistä 🙂 Niistä ei makseta ja AI korvaa kohta kaiken 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niistä ei makseta ja AI korvaa kohta kaiken Mutta, etkö sä tykkäisi kirjoittaa minusta? 🥹 

- AnonyymiKirjoita sä - AnonyymiEi, kun sä osaat paremmin 🙂 

- AnonyymiMitä se hyödyttää kirjoitella tänne palstaviidakloon yhtikäs mitään? - AnonyymiEi mitään! 
- AnonyymiAiemmin tunnistin itseni monestakin kirjoituksesta, enää en mistään, vaikka liippaavatkin ajatuksia. Olisko psykoosi helpottanut? 
- AnonyymiHyödyttää paljonkin 
- AnonyymiNo kirjoita nyt tiki tälle miesten huomiosta kiinnostuneelle naista esittävälle palstasedälle yhtä naisia aliarvioiden mitä aina. Sitähän näihin tuon otuksen aloituksiin uskominen on 

- AnonyymiYksi T-mies on M-naiselle kirjoitellut aika tunnistettavasti. - AnonyymiEn kirjoita M-naiselle. T. T-mies. 

- AnonyymiEn tiedä aloittaja kuka olet, mutta vastaan niinkuin olisit hän. Jota sydämeni edelleen Rakastaa, niin kuin on Rakastanut kaikki nämä vuodet. Tosiaan minulla on ollut tänne kirjoittamisessa, pitkä tauko. Vaikka en ole tänne kirjoitellut vuosiin, niin tunteet häneen ei ole muuttuneet mihinkään. En vain halua rikkoa itseäni enää uudestaan, niin kuin silloin kävi kun häneen ihastuin ja Rakastuin niin paljon. Rakkaus häneen ei ollut se joka rikkoi, vaan se kaipaus jota tunsin. Hän sai minussa aikaan, jotain sellaista mitä en tiennyt edes olevan olemassa. Siksi minä edelleen Rakastan häntä, enkä voi sille mitään. En tajunnut että näin voi käydä, mutta kai se on sitä Rakkautta. Toivottavasti sinä aloittaja, tavoitat ja tunnistat miehen ketä kaipaat. - AnonyymiVoi, miten suloinen kirjoitus. Vuosia olen minäkin häntä rakastanut ja kaivannut. Mikään ei ole muuttanut näitä tunteita. Vieläkin ajattelen ja odotan näkeväni hänet. Kiitos, kun kirjoitit. 

- AnonyymiEipä ole mitään asiaa enää. Hiljaisuus vastauksissasi vuosien aikana teki tehtävänsä. - AnonyymiEn ole hänelle suoraan viestitellyt. 

- AnonyymiJos et sä soita. - AnonyymiKoitahan nyt ikuinen teinari fiilistellä piilokatkerasti näitä palstaäijän tekstejä kun kersan niin hyvin toimii pakokeinona vallitsevista olosuhteista, eli kaikki on päin veetä paitsi ulli 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833