Joka kolmas suomalainen on nyt jo lihava

Anonyymi-ap

Suomalaiset lihovat vauhdilla. Nyt ollaan ko Euroopan 3. lihavin kansa. Vielä 10 vuotta sitten oltiin sijalla 15. Kardiologian professorin mukaan Suomea ihkaa lihavuuden tsunami.

Olisi kannattanut kuunnella Cosmoa joka on ihan oikeassa. Laihduttakaa!

28

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin haluan olla joka kolmas lihava...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Naapureissa asuu 3 ylilihavaa naista. Yksi yli 200 kiloinen on jo räjähtämispisteessä !
      Tietenkin yksiasuvia ja syövät paljon pikaruokaa ,sidukkaa, pitsoja ja muuta paskaa.
      Tunnen myös useitä 25-35 vuotiaita miehiä jotka on vapautettu armeijan käymisestä liikalihavuuden takia.
      Jos armeijaikäinen painaa vaikka 100-120 kiloa niin hänet vapautetaan asepalveluksesta .....Oiva keino välttää armeija..syöt itsesi lihavaksi siaksi!

• Anonyymi

Jokaisesta kutsuntaerästä jo kolmannes hankkii vapautuksen armeijasta, mutta ei sitä varten itseään tarvitse syöttöpossuksi lihottaa, on muita keinoja kuten mielenterveydelliset perusteet.

• Anonyymi

Elintaso on noussut.

• Anonyymi

Itsekurin puute ja mielenterveysongelmat näkyy lihavuutena.

• Anonyymi

Kaupunginvaltuistossakin näkyy olevan laihdutuksen tarve. 🐷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... tai työttömyytenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika suoraan oikaisit jyrkässä mutkassa...

• Anonyymi

Olen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin naisilla maha pömpöttää, ikään kuin paskalasta siellä kannettaisiin. Hyi helvetti! Liikkukaa naiset, liikkukaa. Olette rumia nykyisellään.

Ottakaa tästä mallia: https://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw

t. Cosmo

• Anonyymi

Joo, tiedämme että käyt vanhempiesi luona pesettämässä pyykkisi. Älä kirjoita äidistäsi ja siskostasi moista.

• Anonyymi

Minäkin haluan lihoa...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Maailman onnellisin kansa asuu Lieksan hyvinvointi alueella. Tanskalaiset kirjoittelee että suokansa kävelee siellä suupielet ylhäällä.

• Anonyymi

Minä olen niin laiha notta napa hankaa jo selkärankaa. Lisäjsi olen myös pihi, elikkä itara. Piereskelen sisäänpäin jotta lämpö ei karkaa tai jos piereskelen ulospäin se tapahtuu yöllä peitos sisäpuolella.
      Vaimoni ei oikein pidä tavastani 🤔

• Anonyymi

Tiukkaa taloudenpitoa suosittelen hakeutumista valtuutetuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiukkaa taloudenpitoa suosittelen hakeutumista valtuutetuksi

Mulla on ylipainoa ja voin ostaa kaupasta mitä tahansa ruokaa, kun on rahaa. Ylipainosta valittajat taitaa olla niitä punaisten hintalappujen persaukisia kyttääjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ylipainoa ja voin ostaa kaupasta mitä tahansa ruokaa, kun on rahaa. Ylipainosta valittajat taitaa olla niitä punaisten hintalappujen persaukisia kyttääjiä.

Suosittelen sinuakin valtuutetuksi. Rahaa on. Köyhät kyykkyyn liukastelemaan jalkakäytävillä. Röh, röh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen sinuakin valtuutetuksi. Rahaa on. Köyhät kyykkyyn liukastelemaan jalkakäytävillä. Röh, röh.

Liuisteleminen on hyvää tekemistä köyhille nälkäisille luusereille.

• Anonyymi

Ennen vanahaanpa lihava isäntä ja lihava emäntä oli talon vaurauden merkki.

• Anonyymi

Kyllä ja heidän perunapellossa oli isot perunat jotka osoittavat isäntäväen tyhmyyden. 🤠

• Anonyymi

Miksi on tyhmä jos saa kasvamaan perunat isoiksi...? 😮

• Anonyymi

Helpommin sanottu kuin tehty.

• Anonyymi

Mitä isommat perunat sitä tyhmempi isäntä.
      Pienet ja keskikokoiset perunat ovat maukkaita.
      Isot perunat ei, jotka syötetään sioille

• Anonyymi

Ihmisillä on liikaa rahaa, ostavat ja syövät/juovat liikaa.

• Anonyymi

Sehän kompensoituu siiä, kun on köyhiä vätkylöitä, jotke ei halua tehdä työtä, vaan valittavat mieluummin ruuan puutetta. Ne ia osta liikaa.

• Anonyymi

Vois pitää vötkylä viikon, näkis kuka on vötkylä kunigas.

• Anonyymi

Olen 47v työtön mies. Syön joka päivä kobehärkää ja wellington pihvejä.

• Anonyymi

Onneksi ei ole päässyt jano yllättämään, vaikka rahaa ruokaan ei ole.

• Anonyymi

Suomalaiset opetettiin koronakriisin aikana "säästämään elinpäiviään" lihottamalla itseään kotisoffalla. Kotoa ei tarvitse poistua enää mihinkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5934
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5495
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4339
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4097
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3582
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      62
      2632
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1428
    Aihe