Vuosia olemme tottuneet siihen, että liikenteen törkykuskien alla on useimmiten bemari, mersu tai audi. Vaan eipähän ole enää, vaan tämän mulle-kaikki-heti-nyt -kuskin valtikan ovat ottaneet itselleen kaahaavat Skoda-kuskit. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudun kaduilla ja ulosmenoväylillä.
Skoda nykyään kelpaa jopa työsuhdeautoksi ja olisikin kiva tietää mikä osa näistä Skoda-törtöistä ajelee nimenomaan työsuhde-Skodalla. Kyllä meidänkin työmaaruokalassa nuoremmat hemmot keskustelevat silmät kiiluen RS-mallin kiihtyvyysarvoista. Kauhulla odotan heidän ilmestymistään liikenteeseen uudella Skodallaan.
Eihän Skodassa mielestäni autona mitään vikaa ole; kelpo tuote myös erilaisten testien perusteella.
Ihmetyttää vain, millainen on Skoda-kuski luonteeltaan, kun pitää niin kovasti liikenteessä olla näkyvillä eri tavoin. Eilen iltapäivälläkin yksi Roomster -kuski hermostui Itä-Pasilan Messukeskuksen kohdalla siitä, että kaksikaistaisella tiellä ajoin oikealta hänen ohitseen. Hänen piti oikein torvea soittaa minulle, ja kaahata pari auton mittaa edelleni ja kiilata sieltä edessäni ajaneen Volkkarin eteen.
Skoda-kuskit näyttävät myös ajavan usein reipasta ylinopeutta eikä punainen liikennevalokaan näytä olevan heille esteenä. Terveisiä vaan viimeviikkoiselle Octavia-kuskille matkallaan Hakamäentietä länteen. Perässä en pysynyt, mutta Vihdintien liikenneympyrässä seisoimme sitten kuitenkin rinnakkain yhtäaikaa.
Että sellaista havaintoa liikenteestä tällä erää.
Kaahaavat Skoda-kuskit
10
229
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt jaksa turhaan kehitellä noita lapsellisia satuja ja tarinoita joilla ei ole mitään tekoa oikean elämän kanssa.
- Anonyymi
Elätkö jossain itsariyksiössä kaiket päivät?
Tottahan tuo puhuu.
- Anonyymi
Namusia naisia katsastan
skodalla ratsastan - Anonyymi
Renki se sano että mies se oon minnäi vaikka on paikka housuissa...
- Anonyymi
Skodisti taas yrittää näyttää että mies se oon minnäi vaikka joudunkin ajamaan huokealla itäavtolla.
- Anonyymi
Men du förstår inte! Vi skodapojkar har bråttom till näräste rastplats. Tack! Terry
- Anonyymi
Mine ei ose okei?
Mine laite jaahdytysöljy paikelle okei?
Fabia tai sellainen ei toime mise vika- Anonyymi
Postimerkki persuksiin ja ulos
- Anonyymi
Itse ajan rajoittuksien mukaisesti A8 Audillani ja sehän ärsyttää usein autoilijoita. Yleensä Bemari. Joskus Mersu. Harvoin Skodan muovikipot. Audin ylväs ilmentymä erikoiskilpineen ärsyttää muita. Hah. Köyhät kitisee.
- Anonyymi
Ethän osaa edes kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247