Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
82
1124
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei mikään aluksi. Hän oli yksi monista. Ja pitkään oli näin. Sitten tapahtui jotain ja kiinnostuin hänestä ja aika pian tämän jälkeen ihastuin.
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui, miten sinuun tehdään vaikutus? Menikö miehelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui, miten sinuun tehdään vaikutus? Menikö miehelle?
En ehkä osaa selittää. Tutustuin häneen ja pidin hänestä ihmisenä. Ja sitten mielenkiintoni heräsi, vähän sattumalta, kun tajusin, että hän ei olekaan niin yksiulotteinen kuin olin kuvitellut. Ja kyllä hän on mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä osaa selittää. Tutustuin häneen ja pidin hänestä ihmisenä. Ja sitten mielenkiintoni heräsi, vähän sattumalta, kun tajusin, että hän ei olekaan niin yksiulotteinen kuin olin kuvitellut. Ja kyllä hän on mies.
Mies ja ihminen eli miesihminen? Joku tässä ei täsmää nyt, palstaäijä🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pretty fly for a white guy?
- AnonyymiUUSI
Hän tuntui turvalliselta ja muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Flirttailu, ulkonäkö ja murre. Ja syvällisyys ja aikuismaisuus.
- AnonyymiUUSI
Tampeeen murteen miäskö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tampeeen murteen miäskö?
Turun murre.
- AnonyymiUUSI
Iso fyysinen koko.
- AnonyymiUUSI
En tiedä enkä muista, olisi saanut olla olematta mitään mielenkiintoa. Ei ole ollut mitään hyvää eikä nättiä, muuta kun suuri pettymys ja negatiivinen kokemus, mutta itseni vikahan se on kun annoin itseni kiinnostua alunperinkään.
- AnonyymiUUSI
Mä otan osaa:(
- AnonyymiUUSI
Oletkohan itse ymmärtänyt jotain väärin? Kokeile katsoa asiaa uudelleen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan itse ymmärtänyt jotain väärin? Kokeile katsoa asiaa uudelleen ?
En ole ymmärtänyt, hän on yhteydenottoni jälkeen mennyt jopa kihloihin, niin eiköhän se kerro jo kaiken tarvittavan ja vielä enemmänkin. Kaiken olen ymmärtänyt niin, miten ymmärrettävissä on ollut. Sanoakseni vielä, että silloin tietämättäni hän olikin varattu mutta onneksi se selvisi heti enkä olisi koskaan ottanut yhteyttä jos olisin tiennyt. No on maailmassa kuitenkin vielä toivottavasti oikeaa rakkautta ja vapaitakin ihmisiä. Tämä on nykyään ollut vain tottumus joskus käydä täällä välillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ymmärtänyt, hän on yhteydenottoni jälkeen mennyt jopa kihloihin, niin eiköhän se kerro jo kaiken tarvittavan ja vielä enemmänkin. Kaiken olen ymmärtänyt niin, miten ymmärrettävissä on ollut. Sanoakseni vielä, että silloin tietämättäni hän olikin varattu mutta onneksi se selvisi heti enkä olisi koskaan ottanut yhteyttä jos olisin tiennyt. No on maailmassa kuitenkin vielä toivottavasti oikeaa rakkautta ja vapaitakin ihmisiä. Tämä on nykyään ollut vain tottumus joskus käydä täällä välillä.
No mutta nehän saattaa olla gubbe rinkustimet rahaks vaihdettu jo kahteen kertaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta nehän saattaa olla gubbe rinkustimet rahaks vaihdettu jo kahteen kertaan
Ja näin muuten käynyt
- AnonyymiUUSI
Tutun oloinen heti, persoonallinen, mukavan, hauskan, aidon tuntonen ja sydämelliseltä vaikuttava sekä tietysti todella kaunis ❤️☺️
- AnonyymiUUSI
Ja sanotaanko että nopeasti se kaikki kävi, salaman nopeasti 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sanotaanko että nopeasti se kaikki kävi, salaman nopeasti 😘
Oho. Ensinäkemältä ja eilen vai? On niin uuden ihastuksen makua että...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Ensinäkemältä ja eilen vai? On niin uuden ihastuksen makua että...
Ei eilen, tää tapahtui jo 2017
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei eilen, tää tapahtui jo 2017
Oh mr crowley what went down in your head
- AnonyymiUUSI
Pitkän seksittömän aikakauden jälkeen kiinnyin valheellisesti omien mielikuvien luomiin ajatuksiin. Paha myöntää tätä jopa itselle, tuntuu niin naiivilta. Periaattessa olisi siis voinut olla kuka vaan, jos fyysinen olomuoto on miellyttävä..
- AnonyymiUUSI
Tarkennatko vielä? Loit jostain henkilöstä mielikuvan, teille muodostui jotain ja totesit, ettei ole sellainen, kun olit mielikuvissasi luonut?
Jotain muuta? - AnonyymiUUSI
Mullekin kävi noin, se on ihan inhimillistä kun on ollut kauan yksin tai ilman kosketusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko vielä? Loit jostain henkilöstä mielikuvan, teille muodostui jotain ja totesit, ettei ole sellainen, kun olit mielikuvissasi luonut?
Jotain muuta?Ei vaan seksi ikäänkuin sumensi pään, jolloin oma mielikuvitus alkoi järkkäilemään hänestä sellaista ihmistä minkä hänen itse haluaisin olevan. Totuus lienee jotain muuta, mutta pointti se että kiinnyin itsekehittelemiini ajatuksiini ihmisestä jota ei ole edes olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan seksi ikäänkuin sumensi pään, jolloin oma mielikuvitus alkoi järkkäilemään hänestä sellaista ihmistä minkä hänen itse haluaisin olevan. Totuus lienee jotain muuta, mutta pointti se että kiinnyin itsekehittelemiini ajatuksiini ihmisestä jota ei ole edes olemassa.
Teinikö olet, vai minkä ikäinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan seksi ikäänkuin sumensi pään, jolloin oma mielikuvitus alkoi järkkäilemään hänestä sellaista ihmistä minkä hänen itse haluaisin olevan. Totuus lienee jotain muuta, mutta pointti se että kiinnyin itsekehittelemiini ajatuksiini ihmisestä jota ei ole edes olemassa.
Näin se menee on monesti huomattu, että rakkaudennälkäinen nainen näkyy kauas ja toiset miehet ottavat tästä ilon irti ja polkevat minkä kerkeävät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin kävi noin, se on ihan inhimillistä kun on ollut kauan yksin tai ilman kosketusta.
Näin minäkin palstaäijä tämän ”maskuliinisen” vuoropuhelun itsesi kanssa tulkitsin. Muhaha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee on monesti huomattu, että rakkaudennälkäinen nainen näkyy kauas ja toiset miehet ottavat tästä ilon irti ja polkevat minkä kerkeävät.
Säästä turinointisi palstakäppänä. Innostut aina näistä lässytyksistä ja yrität tulla ohjeistamaan ja moralisoimaan sieltä bunkkeristasi, noloa jopa naisvihamielisille nettirikolliselle. Sulla ole edelleenkään mitään käsitystä mistään ja eiköhän me pidetä se myös niin 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin palstaäijä tämän ”maskuliinisen” vuoropuhelun itsesi kanssa tulkitsin. Muhaha
Kunpa joku koskettaisi 🥹😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säästä turinointisi palstakäppänä. Innostut aina näistä lässytyksistä ja yrität tulla ohjeistamaan ja moralisoimaan sieltä bunkkeristasi, noloa jopa naisvihamielisille nettirikolliselle. Sulla ole edelleenkään mitään käsitystä mistään ja eiköhän me pidetä se myös niin 😉
Moralisoinnosta voit syyttää, muttet vissiin valehtelusta? Se on hyvä, että jotkut saa ilon irti, kun näkevät tilaisuuden. En ymmärrä miten jotkut naiset on niin pimeitä, että luuhaavat menemään ja kuvittelevat jonkun hyvän miehen vielä poimivan heidät sen jälkeen 🤣 Niin vääristynyt käsitys itsestä, kun pillunnälkäiset miehet kehuvat ja kuolaavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moralisoinnosta voit syyttää, muttet vissiin valehtelusta? Se on hyvä, että jotkut saa ilon irti, kun näkevät tilaisuuden. En ymmärrä miten jotkut naiset on niin pimeitä, että luuhaavat menemään ja kuvittelevat jonkun hyvän miehen vielä poimivan heidät sen jälkeen 🤣 Niin vääristynyt käsitys itsestä, kun pillunnälkäiset miehet kehuvat ja kuolaavat.
Byyhyyy äitinsä vtuiksi kasvattama bipolaarinen mekkomies. Uutta draamankäännettä eetteriin ja el tiempoa hakemaan 😊
- AnonyymiUUSI
Eli et ollut jutellut hänelle varmaan koskaan. Ihastuit vain ulkonäköön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten selvisi, että olikin ihan eri ihminen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tästä höpinästä selvisi vain ja ainoastaan se, että palstaäijä osaa hyvin kohdistetusti tarttua kaikkeen mikä sivuaa pakkomielteenkohteensa värikynäiltyä vuodatusta. Muulla ei ole merkitystä joten hölökynkölökyn ja merrat vesille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ollut jutellut hänelle varmaan koskaan. Ihastuit vain ulkonäköön.
Näin kävi. Oon sillai vähä tumpelo yms..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat pilkkoa näitä palstaäijän HÖPÖTYKSIÄ atomeiksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat pilkkoa näitä palstaäijän HÖPÖTYKSIÄ atomeiksi
Tästäkin voi päätellä jotain että sinulla on kova yritys ujuttaa juuri tietyt kommentit palstakävyn eli itsesi rustailuiksi 😉 käytätkö muuten vielä toisten ihmisten IP osoitteita sinä senkin pieni lapamato?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästäkin voi päätellä jotain että sinulla on kova yritys ujuttaa juuri tietyt kommentit palstakävyn eli itsesi rustailuiksi 😉 käytätkö muuten vielä toisten ihmisten IP osoitteita sinä senkin pieni lapamato?
Joo sää voit päätellä siellä just mitä lystäät esim minun olevan palstasetä ja minä saatan auttaa muita päättelemään. Eikö se oo sillä hyvä ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo sää voit päätellä siellä just mitä lystäät esim minun olevan palstasetä ja minä saatan auttaa muita päättelemään. Eikö se oo sillä hyvä ns
Niin kauan kun runttailet tämän setäsekopåån juttuja mun kontolle, niin ei, se ei ole sillä hyvä arvon armas vai mikä vttu oletkaan
- AnonyymiUUSI
Hänessä oli vain mun mielestä se vetovoima. Tykkäsin heti kaikella tapaa hänestä. Voisin eritellä montakin asiaa, mutta ehkä toisen kerran sitten.
- AnonyymiUUSI
Hän oli jopa huvittavalla tavalla täysi vastakohta mun miesmaulle. Eli ei ollut luonnossa liikkuja, ei käsistään kätevä askartelija, huomaamattomasti pukeutuva ja vaatimaton, ei turvallinen vakaa isähahmo vaan kaiken tuon vastakohta.
Fyysinen vetovoima tuli ekaksi, sitten tykästyin herkkyyteen. Kaikki tämä hiljaa hiipien, ei ensi kohtaamisella.- AnonyymiUUSI
Ja mitähän naisia esittävä kukkuu isähahmosta? Nut tarkkana kaikki weirdot
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän naisia esittävä kukkuu isähahmosta? Nut tarkkana kaikki weirdot
Pahoin pelkään, että ainoana ja siten tarkimpana olet sinä itse. Niin se näissä hommissa vähän menee. Kyllä sää tiärät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahoin pelkään, että ainoana ja siten tarkimpana olet sinä itse. Niin se näissä hommissa vähän menee. Kyllä sää tiärät.
Siis tämän isällisyyden suhteen vai minkä osallisuuden suhteen? Ny meni jo ”kiintoisaksi”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämän isällisyyden suhteen vai minkä osallisuuden suhteen? Ny meni jo ”kiintoisaksi”
Tarkoitan huomioitasi palstalta ihan yleisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja otetaan melkeinpä tärkeimpänä huomioon se fakta, että teet näitä huomioitasi läpi viikon, aamusta iltaan. En ole huomannut, että kovinkaan moni jakaisi huomioitasi esim. juuri tästä palstaäijästä, joka sinun ns. nemesiksenä aloittaa jokaikisen langan tällä palstalla. Ja ei pelkoa, minä en ole tämä palstasetä, olen vain joku, joka on sivusta seuranneena tehnyt omat huomionsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko kelle keskustelet tai oletko harhainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No palstasedättäjälle eli T naiselle. Ihme kysymys...
Ja ei en ole harhainen, eikä ainakaan juuri vastikään tapaamani lääkäri toisin millään muotoa indikoinut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä vuoksi sinulle syntyi tarve saada tietää tämä näinkin vakava asia? Oletko perehtynyt em. asioihin ja rehellisesti tullut siihen tulokseen, että MINÄ olen harhainen? Jokainenhan voi itse käyttää vaikka yhden päivän ja lukea lankoja. Sieltä paljastuu joka päivä sama kaava aamusta iltaan. Jos et usko niin tarkista ihan itse.
- AnonyymiUUSI
Komea, älykäs, persoonallinen, omituinen huumorintaju, äkkipikainen, tunteita herättävä ja läsnäolo rauhoittaa mieltä muutamia mainitakseni. Siinäpä ne oli ja meni.
- AnonyymiUUSI
Ekasta sanasta lähtien osui ja upposi. Täytyy olla kyse minusta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ekasta sanasta lähtien osui ja upposi. Täytyy olla kyse minusta!
Ei vaiskaan, edelliseen jatkona. En ole komea. Enkä varma älystäkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaiskaan, edelliseen jatkona. En ole komea. Enkä varma älystäkään.
Tässä tapauksessa miehessä eräänlaista hiljaista viisautta. Piilottaa kynttilää vakan alle vaikka pinnan alla potentiaalia suurempiinkin tekoihin. Ja jokainen on omalla tavallaan komea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa miehessä eräänlaista hiljaista viisautta. Piilottaa kynttilää vakan alle vaikka pinnan alla potentiaalia suurempiinkin tekoihin. Ja jokainen on omalla tavallaan komea.
Että sua ei sitten jännitä tai kiristä hermoja uistelu, jäbä?
- AnonyymiUUSI
Kuule gubbe äkkipikasta emme halua
- AnonyymiUUSI
Kyllä hänessä oli se kiinnostavuus alusta lähtien ja tietenkin kauneus joka ruokki yhteyden toivomista ja lopultahan se sitten tapahtui. Mutta kaikki tapahtui liian nopeasti ja silloin asioilla on taipumus epäonnistua. Pidän kyllä hänestä edelleen, hänessä on oma vetovoimansa ja katson häntä usein hieman eritavoin kuin muita, lienee jäänyt tavaksi tai miksi sitä nyt haluaa sanoa. Mietin joskus niitä pieni hetkiä välillämme ja ne tuntuvat vieläkin läheisiltä, niin kuin olisimme siinä yhdessä ja voisin muuttaa hetken mieleisemmäksi, rauhallisemmaksi ja läheisemmäksi. Joskus tilanteet jäävä elämään omaa elämäänsä, ja vaikka tykkäämistä olisi paljonkin, on tilanteiden ratkaiseminen todella vaikeaa. En ole koskaan loukkaantunut tai muuten pahoittanut mieltäni ihmiseen josta pidän, ja toivon aina ettei toisetkaan näin tee vaikka tunteet ovatkin välillä sotkeneet asioita. Rakkaus on hyvin herkkä laji, siinä on paljon asioita jotka vaikuttavat ihmiseen ja ihmisen käyttäytymiseen, tärkeintä on kuitenkin muistaa että se joustaa hyvin paljon rakastuneiden kesken.
- AnonyymiUUSI
Olipa viisasta pohdintaa kiitos
- AnonyymiUUSI
Jotain eripuraa kuitenkin ilmennyt..?
- AnonyymiUUSI
minun mielesrtänin niin moji-kucay #pukkuiwiäa kuvia"
pikkukubvia - AnonyymiUUSI
Tutkimattomat ovat Herran tiet 🙃
- AnonyymiUUSI
Hiuksiin yleensä ihastun miehessä ensin.
(Odotan innolla, mitä mieheksiluulija tähän vastaa 😋.)- AnonyymiUUSI
Onko lippatukka, takatukka otsatukka pulitukka? Ole hyvä palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähän voit ja valitsitkin siitä jo ihan itse. Oletkos muuten pannut merkille, että palstamiehen huomioimista harrastaa eniten ja oikeastaan ainoastaan vain sinä itse? Kukaan muu ei puhu palstaäijistä kuin sinä T nainen, tai kuka sinä ikinä oletkaan. En sano tätä pahalla, mutta sinuna tarkastelisin myös omaa toimintaasi, kun suhtkoht fiksulta ihmiseltä, lukuunottamatta näitä palstaäijä juttuja, kirjoitustesi perusteella vaikutat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi se tietysti olla että tällainen palstasetä on joskus ollut tai on mutta en usko hänen olevan kuitenkaan ihan jokaisen aloituksen takana. Päivittäisiä käyttäjiä on niin paljon, että se on matemaattisestikin mahdotonta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuuheat, laineikkaat hiukset 😍
- AnonyymiUUSI
Ihastuin häneen pikkuhiljaa. Vähän kuin salaa kauempaa seurasin häntä ja hänen reaktioita +käyttäytymistä, koska vaikutti mielenkiintoiselta persoonalta.
Hän tuntui vaan niin tutulta, pidin myös hänen ulkonäöstään.
Halusin antaa hänelle huomiota ja ystävällisyyttä. Jostain syystä tuli sellainen tunne, että hän tarvitsee ja ansaitsee kaiken mahdollisen huomion.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Ulkomailla oli ilmestys kun tuli vastaan
- AnonyymiUUSI
Ihastuin hänen iloisiin kasvoihin 😊
Out of my league though. - AnonyymiUUSI
Ei mikään. En minä silloin vielä hänestä kiinnostunut. Se tapahtui paljon myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Hän oli niin monella tavalla hellyttävä, rauhallinen, pidin hänen kasvoista ja silmistä.
- AnonyymiUUSI
Mukava luonne, peppu ym. Eikä ikäerokaan haitannut, melkein päinvastoin. Hän saisi mitä vaan haluaa, antaa ja ottaa!❤️🔥
- AnonyymiUUSI
👍👍💖
- AnonyymiUUSI
Erittäin upeat kasvonpiirteet miehellä.
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoista kuunnella tätä mellastusta. Täällä on samalla kateutta, vihaa ja rakkautta. Vihalla ja pahan suoltamisella, ette saa mitään aikaan, mutta rakkaus voittaa aina. Se kantaa ja vahvistaa ihmistä. On väärä luulo, että ihmisiä nolaamalla saavuttaa mitään, siinä nolaa vain itsensä ja tunnustaa oman henkisen tasonsa ja heikkoutensa. Vain itsestään epävarma persoona lankeaa tähän omaa egoaan nostattavaan hurmaan ja tuntee olonsa olevan turvassa, mutta se on harhaa ja lopulta näivettää tekijänsä... Hänessä näin jotain syvää herkkyyttä ja samaa kuin itsesäkin. Kauneus ei ole pääasia, mutta se aistimus millä ympäristöä tarkkaillaan. Aivan tietoinen kiinnostuksen herättäminen ja pienet ärsytykset. Naiset kyllä tietää miten mies saadaan kumartamaa. Matka jatkuu...
- AnonyymiUUSI
Asiallista tekstiä.
Viimeisille lauseille, pienet hörähdykset😂👍
- AnonyymiUUSI
Alussa ei mikään, mutta suhtauduin kyllä myönteisen uteliaasti.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän näytös ole nähty ja lähtöportti suljettu. Passissa leimat kaikilla ja kohti uutta normaalia perhe elämää ja unohdetaan tämä sumutus ja harha maailma lopullisesti. Käykö?
- AnonyymiUUSI
Hän oli komein mies, jonka olin koskaan tavannut. Ihan toisesta maailmasta. Hänet on valmistettu minulle mittatilaustyönä, siksi hän on niin täydellinen. Sisältä ja ulkoa.
- AnonyymiUUSI
Mutta sinä olet yhtä leveä kuin pitkä joten hän saattaa olla vähän kaukana saataviltasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet yhtä leveä kuin pitkä joten hän saattaa olla vähän kaukana saataviltasi.
Nyt meni tosi kovaa ohi!
- AnonyymiUUSI
Pidin hänen kasvojaan kauniina heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Vuosien kuluessa luonteensakin tuli paremmin ilmi ja nainen muuttui entistä kiinnostavammaksi. Tykästyin myös muihin ulkoisiin piirteisiinsä.
En osaa sanoa tarkkaa hetkeä varsinaiselle ihastumiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem762970HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat572258- 251990
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851470- 661373
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441358- 561119
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan221113Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?821107- 47983