Kävin jamalissa lääkärissä ja sain diagnoosin että olen itkuiikka törkyturpakuperkeikkahullu ja mielenterveyspotilas. Sitten menin joensuun lääkärille ja sanoivat olet terve ei mitään vikaa missään niin kumpaa tässä uskoisi?
Jamalin lääkäri
11
127
Vastaukset
- Anonyymi
Tohtori jatkiksella on villimmät diagnoosit kuin ison sairaalan kaikkosella...
Kaikkonen käskee laittamaan bepanthenia, mutta jatkis, yllätys yllätys, tummelia!- AnonyymiUUSI
Tämähän on vailla totuuspohjaa. Vain sinä olet tämän diagnoossin takana. Ja ainut joka on kertonut laittamaan tummelia.
- AnonyymiUUSI
Kaikkonen kehottaa pirtua selkäkipuun.
- AnonyymiUUSI
Tökis olet todella kaikkeasitä. Kuka muuhullu vouhottaisi sinun juttujasi jotka ovat vain mielenterveyspotilaan houreita. Joten hakeudu hoitoon ja heti.
- AnonyymiUUSI
Ajatteleppa ite. Jamalin lääkärissä??? Onko jamalin ihmemaailmassa jo lääkärikin? Milloin olet sen hankkinut törkyturpa? Vsi oletko itse lääkäri? Siellä jamalin näkymättömästä ja olematon ihmemaailmassa.?
- AnonyymiUUSI
Jatkis on hommannut yamaliin kaikkea, jopa lääkärinkin.
Yamalin ihmeet ovat loputtomat! - AnonyymiUUSI
Jamalista löytyy kaikki mitä ihminen tarvitsee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkis on hommannut yamaliin kaikkea, jopa lääkärinkin.
Yamalin ihmeet ovat loputtomat!Kyllä se sinä olet hommannut. Minä en ole missän tekemisssä jamalin hullujen kanssa. Joten älä edes yritä taas kuperkeikalla laittaa minun syyksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuten kaikki lieksalaiset mielenterveyspotilaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jamali on Lieksan sydän ja olohuone.👆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sinä olet hommannut. Minä en ole missän tekemisssä jamalin hullujen kanssa. Joten älä edes yritä taas kuperkeikalla laittaa minun syyksi.
Miksi kiistät aina kaiken?
Jos avoimesti myöntäisit ansiosi ja kertoisit avoimesti Yamalin asioista ja ansioistasi, jotka eivät ole vähäiset, saisit taatusti Presidentti Stubbilta korkean kunnia merkin.
Esim. Tummeli Ritarikunnan Suurristin (TR Sr), tai Valkoisen Bemarin Ritarimerkin kultaisilla vanteilla VBR kv).
Tyhmä mies kun ei kunnia ja maine kelpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1553542Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t202963Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412901Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271386Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355