Kävin jamalissa lääkärissä ja sain diagnoosin että olen itkuiikka törkyturpakuperkeikkahullu ja mielenterveyspotilas. Sitten menin joensuun lääkärille ja sanoivat olet terve ei mitään vikaa missään niin kumpaa tässä uskoisi?
Jamalin lääkäri
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Tökis olet todella kaikkeasitä. Kuka muuhullu vouhottaisi sinun juttujasi jotka ovat vain mielenterveyspotilaan houreita. Joten hakeudu hoitoon ja heti.
- Anonyymi
Ajatteleppa ite. Jamalin lääkärissä??? Onko jamalin ihmemaailmassa jo lääkärikin? Milloin olet sen hankkinut törkyturpa? Vsi oletko itse lääkäri? Siellä jamalin näkymättömästä ja olematon ihmemaailmassa.?
- Anonyymi
Jamalista löytyy kaikki mitä ihminen tarvitsee
- Anonyymi
Kyllä se sinä olet hommannut. Minä en ole missän tekemisssä jamalin hullujen kanssa. Joten älä edes yritä taas kuperkeikalla laittaa minun syyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jamalista löytyy kaikki mitä ihminen tarvitsee
Jamali on Lieksan sydän ja olohuone.👆
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815620Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151612- 106971
- 78851
- 50832
- 41823
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44822Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799
- 56794