Onko kukaan löytänyt koodeja Jak 3 peliin..???
Jak 3 Koodeja ?
23
3797
Vastaukset
- jakki hullu
ei kolmoseen oo koodeja
- worm12
Ei ole siihen koodei.
Tai siis ei mitään kirjoituskoodeja tai napin
painamiskoodeja: lukee vain et kerää niitä ja näitä saadaksesi jonkin coolin jutun käyttöön.- mä mä
tietääkö kukaan miten pääsee siin jak 3:ses siel haven cityssä niille ihmeen langoille
- ksationi
mä mä kirjoitti:
tietääkö kukaan miten pääsee siin jak 3:ses siel haven cityssä niille ihmeen langoille
etsi niistä torneista putkia ja kiipeä niistä
- ksationi
kyllä muuten on ja sie saat sillä niitä näitä ne kaikki 600
- pallikarva123
on 3 koodii
- vastaan jos osaan
mä mä kirjoitti:
en oo pelannu 3 vuoteen mut muistan et pitää tehä nää: laitat sellasen lentoaluksen maahan sinne tornin viereen,hyppäät siit light ego päällä sinne ja kulet ylöspäin, sit hoverboardilla grindaa lankoja :D
- jak 3 fan
en ole vitsi eiks tääl kukaa tiiä
- ksationi
on siihen yks ainaki mä oon saanu sen avulla 600 munaa
- atzku99
ksationi kirjoitti:
on siihen yks ainaki mä oon saanu sen avulla 600 munaa
no mikäs se koodi on sanoppas
- jeeeeeeeeeee
ei ole kun semmoisia mun mielestäni että tehdä glitsh tai joku muu mut ei oo koodeja!
- ksationi
jak 3:osessa on glitch ja koodeja
- julep
siihe ei ookoodeja
- ksationi
onhan
- ksationi
on ku on sielä hiekka kaupungissa ja sielä on small head päällä löyä muna ja ota laita kuva lähemmäs ja sitten kauvemmas niin sul on 600 munaa vain sielä torilla
- ksationi
niin siis on
- yks on
paina R1, L1, R1, oikee, vasen
- yks on
yks on kirjoitti:
siis R1, L1, R2, oikee, vasen
- pallikarva123
yks on kirjoitti:
ei oo muuta ku 3 koodii...LOL
- jjjjjjjj
hypääkorkealta ja painat:o ennen maahan menemistä
- veeti100
moi oon uusi täällä sly2 on koodeja kuka ties
- j a k
ei mulvaa toimi nuo koodit ????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108