Vuosia olemme tottuneet siihen, että liikenteen törkykuskien alla on useimmiten bemari, mersu tai audi. Vaan eipähän ole enää, vaan tämän mulle-kaikki-heti-nyt -kuskin valtikan ovat ottaneet itselleen kaahaavat Skoda-kuskit. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudun kaduilla ja ulosmenoväylillä.
Skoda nykyään kelpaa jopa työsuhdeautoksi ja olisikin kiva tietää mikä osa näistä Skoda-törtöistä ajelee nimenomaan työsuhde-Skodalla. Kyllä meidänkin työmaaruokalassa nuoremmat hemmot keskustelevat silmät kiiluen RS-mallin kiihtyvyysarvoista. Kauhulla odotan heidän ilmestymistään liikenteeseen uudella Skodallaan.
Eihän Skodassa mielestäni autona mitään vikaa ole; kelpo tuote myös erilaisten testien perusteella.
Ihmetyttää vain, millainen on Skoda-kuski luonteeltaan, kun pitää niin kovasti liikenteessä olla näkyvillä eri tavoin. Eilen iltapäivälläkin yksi Roomster -kuski hermostui Itä-Pasilan Messukeskuksen kohdalla siitä, että kaksikaistaisella tiellä ajoin oikealta hänen ohitseen. Hänen piti oikein torvea soittaa minulle, ja kaahata pari auton mittaa edelleni ja kiilata sieltä edessäni ajaneen Volkkarin eteen.
Skoda-kuskit näyttävät myös ajavan usein reipasta ylinopeutta eikä punainen liikennevalokaan näytä olevan heille esteenä. Terveisiä vaan viimeviikkoiselle Octavia-kuskille matkallaan Hakamäentietä länteen. Perässä en pysynyt, mutta Vihdintien liikenneympyrässä seisoimme sitten kuitenkin rinnakkain yhtäaikaa.
Että sellaista havaintoa liikenteestä tällä erää.
Kaahaavat Skoda-kuskit
10
128
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt jaksa turhaan kehitellä noita lapsellisia satuja ja tarinoita joilla ei ole mitään tekoa oikean elämän kanssa.
- Anonyymi
Elätkö jossain itsariyksiössä kaiket päivät?
Tottahan tuo puhuu.
- Anonyymi
Namusia naisia katsastan
skodalla ratsastan - Anonyymi
Renki se sano että mies se oon minnäi vaikka on paikka housuissa...
- AnonyymiUUSI
Skodisti taas yrittää näyttää että mies se oon minnäi vaikka joudunkin ajamaan huokealla itäavtolla.
- Anonyymi
Men du förstår inte! Vi skodapojkar har bråttom till näräste rastplats. Tack! Terry
- Anonyymi
Mine ei ose okei?
Mine laite jaahdytysöljy paikelle okei?
Fabia tai sellainen ei toime mise vika- AnonyymiUUSI
Postimerkki persuksiin ja ulos
- AnonyymiUUSI
Itse ajan rajoittuksien mukaisesti A8 Audillani ja sehän ärsyttää usein autoilijoita. Yleensä Bemari. Joskus Mersu. Harvoin Skodan muovikipot. Audin ylväs ilmentymä erikoiskilpineen ärsyttää muita. Hah. Köyhät kitisee.
- AnonyymiUUSI
Ethän osaa edes kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582372Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751887Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71126Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231102- 100957