Eli EI hydraulinen hallitunkki eikä hydraulinen pullotunkki vaan se veivillä pyöritettävä ja jopa moottoroitu herkästi kaatuva MUTTA nostaa suoraan vain auton nousu kallistuksen mukaan "elävä" versio haussa sillä hallitunkkini painaa 50kg ja keveinkin 34kg plus alla kulkeva levy joten siirryn vanhaan sammakko tunkkiin. Autojeni raskain on hitusen alle 2000kg mutta vain puoliska nostetaan maksimissaan tietysti. Pulma onkin ettei näytä löytyvän kummoisia haitaritunkkeja ja paras versio kymppejä 2T ja näyttää kuvassa samalta kuin 1-1,5t versiot. Mukavat 9cm on sammakko tunkkien hyviä puolia myös ja aah se keveys eikä tarvi kummoista levypalaa niin on tukeva nostaa maasta ei asfaltilta eikä betonilta vaan sora aja multa maat piha maata missä sattuu renkaan vaihto alkamaan. MUTTA se hyvä haitaritunkki onkin hankala löytää. Yksi 2T versio on jo mutta mistä vielä se heti erottuva laadukas versio löytyy? KVG joo.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541