Kaahaavat Skoda-kuskit

Anonyymi-ap

Vuosia olemme tottuneet siihen, että liikenteen törkykuskien alla on useimmiten bemari, mersu tai audi. Vaan eipähän ole enää, vaan tämän mulle-kaikki-heti-nyt -kuskin valtikan ovat ottaneet itselleen kaahaavat Skoda-kuskit. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudun kaduilla ja ulosmenoväylillä.
Skoda nykyään kelpaa jopa työsuhdeautoksi ja olisikin kiva tietää mikä osa näistä Skoda-törtöistä ajelee nimenomaan työsuhde-Skodalla. Kyllä meidänkin työmaaruokalassa nuoremmat hemmot keskustelevat silmät kiiluen RS-mallin kiihtyvyysarvoista. Kauhulla odotan heidän ilmestymistään liikenteeseen uudella Skodallaan.

Eihän Skodassa mielestäni autona mitään vikaa ole; kelpo tuote myös erilaisten testien perusteella.
Ihmetyttää vain, millainen on Skoda-kuski luonteeltaan, kun pitää niin kovasti liikenteessä olla näkyvillä eri tavoin. Eilen iltapäivälläkin yksi Roomster -kuski hermostui Itä-Pasilan Messukeskuksen kohdalla siitä, että kaksikaistaisella tiellä ajoin oikealta hänen ohitseen. Hänen piti oikein torvea soittaa minulle, ja kaahata pari auton mittaa edelleni ja kiilata sieltä edessäni ajaneen Volkkarin eteen.

Skoda-kuskit näyttävät myös ajavan usein reipasta ylinopeutta eikä punainen liikennevalokaan näytä olevan heille esteenä. Terveisiä vaan viimeviikkoiselle Octavia-kuskille matkallaan Hakamäentietä länteen. Perässä en pysynyt, mutta Vihdintien liikenneympyrässä seisoimme sitten kuitenkin rinnakkain yhtäaikaa.

Että sellaista havaintoa liikenteestä tällä erää.

10

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt jaksa turhaan kehitellä noita lapsellisia satuja ja tarinoita joilla ei ole mitään tekoa oikean elämän kanssa.

• Anonyymi

Elätkö jossain itsariyksiössä kaiket päivät?
        Tottahan tuo puhuu.

• Anonyymi

Namusia naisia katsastan
      skodalla ratsastan

• Anonyymi

Renki se sano että mies se oon minnäi vaikka on paikka housuissa...

• Anonyymi

Skodisti taas yrittää näyttää että mies se oon minnäi vaikka joudunkin ajamaan huokealla itäavtolla.

• Anonyymi

Men du förstår inte! Vi skodapojkar har bråttom till näräste rastplats. Tack! Terry

• Anonyymi

Mine ei ose okei?
      Mine laite jaahdytysöljy paikelle okei?
      Fabia tai sellainen ei toime mise vika

• Anonyymi

Postimerkki persuksiin ja ulos

• Anonyymi

Itse ajan rajoittuksien mukaisesti A8 Audillani ja sehän ärsyttää usein autoilijoita. Yleensä Bemari. Joskus Mersu. Harvoin Skodan muovikipot. Audin ylväs ilmentymä erikoiskilpineen ärsyttää muita. Hah. Köyhät kitisee.

• Anonyymi

Ethän osaa edes kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5412
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3591
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1936
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      292
      1769
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      95
      1427
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1322
    Aihe