Näin unta, että oli kesä. Kesäpäivää vietettiin jonkin tuntemattoman rakennuksen pihassa, jossa oli uima-allas. Rakennuksessa oli iso, puilla lämmitettävä sauna. Olin ulkona paita päällä, ettei kukaan näkisi avannepussiani. Miehillä oli uima-asut ja naiset olivat bikineissä. Minä olin kuin mafia-pomo paita päällä. Jos olisin uinut, olisin uinut paita päällä.
Sulkeuduin häpeissäni halkovarastoon, jonka seinässä olevasta luukusta syötettiin puita pesään, joka lämmitti seinän takana ollutta saunaa. Työnsin halkoja pesään ja hiki valui. Olin tyytyväinen, että pääsin eristäytymään muista ihmisistä. Halusin olla yksin.
Tämä oli ensimmäinen avanneuni. Syöpähoitojeni takia minulle on tosielämässä tehty ohutsuoliavanne. Nyt käsittelen unessani avanteen aiheuttamaa häpeää.
Heittelin puita pesään ja häpesin avannettani
Anonyymi-ap
1
165
Luetuimmat keskustelut
- 392381
- 49857
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224671Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7579Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t46573- 47558
- 45552
- 64550