Naisystävää en halua sen takia koska ovat vain miehen rahojen perässä ja vaativat mieheltä kaikkea kuten hyvää ulkonäköä, rahaa, kesämökin ja kalliin bemarin jne. Siksi en ota yhtäkään olisi vain haittaa enemmän kuin hyötyä eikä minulla ole tarjota mitään koska olen pienituloinen ja tylsä. Välttelen ihmisiä ja en halua kavereita enkä luota keneenkään. Läpi elämän kiusattu ja kaltoin kohdeltu ja täysi impotentti skitsofreenikko. Nautin tästä
Olen kajaanilainen omiin oloihin vetäytyvä ihmisiä välttelevä askeetikko
20
200
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mökkeilyksi tahtoo mennä nykyään. Kyllähän kaikki ovat minut nähneet yksin ulkona ja kaupassa ja salilla.
- AnonyymiUUSI
sinä et ole edes se käteen vetäjä kun ei ota eteen?
meillä muilla tyttö ja ottaa eteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sinä et ole edes se käteen vetäjä kun ei ota eteen?
meillä muilla tyttö ja ottaa eteen.Jotenkin nuo nuoret kajaanilaiset naiset on mun perään kun lähes kaikki huomio tulee heiltä eikä oman ikäisiltä. 30 vuotiaat naiset ovat niin menestyneitä ettei pikkutuloinen eristäytynyt mies kiinnosta mutta hyvä kun olen impotentti kun ssri lääke teki minusta sellaisen vaikka lopetin käytön eipähän tarvii naikkosia elämään. Ovat raha ja statuksen perään. Jopa pienituloiset naiset haluavat korkea tasoisen miehen. En jaksa käyttää aikaaani naisiin turhaa ajankäyttöä. Haluan olla yksin
- AnonyymiUUSI
Erakko en kylläkään ole mutta haluan olla yksin
- AnonyymiUUSI
Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa .
- AnonyymiUUSI
En luita helposti ihmisiin. Vain jos olen tuntenut pitkään siis tosi kauan
- AnonyymiUUSI
minä alkaisin vongata rahoineni martinaa mutta se veisi kaiken?
- AnonyymiUUSI
Herään aamulla ja lähden kävelemään kaupungille ulkoilua syön hyvin ja olen netissä ja juon välillä kaljaa ota rennosti ek ole naista tarvinnut tai mitään korkean tason elämä. Kun on elatus ja vaatteet tyytykäämme niihin
- AnonyymiUUSI
Nuo ovat hyvät lähtökohdan miettiä sitä mikä on oma osuus ja rooli. Ja kun se on selvä, niin sitten vain toteuttamaan sitä.
- AnonyymiUUSI
Olen yrittänyt saada naisystävää mutta kukaan ei ole kiinnostunut olen jopa monta kertaa mennyt ihan naisia iskemään.tosielämässä en netissä. Yhden kerran sain yhden numeron mutta se lopetti yhteydenpidon ja väitti että se sai miehen sitten annoin olla. Deitti sovellukset olen kaikki kokeillut ainoa tapaus niissä oli että ulkomailta oli ylitarjontaa minulle naisista. 100 tykkästä tunnissa oisin saanut kenet Haluan mutta en lähde Filippiineille asti deittailemaan sieltä tuli jatkuvasti naisia tyrkylle mutta suomalaisista ei kukaan halunnut. Aasialainen sopisi minulle parhaiten olenkin jutellut netissä monen kanssa ja hyvin synkkas sata kertaa paremmin kuin suomalaisen naisen kanssa luota liian kaukana. Aloin sitten askeetikoksi olen nykyään impotentti ssr lääkkeen takia jonka lopetin. Ei ole tuo haittaa vieläkään lähtenyt vailla siitä on yli kaksi kuukautta kun lopetin
- AnonyymiUUSI
Kokemuksieni perusteella suosittelen ennemmin aasialaista naista kuin suomalaista paljon parempaa vaimo materiaalia.
T AP - AnonyymiUUSI
Minulle sopii vain niin sanotut arvokonservatiivit. Filippiineillä kaikki naiset ovat niitä niin minulla meni heidän kanssaan hyvin ja synkkas. Nykyään kajaanin naiset ja ylipäätänsä kaikki suomalaiset naiset ovat niitä wokettajia ja globalisteja ei ole minun mieleen. Somettavat jne en tykkää. Narsisteja rahan ahneita vaatimuksineen. Suosittelen aasialaisia naisia
AP - AnonyymiUUSI
Menkääpä seksiriipuvaiset hoitoon eihän tuommoinen ole normaalia.
- AnonyymiUUSI
1. Seksi häiritsee arkea tai vie huomattavasti rahaa
2. Puheet pyörivät seksin ympärillä
3. Kiihottuminen ei onnistu ilman seksiä
4. Seksi on erikoista
5. Seksi aina mielessä kaikkien kanssa
6. Seksi on egoa
7. Rakastuminen on pakkomielle
8. Seksi saamattomuus aiheuttaa masennusta ja valehtelua - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Seksi häiritsee arkea tai vie huomattavasti rahaa
2. Puheet pyörivät seksin ympärillä
3. Kiihottuminen ei onnistu ilman seksiä
4. Seksi on erikoista
5. Seksi aina mielessä kaikkien kanssa
6. Seksi on egoa
7. Rakastuminen on pakkomielle
8. Seksi saamattomuus aiheuttaa masennusta ja valehteluaKiihottumisen aiheita on elämässä muitakin eikä vain seksuaalisesti kiihottuminen esimerkiksi kiusaaminen.
- AnonyymiUUSI
Mielenterveysongelmaisia on nykyään monenlaista sorttia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveysongelmaisia on nykyään monenlaista sorttia.
Seksiriippuvuus näkyy aina puketumisesta ja tämän takia mm naisia aina huoritellaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seksiriippuvuus näkyy aina puketumisesta ja tämän takia mm naisia aina huoritellaan
Kuntosalilla käyminen on aina merkki seksiippuvuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kannata tämmöisten kanssa ees ajatella parisuhdetta jos ei halua avoimessa suhteessa elää ainakin avioehto ja omat rahat käyttöön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kannata tämmöisten kanssa ees ajatella parisuhdetta jos ei halua avoimessa suhteessa elää ainakin avioehto ja omat rahat käyttöön.
Kannattaa miettiä kannattaa miettiä 1950 keskimääräinen elinaika oli 46 vuotta nykyään yli 73 sama naama 25 vuotta pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013248Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo12613HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k641463Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?911445Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161045Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N334964Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184955Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10857- 50834