Hoitaako se nykyään kankaanpääläistenkin työasioita?
Satakunnan työllisyysalue Porissa
4
394
Vastaukset
- Anonyymi
Vuosien 2024 ja 2025 taitteessahan työllistämispalvelut siirtyivät valtiolta kunnille. Hallinnollinen nyky-Satakunta jaettiin kahteen työllisyysalueeseen. Eteläisen alueen vetokaupunkina on Rauma ja kyseiseen alueeseen sisältyvät myöskin Eurajoki, Eura, Säkylä ja Huittinen. Pohjoiseen alueeseen sisältyvät sitten Satakunnan muut alueet ja sen vetokaupunkina on Pori. Eteläisellä alueella jokaisella kunnalla ja kaupungilla on yksi oma toimipiste. Pohjoisen alueen suhteen en sitten tiedä sen vertaa, löytyykö siellä jokaisesta kaupungista ja kunnasta oma toimipiste asian suhteen. Olisinko joskus lukenut, että Nakkilalla, Harjavallalla ja Kokemäellä olisi Harjavallassa yhteinen toimipiste. Kankaanpään kaupungissa olettaisi olevan oma toimipiste, mutta varmaksi en mene tosiaan tämän asian suhteen sanomaan.
- Anonyymi
Minulle soitettiin lokakuussa Satakunnan työllisyysalueelta ja kysyttiin, pidetäänkö työnhaku vielä voimassa ja sanoin, että pidetään. Sanottiin, että minulla tulee käyntejä Porissa ja sitten katsotaan, mitä paikkoja voisin hakea. Olen jo eläkkeellä. Ottavatko he yhteyttä vai pitääkö minun itse ottaa?
- Anonyymi
Nyt alkaa kohta joulukuusikaupan sesonki. Sinne kaivataankin eläkeläisiä kun tavallinen työnhakija saa sanktioita alle kahden viikon työnhausta.
Työnhaussa velvoitetaan ilmoittamaan että " tehtävä yli kahden viikon "
Enpä ole työttömiä nähnyt näissä tehtävissä heitä haastatellessani, Kaikki eläkeläisiä tai yrittäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151