Että tuntee ettei kelvannut jollekin kuin se että ei saanut sitä ihmistä.
Enemmän vaivaa se
28
496
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Se syö mieltä.
- Anonyymi
Tuohan kertoo itsestäsi, se joku oli samantekevä.
- Anonyymi
Syvimmältäni kyllä ikävöin juuri häntä.
- Anonyymi
Toi on surullista.
Mullekin kävi jotain ton tapaista mutta
enemmän mua vaivaa, surettaa ja satuttaa
se ettei toinen vaivautunut edes tutustumaan kunnolla mun kanssa..
Vaan päätteli mun olevan jonkinlainen esim palstan perusteella.
Uskoen muiden juttuja sekä myös luullen mun kirjoittamiksi sellaset mitkä ei ole ees mun.
Käsittäen väärin varmaan melkein kaiken.
Eikä suostu edes selvittää asioita mun kanssa.- Anonyymi
Jatkan...
En yritä väittää etteikö itessänikin olis ollut vikaa että asiat meni miten menikään.
Enkä tosiaankaan halua syytellä häntä.
No ehkä vähän kuitenkin, ja syystäkin 🙃😉
En silti ajattele pahalla häntä, en ikinä vois <3 - Anonyymi
Tiedätkö, että miksi näin tapahtuu?
Jos olet -AP?
Koska et voi määrätä siitä, keiden ihmisten kanssa nainen haluaa olla tekemisissä elämässä.
Ja miksi ihmeessä hän olisi luottanut sinuun vähän niin kuin sinisilmäisesti ja ajatellut, että kaikki mitä on palstalta lukenut olisikin huu haata ja toisin sanoen valetta muiden ihmisten keksimää. Entäs sitten kaikki muu merkityksellinen mistä on saanut tiedon muuta kautta.
Asiat jotka eivät passaa mitenkään omaan arvomaailmaan, pitäisikö ne kaikki pyyhkäistä luudalla pois ja ajatella vaikka näin.
No ei se mitään, siinäpä vasta mielenkiintoinen mies!
Joissain tapauksissa useimmat asiat ovat täysin sovittavissa, jos tahto sopimiseen riittää.
Mutta jos onkin käynyt niin että raja on ylitetty ja on tavallaan tapahtunut se, että on kävelty toisen ihmisen ylitse omavaltaisella suunnitelmalla. Niin pitäisikö tämä antaa anteeksi ja uskoa, että kyseinen henkilö kykenee muuttamaan toiminta tapaansa.
Ajattele asiaa näin: Miltä itsestäsi tuntuisi jos en välittäisi hitustakaan siitä, että mistä tykkäät vaan jyräisin puskutraktorilla tahtoani läpi lähes kaikessa.
Ja lisäksi laukoisin oletettuja totuuksia, värittäen niitä silleen kivasti.
- Toisesta ihmisestä julkisella keskustelu palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että miksi näin tapahtuu?
Jos olet -AP?
Koska et voi määrätä siitä, keiden ihmisten kanssa nainen haluaa olla tekemisissä elämässä.
Ja miksi ihmeessä hän olisi luottanut sinuun vähän niin kuin sinisilmäisesti ja ajatellut, että kaikki mitä on palstalta lukenut olisikin huu haata ja toisin sanoen valetta muiden ihmisten keksimää. Entäs sitten kaikki muu merkityksellinen mistä on saanut tiedon muuta kautta.
Asiat jotka eivät passaa mitenkään omaan arvomaailmaan, pitäisikö ne kaikki pyyhkäistä luudalla pois ja ajatella vaikka näin.
No ei se mitään, siinäpä vasta mielenkiintoinen mies!
Joissain tapauksissa useimmat asiat ovat täysin sovittavissa, jos tahto sopimiseen riittää.
Mutta jos onkin käynyt niin että raja on ylitetty ja on tavallaan tapahtunut se, että on kävelty toisen ihmisen ylitse omavaltaisella suunnitelmalla. Niin pitäisikö tämä antaa anteeksi ja uskoa, että kyseinen henkilö kykenee muuttamaan toiminta tapaansa.
Ajattele asiaa näin: Miltä itsestäsi tuntuisi jos en välittäisi hitustakaan siitä, että mistä tykkäät vaan jyräisin puskutraktorilla tahtoani läpi lähes kaikessa.
Ja lisäksi laukoisin oletettuja totuuksia, värittäen niitä silleen kivasti.
- Toisesta ihmisestä julkisella keskustelu palstalla.Herran Jumala sentään!!
Olipahan hyökkäys taas kerran.
En tosiaankaan ollut aloittaja.
Enkä mies.
💔🥺
- Anonyymi
Ole nyt positiivinen. Kelpasit useille "joillekin" hetkelliseen tarkoitukseen. Sinun oma valintasi, muista se!
- Anonyymi
Oletko omasta mielestä oikeasti oikeudenmukainen ja rehellinen ja osasit ajatella hänenkin kantilta asioita. Minusta kaikkein tärkeintä olisi jos ihmiset tulisivat heti alussa esiin omina itsenään eikä piilottelisi itsensä tai muiden takana.
- Anonyymi
Paitsi että ei ollut ketään oikeesti missään sellaisessa mielessä. Mitä väärää on jutella jollekin?
- Anonyymi
Olin kyllä omana itsenäni alusta asti. Taisi olla suurin virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että ei ollut ketään oikeesti missään sellaisessa mielessä. Mitä väärää on jutella jollekin?
Montako juttelukaveria sinulla on tapana kohdata yhden illan aikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ole tavannut ketään.
Juttelin ihan kuule etänä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuolla on väliä kun ollaan tällaisella palstalla. Kai sitä saa jutella kenen vaan kanssa mitä tahansa. Mitä se on sinulta pois kun itse kumminkin olet joka ketjussa mukana.
- Anonyymi
Sepä se. Kun vielä selvität, että miksi se ettet kelvannut sattuu niin paljon. Siihen on olemassa aina hyvä syy. Trauma.
- Anonyymi
Vielä kun toinen kertoisi miksi ei "kelvannut"
-ei ap
- Anonyymi
Mä en enää edes uskalla yrittää tutustua naisiin.
- Anonyymi
Mitä sulle on käynyt?
Toivon että pystyt ja uskallat vielä kuitenkin 🤗
- Anonyymi
Tämä vaikuttaa hieman yliajattelulta, rakkauden toteutumisen suru saa miettimään asioita monelta suunnalta, ja itsensä asettaminen kelpaamattomaksi on inhimillinen mutta turhaa kipua tuottava suunta. Ehkä syitä on monia, elämäntilanteet tai muut asiat eivät kohdanneet tai asiat jäi hieman kesken ja niiden aukaiseminen on hankalaa ja vaatii rohkeuden lisäksi molemmin puoleisen rakkauden esiintuomisen. Joskus syntyy tilanteita jolloin molemmat miettivät tahoillaan väärinymmärryksiä, tai muita syitä suhteen seurustelutasolle päättymiselle. Ne ovat yleensä jotain aivan muita kuin kelpaaminen tai henkilökohtaiset syyt, sieltä löytyvät uskalluksenpuute tai elämässä tapahtuneet asiat ja terveydelliset sekä muut huolet. Rakkaus vaatii paljon, siihen ei puolivaloilla voi heittäytyä vaan täytyy olla toiselle rakkauden arvoinen.
- Anonyymi
Selvästikin asiat ovat jääneet kuvittelun tasolle kun tuollaista mietitään. Oikeita syitä voi olla pilvin pimein ja vain kysymällä syy selviäisi.
- Anonyymi
Kelpaat kelle vaan
Kuin hänelle - Anonyymi
Kelpoisuudesta puhuminen tässä yhteydessä tavallaan laimentaa ideaa että joku olisi juuri oikea.
- Anonyymi
Minä ainakin jaksan odottaa.Kutti.
- Anonyymi
Tähän loppuun kauniisti sinetti ja leima päälle. Closed!
- Anonyymi
Mua taas vaivaa se etten saanut rakastaa häntä.
- AnonyymiUUSI
Kun joku valehtelee koko persoonansa ja suhteen, jää jäljelle surra vain sitä ainoaa asiaa joka oli totta.
- AnonyymiUUSI
Itseppähän pelleilit ei olisi kannattanut nyt minulla hyvä mieli jatkaa elämääni ilman sinun ikävöimistä en edes tunne sääliä itseppähän pelleilit kaikkea hyvää paskaa sinulle sinne kohta olen pikku prinsessan isä odotan jo
- AnonyymiUUSI
Tyhmää se silti on sitä tänne jauhaa kuin trolli. Ehkä olit heikossa kantimissa jo ennen pakonomaista ihastumista, syytät vain sitä nyt?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235068Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo613001Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122890HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432811Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151583Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271486Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681100
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei209943