Miks sit roikut mussa, jos et ole valmis olemaan tekemisissä mun kaa, ootko joku stalkkeri vai?

Anonyymi-ap

Tuntuu, että oot vaan niin ihastunut/rakastunut muhun sit, mut suhun on turha tuhlaa aikaa, kun oot joko niin pakkomielteinen, että et kykene olemaan yhteyksissä muhun tai et vaan pidä musta yhtään, ja kumpikaan vaihtoehto ei käy järkeen mulle..... ei susta nainen ota selvää.

19

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, älä tuhlaa aikaa. Lupaan olla roikkumatta.

• Anonyymi

Bunny osaa aina palauttaa maan pinnalle, muistaa joka kerta, miksei meistä tule mitään.

• Anonyymi

Tai jos se ei ota susta selvää? En mä ainakaa halua pitää yhteyttä, jos itellä tunteita, mutta toisella ei ole.

• Anonyymi

En tunnista sua

• Anonyymi

jos se on joku muu

• Anonyymi

Millä tavalla roikkuu?
      Miks et ite ota yhteyttä?

• Anonyymi

Epäselvä mies ja sekavaa tekstiä.

• Anonyymi

Miten voi roikkua toisessa jos ei ole yhteyksissä?
      Tai jos sä tarkoitat että täällä palstalla roikkuu jossain... Mutta oli aika oudosti ilmaistu tuo joka tapauksessa.

• Anonyymi

No ei se ole kenenkään tietyn tyypin perässä roikkumista jos käy täällä palstalla, vai onko tämä jonkun ihmisen yksityispalsta?

• Anonyymi

Kenelle...

• Anonyymi

Mieheltä ->n

• Anonyymi

Kenen kirjoitus? Ei voi vastata kun ei tiedä.

• Anonyymi

Palveluammateissa ne stalkkerit käy teitä siellä työmailla stalkkaamassa ettette vaan vahingossakaan väärän ihmisen kanssa keskustele ne on siitä vaarallisia että saattavat jopa ihan vain mustasukkaisuudesta tappaa miksi olisi hyvä tuntea ihminen jonka kanssa on tekemisissä tyttäreni äiti olisi ehkä muuten ennen pitkää uskaltanu tappaa mu tais jäädä miettimään ettei hänellä ole sit itselläänkään mahdollisuutta saada edes vahingossa miksi mä olen yleensä niistä hengenvaarallisista naisista kiinnostunu mitä voi olettaa ihmiseltä jolla on itsetuhoinen ajatusmaailma ja niistäkin ne hiljasimmat on niitä vaarallisimpia eli kokonaisuutena millaisia ihmisiä.mä olennpääsääntöisesti keränny ympärilleni tai lähelleni vaarallisia miksi niillä lähellään vähän ihmisiä jotka uskaltavat olla heille rehellisiä he osaavat arvostaa rehellisyyttä eniten ymmärrän kyllä miksi jotkut ei uskalla vaaralliselle ihmiselle sanoa omaa rehellistä mielipidettään tästä arvaappa vaan kuinka kimpaantuu kun saat suuttumaan

• Anonyymi

Niin ja se on yksi syy se itsetuhoinen ajatusmaailmani miksi mä en keskity ajatuksiini ettei lasten tarvi olla huolissaan isästään

• Anonyymi

Niin sano suoraan, että saako susta selvää?

• Anonyymi

Tykkään paljon eräästä miehestä, joka kirjoittelee täällä paljon... kaikista hänen puutteistaan huolimatta. Minä olisin kyllä otettu, jos tietäisin, että tuolla jossain on salainen enkelini joka ajattelee minusta pelkkää hyvää ja toivoo parasta. Mutta sellaista enkeliä tuskin on, mutta hänelläpä on. Ei minulla hänen suhteen ole mitään vaatimuksia ja odotuksia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ha ha.. kumpikohan meistä on se pahempi stalkkeri? Joten turpa kiinni🤭

• Anonyymi
        UUSI

No tätä minäkin tässä kelaan, kumpikin kiertää samaa rinkiä😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      133
      3495
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      41
      2891
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      9
      2813
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      126
      2733
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      107
      1792
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      85
      1553
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1508
    8. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      13
      1346
    9. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1335
    10. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1327
    Aihe