Seksi välilämme on intohimoista, mutta ei sitä rakkaudeksi voi sanoa. Haluamme toisiamme kiihkeästi ja intohimolla. Nainen kantaa minulle viikingi lapsen❤️😍
Sen lapsen nimeksi tulee Khjörlund, ruotsalainen aatelisveri virtaa hänen suonissaan. Isonenäinen rakastajani , sängyssä teen hänet onnelliseksi, vaikka arki elämässä emme kohtaa, oi salas rakas , vanhempi kaunis nainen, teet minut niin onnelliseksi, täytän jokaisen halusi, ja ehtymättömän tarpeesi. ❤️
Nyt et nainen emmi tai epäröi rakastajaasi, leijonaa, kiihkeällä intohimolla, tuodaan toisillemme hedelmällisyyden ja nautinnon taivas ❤️
Aion panna minua vanhempaa isonenäistä kaunista naista
Anonyymi-ap
4
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla ole iso nenä 😇
Oletko se toinen aatelissukuinen joka käy täällä vai trolli? Epäilen jälkimmäistä. - Anonyymi
Wau mikä teksti
- Anonyymi
"Aion panna minua vanhempaa isonenäistä kaunista naista.
Seksi välilämme on intohimoista"
Taitaa aloittaja olla melkoisessa puutteessa, tai sitten vanhempi isonenäinen nainen on hänelle jonkinlainen fetissi? Vaikea tuota muuten on sisäistää, varmaan iso syyläkin sen ison klyvaarin kärjessä! - Anonyymi00004
Kuumat naiset valmiina juttelemaan kanssasi 👀 https://Lisa.hoty.lat/Lisa#/?/?/55z3opng5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556