Aijjaijai minä uni

Anonyymi-ap

Taas tulit uniini, tapasimme ja pian menimme naimisiin. Halailtiin ja suudelmiin.. tunsin sinun rinnat paksun villapaidan alla rintaani vasten..uijui.

22

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

rinnat?

• Anonyymi

Villapaidassa naimisiin 😳

• Anonyymi

Miks ei vois mennä villapaidassa naimisiin? Minusta tärkeämpää on juuri se avioliitto eikä vaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei vois mennä villapaidassa naimisiin? Minusta tärkeämpää on juuri se avioliitto eikä vaatteet.

Minusta ei hyvä villapaita kestää toisin kuin avioliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei hyvä villapaita kestää toisin kuin avioliitto.

No sitten täytyy naimisiin mennä yllään halpa Tokmannin t-paita.

• Anonyymi

Ihana🥰tuhat suukkoa & halia🤗🤗🤗❣️

• Anonyymi

Miks haluut naimisiin?

• Anonyymi

En halua mutta unessa sen näin.

• Anonyymi

Hae apua näihin harhoihin! Käyt aina vain epävakaammaksi.

• Anonyymi

Voi kun ihana uni sulla!

• Anonyymi

Niin oli. Päivän olen taas sekaisin😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli. Päivän olen taas sekaisin😊

❤️☺️🫂
        Sivusta

• Anonyymi

minä ajattelin kuin joku peli entä jos joku Halloween-peli liian myöhäistä enää tälle uodelle tehdä jotai Jummituspeliä.

• Anonyymi

Hups piti olla "Aijjaijai mikä uni"

• Anonyymi

jotta ei liian pelotytava alle 25-vuotiaille niin tytöille joHalloween prelikin.

mietitytysta aina että peli ei ole liian pelottava jos joku.

• Anonyymi

Unessa koin vielä naisen tuoksun, en muista enää mikä tuoksu oli mutta oli huumaava tuoksu♥️
      -Todennäköisesti olen unessa halannut tyynyä lujasti😊

• Anonyymi

Mulla unet on yleensä toteutunut.☺️

• Anonyymi

Oli kyllä paska uni vaikka sinusta se oli varmasti hyvä uni, koska minä en tehnyt sen jälkeen muuta, kuin hieroin rintoja ja makasin lopulta alasti sekä hoin, että : Minä tuun hulluksi!
      Enhän minä välttämättä heti muista, että minä olen allerginen villalle.
      Minä tiedän tuon ja minä jätän vain ostamatta vaatteita joissa on villaa.
      Saan nokkosihottumaa ja se kestää pari päivää, mutta jos minä olen kokoajan altistunut sille villalle niin minä en pysty nukkumaan.
      Allerginen reaktio aiheuttaa keholle stressin ja stressi aiheuttaa unettomuutta.

Minä käytän NEULEITA joita monet kyllä kutsuu VILLAPAIDOIKSI JA VILLATAKEIKSI.

• Anonyymi

Villapaitakin neulotaan eli on neule.

• Anonyymi

Lisään että minun lapset ovat saaneet sanoa POLIISIA POLIITIKSI, mutta TOISTEN LAPSET EIVÄT OLE JOS HEIDÄN ÄIDIT EIVÄT OLE OLLEET NORJASSA TÖISSÄ!
        MINÄ OLEN OLLUT JA MINUN ÄITINI OLI ASUNUT NORJASSA SISKONSA LUONA ENNEN, KUIN MINÄ SYNNYIN ELI MINULLA OLI LAPSENA JO OIKEUS SANOA POLIISIA POLIITIKSI. ÄITINI ÄITI OLI OLLUT SITÄ ENNEN SOTA-PAKOLAISENA NORJASSA JA ÄITINI SAI MYÖS LAPSENA SANOA POLIISIA POLIITIKSI!
        Lasteni isät eivät ole, mutta he eivät ole koskaan tukeneet minua heidän lasten äitinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään että minun lapset ovat saaneet sanoa POLIISIA POLIITIKSI, mutta TOISTEN LAPSET EIVÄT OLE JOS HEIDÄN ÄIDIT EIVÄT OLE OLLEET NORJASSA TÖISSÄ!
        MINÄ OLEN OLLUT JA MINUN ÄITINI OLI ASUNUT NORJASSA SISKONSA LUONA ENNEN, KUIN MINÄ SYNNYIN ELI MINULLA OLI LAPSENA JO OIKEUS SANOA POLIISIA POLIITIKSI. ÄITINI ÄITI OLI OLLUT SITÄ ENNEN SOTA-PAKOLAISENA NORJASSA JA ÄITINI SAI MYÖS LAPSENA SANOA POLIISIA POLIITIKSI!
        Lasteni isät eivät ole, mutta he eivät ole koskaan tukeneet minua heidän lasten äitinä.

Mitähän tuo tähän ketjuun kuuluu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      248
      6221
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      155
      6028
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      252
      5108
    4. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      52
      4610
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      44
      4390
    6. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4239
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4177
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      37
      3714
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2632
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      58
      2089
    Aihe