Lumperot sitä myös Anagondaksi kutsuvat, kun sitä saavat niin näkevät tähtiä.
Läheisriippuvaiselta ufohörhöltä on nyt viimeaikoina jäänyt hieman vähemmälle pihvi- ja leivonta-aiheensa, kun on ajatellut vain hepillään.
Se on muuten aika erikoinen tuo Eedenin seutu, kun siellä ei voi 7 vuotiaat istua moottoripyörän kyydissä sen johdosta että jalkatapit väärällä korkeudella.
Ei ilmene sama ongelma muualla täällä Thaimaassa, kuin ei myöskään Suomessa.
Ristiriitaista ja vastuutonta, lapsilla ei ole moottoripyöräkypäriä, mutta ajelevat mönkijällä.
>> § <<
Falleriinan kaukoputki.
35
176
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pervosaari jäi jumiin nahkaan ja haluaisi taas pukea lapsia nahkaan. Tee se omille lapsillesi mutta älä tuputa muille.
Liikenne ei ole road racingia varten ja road racingia ei ajeta kaksipäällä muutenkaan.
Ajoasut ovat joko kisakäyttöön taikka touringiin pitkään matka-ajoon. Kumpikaan ei ole 7- vuotiaan juttu.
Täällä pääsee rauhallista pikkutietä keskustaan ja siinä ei haittaa vaikka jalat ei vielä yltä tarpeille.
Kypärät on kaikilla ja eri tarkoituksiin ja niitä käytetään. Käytän itsekin pyöräilykypärää lyhyilläkin matkoilla ja mopomatkoilla mopokypärää vaikka menisin 500 m päähän.
En ole aikeissa viedä tytärtä ajelulle 1000 km päähän enkä Chang International Circuitille radalle. Herra on hyvä vaan ja ottaa kylmälaukun mukaan.
2010- AnonyymiUUSI
Lapsien kanssa ja muutenkin moottoripyöräilyn tulee olla miellyttävää ja rauhallista ajelua, kilpahörhöilyt henkilöillä joilla ei ole naarmuja polvitoppauksissaan tulee ajella toisaalla ja yksin tosin.
Ajoasuja on esimerkiksi farkkuja nimenomaiseen tarkoitukseen ja kyllä ne lapsetkin makeista nahkatakeista tykkää.
Onhan se toki ongelmaista viettää kahdenkeskistä laatuaikaa tyttären kanssa täällä Thaimaassa isukilla joka teki ylivertaistensa kanssa kaiken mahdollisen.
Käsittämätöntä että ei voi tyttärensä kanssa Ducalla körötellä edes jädelle, eikä kummankaan Korealaisensa kanssa viettää isä-lapset viikonloppua ilman äitiä.
MUTTA mikä pääasia, Dille aktivoitui oireilemaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien kanssa ja muutenkin moottoripyöräilyn tulee olla miellyttävää ja rauhallista ajelua, kilpahörhöilyt henkilöillä joilla ei ole naarmuja polvitoppauksissaan tulee ajella toisaalla ja yksin tosin.
Ajoasuja on esimerkiksi farkkuja nimenomaiseen tarkoitukseen ja kyllä ne lapsetkin makeista nahkatakeista tykkää.
Onhan se toki ongelmaista viettää kahdenkeskistä laatuaikaa tyttären kanssa täällä Thaimaassa isukilla joka teki ylivertaistensa kanssa kaiken mahdollisen.
Käsittämätöntä että ei voi tyttärensä kanssa Ducalla körötellä edes jädelle, eikä kummankaan Korealaisensa kanssa viettää isä-lapset viikonloppua ilman äitiä.
MUTTA mikä pääasia, Dille aktivoitui oireilemaan.Kerropas omista kokemuksistasi kun puet 7 vuotiaan lapsen Thaimaassa 34 asteen lämmössä nahkaan ja ajelet siihen lähikauppaan?
Voin kertoa että vuodesta 1994 en ole nähnyt Thaimaassa koskaan milloinkaan yhtäkään lasta ajoasussa muualla kuin moottoriradalla. Sivuvaunussa on saattanut jossakin historiikkitapahtumassa olla, mutta sekään ei thaimaalainen.
Kerropas minulle nyt että millaisia retkiä olet tehnyt Thaimaassa thaimaalaisen 7- vuotiaan kanssa? Äläkä vaihda puheenaihetta tai puhu aktivoinneista.
Jos et sattunut tietämään niin Thaimaassa koululaiset käyttää kouluasuja koulupäivisin ja sekään ei ole ajoasu. Olet ilmeisesti esineellistänyt mielessäsi lapset joksikin sinun unelmia peilaavaksi mallinukeksi. Tuo on pervoa.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas omista kokemuksistasi kun puet 7 vuotiaan lapsen Thaimaassa 34 asteen lämmössä nahkaan ja ajelet siihen lähikauppaan?
Voin kertoa että vuodesta 1994 en ole nähnyt Thaimaassa koskaan milloinkaan yhtäkään lasta ajoasussa muualla kuin moottoriradalla. Sivuvaunussa on saattanut jossakin historiikkitapahtumassa olla, mutta sekään ei thaimaalainen.
Kerropas minulle nyt että millaisia retkiä olet tehnyt Thaimaassa thaimaalaisen 7- vuotiaan kanssa? Äläkä vaihda puheenaihetta tai puhu aktivoinneista.
Jos et sattunut tietämään niin Thaimaassa koululaiset käyttää kouluasuja koulupäivisin ja sekään ei ole ajoasu. Olet ilmeisesti esineellistänyt mielessäsi lapset joksikin sinun unelmia peilaavaksi mallinukeksi. Tuo on pervoa.
2010Älä vaihda puheenaihetta ..... itsehän sen teet.
Siis nyt lämpötila on ongelma ja asianmukainen pukeutuminen tunkemista.
Onko liian kallista?
https://www.fc-moto.de/fi/Moottoripyoeraeily/Lasten-moottoripyoeraeilyvaatteet/Lasten-ajotakit?gad_source=1&gad_campaignid=20561938452&gbraid=0AAAAADj8CCxc81NzbH9va0-uPwMsfZV79&gclid=Cj0KCQjwsPzHBhDCARIsALlWNG3Y9QaR6H1B9oaoSVQS1DfqrHQL4JHgqoB61iYalS8WTUmw2rj5omcaAhXKEALw_wcB - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas omista kokemuksistasi kun puet 7 vuotiaan lapsen Thaimaassa 34 asteen lämmössä nahkaan ja ajelet siihen lähikauppaan?
2010Ja toki vastaan kysymykseesi, minä olen ajellut täsmälleen niitä reittejä poikani ollessa kyydissä myös alta 7 ikäisenä, joita reittejä sinä kehut yhdeksi Thaimaan parhaista.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MUTTA mikä pääasia, Dille aktivoitui oireilemaan.Kyrvånsyylå aktivoitui oireilemaan yöllä kello kaksi, aloituksen verran ehkä eturauhasvaivaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyrvånsyylå aktivoitui oireilemaan yöllä kello kaksi, aloituksen verran ehkä eturauhasvaivaa.
Hyvä Tyttö2010Neitinen99,9%Mielisairas .... Nimenomaan nämä syylittelyt vie kaiken uskottavuuden siltä mitä esität olevasi
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta ..... itsehän sen teet.
Onko liian kallista?
https://www.fc-moto.de/fi/Moottoripyoeraeily/Lasten-moottoripyoeraeilyvaatteet/Lasten-ajotakit?gad_source=1&gad_campaignid=20561938452&gbraid=0AAAAADj8CCxc81NzbH9va0-uPwMsfZV79&gclid=Cj0KCQjwsPzHBhDCARIsALlWNG3Y9QaR6H1B9oaoSVQS1DfqrHQL4JHgqoB61iYalS8WTUmw2rj5omcaAhXKEALw_wcBEdelleenkään Thaimaassa lapsia ei pueta ajoasuihin 7 vuotiaana.
Kysyin sinulta että kerro kokemuksistasi kun olet pukenut 7- vuotiaan nahka-asuun Thaimaassa.
Minä kysyn että miksi pitäisi?
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja toki vastaan kysymykseesi, minä olen ajellut täsmälleen niitä reittejä poikani ollessa kyydissä myös alta 7 ikäisenä, joita reittejä sinä kehut yhdeksi Thaimaan parhaista.
> § <Höpölöpö, hoponpoppoo ja kikkelis kokkelis. Olet ajanut muutaman kilometrin mopolla Hua Hinissa kunnes alkoi pelottaa liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta ..... itsehän sen teet.
Onko liian kallista?
https://www.fc-moto.de/fi/Moottoripyoeraeily/Lasten-moottoripyoeraeilyvaatteet/Lasten-ajotakit?gad_source=1&gad_campaignid=20561938452&gbraid=0AAAAADj8CCxc81NzbH9va0-uPwMsfZV79&gclid=Cj0KCQjwsPzHBhDCARIsALlWNG3Y9QaR6H1B9oaoSVQS1DfqrHQL4JHgqoB61iYalS8WTUmw2rj5omcaAhXKEALw_wcBSaksasta saakkako piti hakea? Pienin koko 128 senttiselle länsimaiselle pojalle. Ei 120 senttiselle tytölle.
Thaimaa ei ole Saksassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään Thaimaassa lapsia ei pueta ajoasuihin 7 vuotiaana.
Kysyin sinulta että kerro kokemuksistasi kun olet pukenut 7- vuotiaan nahka-asuun Thaimaassa.
Minä kysyn että miksi pitäisi?
2010Miksi pitäisi ???
Ei suinkaan pidä jos ei ole perheessä mielenkiintoa moottoripyöräilyyn kuin isällä, joka ei tahdo kokemustaan jakaa muiden perheenjäsentensä kanssa.
Kekemuksia pukemisesta, voi hyvänen aika, vetää housut jalkaansa ja rotsin päälle, sekä ajosaappaat jalkaan ja sinä ryhdyt bablaamaan kouluvaatetuksesta.
Esität miksi pitäisi mutta joka helvetinpäivä motkotat Numballe mitä hänen ei ole tehnyt tai tee jota sinä olet MinääääÄÄÄÄÄ tehnyt ja teet.
Olet käsittämättömän sairas päästäsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi ???
Ei suinkaan pidä jos ei ole perheessä mielenkiintoa moottoripyöräilyyn kuin isällä, joka ei tahdo kokemustaan jakaa muiden perheenjäsentensä kanssa.
Kekemuksia pukemisesta, voi hyvänen aika, vetää housut jalkaansa ja rotsin päälle, sekä ajosaappaat jalkaan ja sinä ryhdyt bablaamaan kouluvaatetuksesta.
Esität miksi pitäisi mutta joka helvetinpäivä motkotat Numballe mitä hänen ei ole tehnyt tai tee jota sinä olet MinääääÄÄÄÄÄ tehnyt ja teet.
Olet käsittämättömän sairas päästäsi.Näet 2010 minut taas paikassa missä en edes ole ollut, kerroit että vanhin pentusi on seitsemän vuotta, ja ei ole ajohaalareita, koska minua ei paskaakaan kiinnosta moposi, huomioni kiinnittyy siihen että kerroit olevasi 8 vuotta naimisissa, eli siis panit akkasi paniikissa paksuksi, tuo on aivan idiootin hommia, ja sinä olet 50 kertomasi mukaan, tehnyt satoja maksukaatoja, joka viittaa vahvasti erittäin vakaviin mielenterveyshäiriöihin, ymmärrät asian tai et, se on puhtaasti sinun ongelmasi.
Kun näihin liitetään pilin mittaketjusi, painopiste mielenterveydestäsi siirtyy yhä enemmän häiriintyneeseen suuntaan, nimittäin tuollainen ei todellakaan ole tervettä yli 50-vuotiaalle, sukupuolisuhteet ovat yksi ihmiselämän kauniimpia asioita, eikä niitä todellakaan kannata rääpiä turpaansa tälläisellä palstalla kertoen 400 maksukaadosta, jos selvästi kertoo kertojansa vakavasta sairaudesta.
Ja sinä aikaisemmin kerroit että mopo ei keulinut, tarvitsit lääkärin apua, ja useita hormonipiikkejä, Suomessa yksikään lääkäri ei olisi niitä sinulle antanut, thaimaassa saat mitä tahansa, kunhan maksat siitä mieluimmin pimeänä.
Kuitenkin miehen elimisöön kuuluu, että mieshormonin tuotanto laskee kun ikää tulee, näin kuuluu olla, eikä siihen kuulu hakea lääkäriltä apua, ainoastaan jos kaljuus on aiheuttanut siitä että olet vetänyt hormoneja, jotka vanhemmiten estävät teston tuotannon, tai sitten eturauhasessa on ongelmia tai pallit on tippuri tuhonnut, eikä omaa tuotantoa ole.
Minun testot tutkittiin thaimaassa, ja tuotanto oli ihan normaalia ikä huomioiden.
by NumBall - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näet 2010 minut taas paikassa missä en edes ole ollut, kerroit että vanhin pentusi on seitsemän vuotta, ja ei ole ajohaalareita, koska minua ei paskaakaan kiinnosta moposi, huomioni kiinnittyy siihen että kerroit olevasi 8 vuotta naimisissa, eli siis panit akkasi paniikissa paksuksi, tuo on aivan idiootin hommia, ja sinä olet 50 kertomasi mukaan, tehnyt satoja maksukaatoja, joka viittaa vahvasti erittäin vakaviin mielenterveyshäiriöihin, ymmärrät asian tai et, se on puhtaasti sinun ongelmasi.
Kun näihin liitetään pilin mittaketjusi, painopiste mielenterveydestäsi siirtyy yhä enemmän häiriintyneeseen suuntaan, nimittäin tuollainen ei todellakaan ole tervettä yli 50-vuotiaalle, sukupuolisuhteet ovat yksi ihmiselämän kauniimpia asioita, eikä niitä todellakaan kannata rääpiä turpaansa tälläisellä palstalla kertoen 400 maksukaadosta, jos selvästi kertoo kertojansa vakavasta sairaudesta.
Ja sinä aikaisemmin kerroit että mopo ei keulinut, tarvitsit lääkärin apua, ja useita hormonipiikkejä, Suomessa yksikään lääkäri ei olisi niitä sinulle antanut, thaimaassa saat mitä tahansa, kunhan maksat siitä mieluimmin pimeänä.
Kuitenkin miehen elimisöön kuuluu, että mieshormonin tuotanto laskee kun ikää tulee, näin kuuluu olla, eikä siihen kuulu hakea lääkäriltä apua, ainoastaan jos kaljuus on aiheuttanut siitä että olet vetänyt hormoneja, jotka vanhemmiten estävät teston tuotannon, tai sitten eturauhasessa on ongelmia tai pallit on tippuri tuhonnut, eikä omaa tuotantoa ole.
Minun testot tutkittiin thaimaassa, ja tuotanto oli ihan normaalia ikä huomioiden.
by NumBallKerrohan NumBall miksi paljastit henkilötietosi täällä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi ???
Olet käsittämättömän sairas päästäsi.Näytä minulle se falle Thaimaasta joka pukee 7- vuotiaan 120 senttisen tytön nahkaan ja lähtee kaahaamaan liikenteeseen?
Sellaista ei rakas lapsi ole olemassakaan ja se olisi täysin sairasta. Jo kiihdyttäessä lapsi pitäisi sitoa isään kiinni.
Kokeilin sellaista silloin viisivuotiaan poikani kanssa Suomessa ja siitä ei nauttinut kukaan.
Samaa kokeiltiin moottorikelkalla ja kypärät kolisi ja se oli erittäin epämukavaa. Ahkiossa vetäessä puuterilunta ja pakokaasua tulee naamalle.
Vasta sellainen 13 kesäinen osaa olla turvallisesti kyydissä, enkä minä käy missään Ducatilla kuin pari kertaa vuodessa.
Elät kummallisessa satumaailmassa eikä sinulla ole näistä vehkeistä mitään käsitystä.
Eka vaimokaan ei piitannut moottorivehkeistä mistään ja valitti kyydissä kaikesta mahdollisesta. Toinen vaimo taas rakasti kunnon kyytiä.
Nykyistä ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa moottoripyörät. Pelkää lähinnä niitä ja ei olisi sinut ajatuksen kanssa että tyttärelle näytetään vauhdin hurmaa.
Tyttö ajaa mielellään mönkijällä kun se on vakaa työmönkijä jolla voi ajaa hiljaa mukavasti ja turvallisesti. Hän ei leiki sillä vaan hoitaa asioita.
Pojalla on crossimallinen sähköfillari joka kulkee 25
kmh 90 minuutin ajan. Jenkkiläisellä halpavehkeellä ei tehnyt mitään, se on annettu pois.
Koko poppoo liikkuu eniten polkupyörällä ilman sähköapuja.
Laitahan sinä siellä Pähkinärinteessä nahkarintsikat ja pitsiä päällesi, pikkusen lilaa luomeen ni tulee dokatessa hyvä fiilis. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan NumBall miksi paljastit henkilötietosi täällä??
Minä en ole täällä paljastanut yhtään mitään, 2010 varasti tietoni, ja alkoi levittelemään niintä, sairas paska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole täällä paljastanut yhtään mitään, 2010 varasti tietoni, ja alkoi levittelemään niintä, sairas paska.
Kyllä sinä nimesi paljastit, pitikö olla pöljä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mikä on vapaasti luettavissa, ei ole varastamista.
- AnonyymiUUSI
Itseasiassa tiedän varmasti mistä tietoni on peräisin, kävin kysymässä immistä kysymässä onko tietojasi urkittu, kyllä oli, palvelu on tarkoitettu 90 vrk, ilmoittautumiseen, ja viranomaiskäyttöön, käyttö ehdoissa on maininta että saa katsoa vain omat tiedot, olisivat pystyneet jäljittämään tekijän, hän joutuu rikosoikeudellinen vastuuseen, en halunnut, mutta enpä tiennyt että 2010 on noin hullu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa tiedän varmasti mistä tietoni on peräisin, kävin kysymässä immistä kysymässä onko tietojasi urkittu, kyllä oli, palvelu on tarkoitettu 90 vrk, ilmoittautumiseen, ja viranomaiskäyttöön, käyttö ehdoissa on maininta että saa katsoa vain omat tiedot, olisivat pystyneet jäljittämään tekijän, hän joutuu rikosoikeudellinen vastuuseen, en halunnut, mutta enpä tiennyt että 2010 on noin hullu.
2010 olisi tullut paljon harmia, enkä halua sellaista aiheuttaa, olen tehnyt hänen toimista rikosilmoituksen, mutta se ei johtunut mihinkään koska kirjoitukset on lähetetty vpn palvelun takaa... Että sellainen raukka, esitutkinta päätettiin .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010 olisi tullut paljon harmia, enkä halua sellaista aiheuttaa, olen tehnyt hänen toimista rikosilmoituksen, mutta se ei johtunut mihinkään koska kirjoitukset on lähetetty vpn palvelun takaa... Että sellainen raukka, esitutkinta päätettiin .
Olen kerännyt melkoisen määrän herjoja, huoritteluja, minusta vaimostani, siskostani sekä pojastani, odottelen vain että henkilöllisyytensä joskus paljastuu.
- AnonyymiUUSI
Nimitieto ei kunnianloukkaus. Kunnianloukkaus on vasta sitten jos väität jonkun esimerkiksi syyllistyneen rikokseen johon hän ei ole syyllistynyt. Tiedon pitää olla sekä vahingoittavaa että virheellistä. Oikea nimi ei loukkaa ketään ja jos sitä on itse vaatinut niin voivoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kerännyt melkoisen määrän herjoja, huoritteluja, minusta vaimostani, siskostani sekä pojastani, odottelen vain että henkilöllisyytensä joskus paljastuu.
Hieno elämä sinulla lentomajuri. Sinä kun et huorittele 😁 Väitätkö että vaimosi oli pankkineiti edelleen? Ei ikinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimitieto ei kunnianloukkaus. Kunnianloukkaus on vasta sitten jos väität jonkun esimerkiksi syyllistyneen rikokseen johon hän ei ole syyllistynyt. Tiedon pitää olla sekä vahingoittavaa että virheellistä. Oikea nimi ei loukkaa ketään ja jos sitä on itse vaatinut niin voivoi.
Facessahan tämä vesipää kyseli samaan aikaan että mistä pitkäaikaissairas saisi halvan terveysvakuutuksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esitutkinta tehtiin mutta tekijä oli piilossa, joten se lopetiin tulosettomana, mutta odotellaan, en minä kaipaa pellenaamalle rangaistusta, mutta tuomio on julkista tietoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hieno elämä sinulla lentomajuri. Sinä kun et huorittele 😁 Väitätkö että vaimosi oli pankkineiti edelleen? Ei ikinä.
Anonyymiä ei voi huoritella eikä kunniaa loukata, ainoastaan luonnollista henkilöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen pojan mersun omistaja on Urpå Hinttikainen ja haltija Jörgen Pukamamäki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiä ei voi huoritella eikä kunniaa loukata, ainoastaan luonnollista henkilöä.
Onko joku huoritellut jotakin tämän nimellä? Laita todisteet! Lentomajuri ei ollut lentomajuri ja Simonkylä olikin Pähkinärinne niin on hyvin kyseenalaista että oliko pankkineiti pankkineiti?
Tuskinpa vaimosi nimi on pankkineiti eikä sinunkaan nimi ole Numball eikä anonyymi?
Anonyymin pankkineiti ei ole kenenkään henkilöllisyys. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku huoritellut jotakin tämän nimellä? Laita todisteet! Lentomajuri ei ollut lentomajuri ja Simonkylä olikin Pähkinärinne niin on hyvin kyseenalaista että oliko pankkineiti pankkineiti?
Tuskinpa vaimosi nimi on pankkineiti eikä sinunkaan nimi ole Numball eikä anonyymi?
Anonyymin pankkineiti ei ole kenenkään henkilöllisyys.2010:n horopillunen Tinderhoratsu on entinen ja nykyinen ammattipyllistäjä, sekä roiskeläppäinen oli ennen kuin ryhtyi siiderivalaaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymin pankkineiti ei ole kenenkään henkilöllisyys.Kuten sanoin anonyymiä ei voi loukata, ainoastaan luonnosta henkilöä, suosittelen tutustumaan lakikirjaan, paskat minä sinun pankkineideistäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010:n horopillunen Tinderhoratsu on entinen ja nykyinen ammattipyllistäjä, sekä roiskeläppäinen oli ennen kuin ryhtyi siiderivalaaksi.
Tälläinen kirjoittelu voi hyvinkin olla 2010 ja tai Laiffilan käaiallaa, minulta ei tuollaista synny.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tälläinen kirjoittelu voi hyvinkin olla 2010 ja tai Laiffilan käaiallaa, minulta ei tuollaista synny.
Huomaa Numba että 2010 pelaa peliään esiintyen eri rooleissa itseään vastaan ja puolesta, sekä väliin fanittaen ja syylitellen, sellainen on tyypillistä mielisairaalle feikille, joka 2010 on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa Numba että 2010 pelaa peliään esiintyen eri rooleissa itseään vastaan ja puolesta, sekä väliin fanittaen ja syylitellen, sellainen on tyypillistä mielisairaalle feikille, joka 2010 on.
Paljon mahdollista, sehän nämä kaikki on aloittanut, ukko on aika heikoilla, pelkää että paljastuu ja syystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin anonyymiä ei voi loukata, ainoastaan luonnosta henkilöä, suosittelen tutustumaan lakikirjaan, paskat minä sinun pankkineideistäsi.
Onko joku täällä jonkun ristimänimellä kertonut jonkun olevan prostituoitu? Ei varmasti ole. En ole nähnyt yhdenkään naisen nimeä täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon mahdollista, sehän nämä kaikki on aloittanut, ukko on aika heikoilla, pelkää että paljastuu ja syystä.
Miksi kukaan olisi niin tyhmä että paljastaisi itsensä täällä.
- AnonyymiUUSI
Ja ei muuta kuin ostoksille "Miljonääri".
อุปกรณ์ขี่มอเตอร์ไซค์สำหรับเด็ก
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235068Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo613001Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122890HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432811Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151583Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271486Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681100
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei209943