Kaahaavat Skoda-kuskit

Anonyymi-ap

Vuosia olemme tottuneet siihen, että liikenteen törkykuskien alla on useimmiten bemari, mersu tai audi. Vaan eipähän ole enää, vaan tämän mulle-kaikki-heti-nyt -kuskin valtikan ovat ottaneet itselleen kaahaavat Skoda-kuskit. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudun kaduilla ja ulosmenoväylillä.
Skoda nykyään kelpaa jopa työsuhdeautoksi ja olisikin kiva tietää mikä osa näistä Skoda-törtöistä ajelee nimenomaan työsuhde-Skodalla. Kyllä meidänkin työmaaruokalassa nuoremmat hemmot keskustelevat silmät kiiluen RS-mallin kiihtyvyysarvoista. Kauhulla odotan heidän ilmestymistään liikenteeseen uudella Skodallaan.

Eihän Skodassa mielestäni autona mitään vikaa ole; kelpo tuote myös erilaisten testien perusteella.
Ihmetyttää vain, millainen on Skoda-kuski luonteeltaan, kun pitää niin kovasti liikenteessä olla näkyvillä eri tavoin. Eilen iltapäivälläkin yksi Roomster -kuski hermostui Itä-Pasilan Messukeskuksen kohdalla siitä, että kaksikaistaisella tiellä ajoin oikealta hänen ohitseen. Hänen piti oikein torvea soittaa minulle, ja kaahata pari auton mittaa edelleni ja kiilata sieltä edessäni ajaneen Volkkarin eteen.

Skoda-kuskit näyttävät myös ajavan usein reipasta ylinopeutta eikä punainen liikennevalokaan näytä olevan heille esteenä. Terveisiä vaan viimeviikkoiselle Octavia-kuskille matkallaan Hakamäentietä länteen. Perässä en pysynyt, mutta Vihdintien liikenneympyrässä seisoimme sitten kuitenkin rinnakkain yhtäaikaa.

Että sellaista havaintoa liikenteestä tällä erää.

10

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt jaksa turhaan kehitellä noita lapsellisia satuja ja tarinoita joilla ei ole mitään tekoa oikean elämän kanssa.

• Anonyymi

Elätkö jossain itsariyksiössä kaiket päivät?
        Tottahan tuo puhuu.

• Anonyymi

Namusia naisia katsastan
      skodalla ratsastan

• Anonyymi

Renki se sano että mies se oon minnäi vaikka on paikka housuissa...

• Anonyymi

Skodisti taas yrittää näyttää että mies se oon minnäi vaikka joudunkin ajamaan huokealla itäavtolla.

• Anonyymi

Men du förstår inte! Vi skodapojkar har bråttom till näräste rastplats. Tack! Terry

• Anonyymi

Mine ei ose okei?
      Mine laite jaahdytysöljy paikelle okei?
      Fabia tai sellainen ei toime mise vika

• Anonyymi

Postimerkki persuksiin ja ulos

• Anonyymi

Itse ajan rajoittuksien mukaisesti A8 Audillani ja sehän ärsyttää usein autoilijoita. Yleensä Bemari. Joskus Mersu. Harvoin Skodan muovikipot. Audin ylväs ilmentymä erikoiskilpineen ärsyttää muita. Hah. Köyhät kitisee.

• Anonyymi

Ethän osaa edes kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      155
      4337
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4078
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      45
      3649
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2855
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      78
      2669
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1978
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1248
    9. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1201
    Aihe