Miltä se tuntuu kun toinen pyytää apua ja luottaa suhun. Ja sä käytit sitä häntä vastaan?
Miltä se tuntuu kun toinen pyytää apua ja luottaa suhun. Ja sä käytit sitä häntä vastaan?
14
355
Vastaukset
- AnonyymiOhi 
- AnonyymiKukaan ole tullut ainakaan multa apua pyytämään IRL. nämä jutut anopalstalla pelkkää höpölöpöä 
 Sama vaikka kyselis Itteltään juttuja ja vastailis
- AnonyymiEi mennyt noin. Minä en luottanut siihen terapeuttiin enkä avautunut hänelle. Tosin en arvannut kuitenkaan kuinka käsittämättömän kauhea tyyppi kyseessä. 
 Epäilen kuitenkin, että jollain feikkiprofiililla on juteltu hänelle ja avauduttu jotain paskaa. Hän sitten esittää asiat muille niin, että minä terapiassa olisin avautunut sellaisia. Se on erityisen helppoa kun en kykene lukemaan mitä minusta kirjoitetaan psykiatrisiin papereihin.- AnonyymiVoi ei, voimia, rakkautta, valoa ❤️🧡💛💐🌸💮🏵️🌻🌼🌷🍀🍐🍓🥝🍍🍌🥭🍫☕🌠☀️🛐✝️ 
- AnonyymiEi niillä ole mitään oikeutta puhua terapian asioita vapaa ajalla. Laita nimi tai tee rikosilmotus siltä lähtee luvat. Samoin hoitajilta ja luotto henkilöiltä jotka puhuu toisten asioita. Ei missään nimessä! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei niillä ole mitään oikeutta puhua terapian asioita vapaa ajalla. Laita nimi tai tee rikosilmotus siltä lähtee luvat. Samoin hoitajilta ja luotto henkilöiltä jotka puhuu toisten asioita. Ei missään nimessä! Senku ettivät töitä itselleen kaupan kassalta seuraavan kerran. Tai siivous firmasta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi ei, voimia, rakkautta, valoa ❤️🧡💛💐🌸💮🏵️🌻🌼🌷🍀🍐🍓🥝🍍🍌🥭🍫☕🌠☀️🛐✝️ Miksi et muka kykene lukemaan, mitä susta on sinne kirjoitettu? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi et muka kykene lukemaan, mitä susta on sinne kirjoitettu? Koska saan ahdistuskohtauksen jo ensimmäisestä valheellisesta lauseesta. Pysyn paremmin jotenkuten kasassa kun en lue miten rumasti minusta kirjoitetaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei niillä ole mitään oikeutta puhua terapian asioita vapaa ajalla. Laita nimi tai tee rikosilmotus siltä lähtee luvat. Samoin hoitajilta ja luotto henkilöiltä jotka puhuu toisten asioita. Ei missään nimessä! Se on vain epäilys, että puhuu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei niillä ole mitään oikeutta puhua terapian asioita vapaa ajalla. Laita nimi tai tee rikosilmotus siltä lähtee luvat. Samoin hoitajilta ja luotto henkilöiltä jotka puhuu toisten asioita. Ei missään nimessä! Ja esittää asiat varmaan väärin myös muille hoitaville henkilöille. Kirjannut omakannan täyteen paskaa. 
- AnonyymiTarkennan tähän kommenttiin vielä, kun sitä ei taidettu ymmärtää: minä todella epäilen, että terapeutti on jutellut jonkun feikkiprofiilin kanssa, joka on esiintynyt minuna ja ”avautunut” hänelle jotain paskaa. Ja sitten terapeutti on mahdollisesti kirjannut ne avautumiset niin, että minä olisin terapiassa avautunut sellaisia. Ja ehkä myös levitellyt muille feikkiprofiilin viestejä. Tämä onnistuisi, koska minä en lue omakantaa eikä kukaan edes uskoisi minua, koska olenhan sekopäinen hullu. 
 Sanon vielä, että minä en ole sille terapeutille avautunut sen enempää kuin esim. kellekään sairaanhoitajista.

- AnonyymiMiettinyt täysin samaa. :( 
 /s
- AnonyymiNiistä jotka näin tekee ei miltään miksi koska ovat tottuneet käyttämään muita hyväkseen oman edun nimissä mitä oikein kuvittelit kun olet moiseen seuraan eksyny - AnonyymiKyllä nämä narsistit/psykot on mielettömän hyviä näyttelijöitä, että ei ihmistä voi syyttää aina jos ei sitä toisesta huomaa. Minulla se on mennyt niin, että olen saanut ottaa aika paljon turpaan hyväksikäyttäjiltä, ennen kuin aloin erottamaan. Suunnatonta tuskaa läpikäynyt sinisilmäisyyttäni. 
 Nämä kun näki heti oman "kiltteyteni", niin ne on oikein hakeutunut minun seuraani. Lainausmerkeissä siksi, koska kiltteys on jo varhain omaksuttu selviytymismekanismi. Nyt minä ymmärrän, että ei minun ole pakko olla toksisessa seurassa. Ja kun sen tajuaa, niin alkaa olla tilaa niille paremmille ihmissuhteille. Ei hulluja, tunnekylmiä enää elämääni. Ja kuten sanoit, ei tuollaiset ihmiset tunne tunnontuskaa, kuten ei juuri mitään muitakaan tunteita.
 Kiitollinen kai silti pitäisi olla siitä, että nuo ihmiset ovat osoittaneet omat varjoni, joita olen sitä kautta päässyt työstämään. Eli sillä tavalla ei ole huono juttu nämä tyypit, jos on vaan itse valmis käymään omia traumojaan läpi ja pääsemään raskaasta läpi elämän mukana kulkeneesta taakasta eroon.
 -sivusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833