Onko kukaan löytänyt koodeja Jak 3 peliin..???
Jak 3 Koodeja ?
23
3815
Vastaukset
- jakki hullu
ei kolmoseen oo koodeja
- worm12
Ei ole siihen koodei.
Tai siis ei mitään kirjoituskoodeja tai napin
painamiskoodeja: lukee vain et kerää niitä ja näitä saadaksesi jonkin coolin jutun käyttöön.- mä mä
tietääkö kukaan miten pääsee siin jak 3:ses siel haven cityssä niille ihmeen langoille
- ksationi
mä mä kirjoitti:
tietääkö kukaan miten pääsee siin jak 3:ses siel haven cityssä niille ihmeen langoille
etsi niistä torneista putkia ja kiipeä niistä
- ksationi
kyllä muuten on ja sie saat sillä niitä näitä ne kaikki 600
- pallikarva123
on 3 koodii
- vastaan jos osaan
mä mä kirjoitti:
en oo pelannu 3 vuoteen mut muistan et pitää tehä nää: laitat sellasen lentoaluksen maahan sinne tornin viereen,hyppäät siit light ego päällä sinne ja kulet ylöspäin, sit hoverboardilla grindaa lankoja :D
- jak 3 fan
en ole vitsi eiks tääl kukaa tiiä
- ksationi
on siihen yks ainaki mä oon saanu sen avulla 600 munaa
- atzku99
ksationi kirjoitti:
on siihen yks ainaki mä oon saanu sen avulla 600 munaa
no mikäs se koodi on sanoppas
- jeeeeeeeeeee
ei ole kun semmoisia mun mielestäni että tehdä glitsh tai joku muu mut ei oo koodeja!
- ksationi
jak 3:osessa on glitch ja koodeja
- julep
siihe ei ookoodeja
- ksationi
onhan
- ksationi
on ku on sielä hiekka kaupungissa ja sielä on small head päällä löyä muna ja ota laita kuva lähemmäs ja sitten kauvemmas niin sul on 600 munaa vain sielä torilla
- ksationi
niin siis on
- yks on
paina R1, L1, R1, oikee, vasen
- yks on
yks on kirjoitti:
siis R1, L1, R2, oikee, vasen
- pallikarva123
yks on kirjoitti:
ei oo muuta ku 3 koodii...LOL
- jjjjjjjj
hypääkorkealta ja painat:o ennen maahan menemistä
- veeti100
moi oon uusi täällä sly2 on koodeja kuka ties
- j a k
ei mulvaa toimi nuo koodit ????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755