Mutta eiköhän me kaikki elämästä läpi päästä.
Ei tämä kosinta korvenmiehelä oikein lähtenyt
42
431
Vastaukset
- Anonyymi
ihan varmasti kaikki.
- Anonyymi
AP susta vaan ei tierä pääseks sää ?
- Anonyymi
Pukki ei kosi
- Anonyymi
Luovuttajan ei pääse maaliin
- Anonyymi
Menitkin turpii antamaan? Itkikö?
- Anonyymi
Pyydä anteeks ehkä ottaa sut takas ??
- Anonyymi
Kerro miten meni miten kosit ?
- Anonyymi
No mites meni?
- Anonyymi
Huusitko vastatuuleen?
- Anonyymi
Tyritkö pahasti? Voi voi mee kottiin maaten syö puuroo.
- Anonyymi
Keitän ohrapuuron rikotuista jyvistä. Nopeasti kypsyy vain vartissa, eikä pieretä?
- Anonyymi
Loppusyksyn terveiset korpien kuiskeeseen nuorelta naiselta jolta jäi paikka löytämättä tänä kesänä ja syksynä ainakin. Nautihan luonnon rauhasta edelleen ja voit seurata luonnon "kuolemista" marraskuuhun no talvea ei taida taas tänä vuonna edes tulla kun niin lämmintä pitelee. Hyviä löylyjä myös missä saunotkin jo. 👋👋🍂🍁 Minä jatkan töissä hommia pitkiä ylityöpäiviä ollut paljon. Väsynyt on mutta ehkä tää pimeyskin alkaa vaikuttaa näin ykskaks.
- Anonyymi
Niin ja onnea kosintapuuhiin jos sellaisia tiedossa. Rakkaudentäyteinen aika edessä elämässä. 🧡
- Anonyymi
Tunnistin sinut ja kyllä tuo rantasaunassa on vielä tovin käytössä ja parempaa ei ole. Pimeitä sumuisia on syksy ollut, mutta me ei vaivuta synkkyyteen. Olet kyllä ilo minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistin sinut ja kyllä tuo rantasaunassa on vielä tovin käytössä ja parempaa ei ole. Pimeitä sumuisia on syksy ollut, mutta me ei vaivuta synkkyyteen. Olet kyllä ilo minulle.
Rantasaunassa kannattaa nauttia niin pitkälle kuin voi vielä. Ei vaivuta synkkyyteen ei, marraskuun sumuiset päivät ovat omalla laillaan tunnelmaa täynnä ja kauniita. :) Ja mukavan lämmintä yötä myöten täällä vielä ainakin vaikken kai kovin kaukana ole. Mukavaa päivää sinne vielä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rantasaunassa kannattaa nauttia niin pitkälle kuin voi vielä. Ei vaivuta synkkyyteen ei, marraskuun sumuiset päivät ovat omalla laillaan tunnelmaa täynnä ja kauniita. :) Ja mukavan lämmintä yötä myöten täällä vielä ainakin vaikken kai kovin kaukana ole. Mukavaa päivää sinne vielä!
Enemmänkin vitsiksi oli tuo kosintatouhu. Varmaankin vähintäänkin outo olen kun osaan nauttia myös yksinolosta ja pimeydestä. Eihän tässä ole enää kahtakuuta ja päivät pitenee. Et taida kovinkaan kaukana asustella ja se hieman askarruttaa. Kuitenkin viestisi ovat hienosti kirjoitettuja ja kertoo paljon sivistyksestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänkin vitsiksi oli tuo kosintatouhu. Varmaankin vähintäänkin outo olen kun osaan nauttia myös yksinolosta ja pimeydestä. Eihän tässä ole enää kahtakuuta ja päivät pitenee. Et taida kovinkaan kaukana asustella ja se hieman askarruttaa. Kuitenkin viestisi ovat hienosti kirjoitettuja ja kertoo paljon sivistyksestäsi.
Ai mikäs siinä askarruttaa että asun mahdollisesti jonkun 100-150 km säteellä ehkä. :) Josko yhtään oikeilla jäljillä olen. Mutta oletan että tiettyyn suuntaan Suomea sun maisemat sijoittuu ja siellä päin on paljon tuttuja ihmisiä ja tuttuja paikkoja. Sanos muuta äkkiä joulu tulee ja sen jälkeen mennään taas kevättä kohti tammikuun jälkeen. Aika menee nopeasti. Vähän liiankin. Hyviä öitä! ✨️🕯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikäs siinä askarruttaa että asun mahdollisesti jonkun 100-150 km säteellä ehkä. :) Josko yhtään oikeilla jäljillä olen. Mutta oletan että tiettyyn suuntaan Suomea sun maisemat sijoittuu ja siellä päin on paljon tuttuja ihmisiä ja tuttuja paikkoja. Sanos muuta äkkiä joulu tulee ja sen jälkeen mennään taas kevättä kohti tammikuun jälkeen. Aika menee nopeasti. Vähän liiankin. Hyviä öitä! ✨️🕯
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tarkasti olet matkan mitannut, Ouluun on se 150.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tarkasti olet matkan mitannut, Ouluun on se 150.
Kuka on mitannut? Ei tainnut olla mökin omistajalta tämä. Ei ole Oulusta puhunut kukaan mitään kyllä. En usko että se mökki on Oulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on mitannut? Ei tainnut olla mökin omistajalta tämä. Ei ole Oulusta puhunut kukaan mitään kyllä. En usko että se mökki on Oulussa.
Eikö se ole suunnilleen sama matka molempiin suuntiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole suunnilleen sama matka molempiin suuntiin?
Minne suuntiin oon Kuopiosta mutta en myöskään tiiä kenen kanssa kirjoitan ja kuka olet joka luulet minua taas joksikin ihan muuksi selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne suuntiin oon Kuopiosta mutta en myöskään tiiä kenen kanssa kirjoitan ja kuka olet joka luulet minua taas joksikin ihan muuksi selvästi.
Laitetaan saman verran lisää, Kuopioon on tasan 300.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan saman verran lisää, Kuopioon on tasan 300.
Niin mistä on Kuopioon tuon verran? Nyt menee tosi sekavaksi tämä. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä on Kuopioon tuon verran? Nyt menee tosi sekavaksi tämä. 😃
Kyllä Kuopioon on 300 ihan joka suunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kuopioon on 300 ihan joka suunnasta.
No tasan ole nyt on jollakin maantieto jäänyt koulussa välistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tasan ole nyt on jollakin maantieto jäänyt koulussa välistä.
Rovaniemi Kuopio yli 500 km, joka paikasta melkein 400 km jos ei nyt lähikyliä lasketa.
- Anonyymi
Miksei lähtenyt? Miten kävi ?
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Joko se korpimies kertoi miten meni?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
No ompa harmi 🥺
- Anonyymi
Korpimies ei ole tainnut olla lainkaan koko ketjussa joku ihan muu sotkenut välissä kateuksissaan. Ehkä Korpimies on löytänyt tindernaisen.
- Anonyymi
Ihan viimehädässä korpimiehet tinderiin turvautuu, luulisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko niin henkkoht tämän juuri kyseisen korpimiehen että tiedät kaiken hänen elämästään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah😂
- Anonyymi
Hän ei luovuta
- Anonyymi
Ei luovuta mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luovuta mistä?
Hän kävi luonani tänään, minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai vain naapurinmiestä juustokahville opeta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on vain hyvä jos on seuraa ja käynyt jo vain hyvä korpimiehelle. 👍😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6814025Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115783Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545511Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1154366"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873581Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123421Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093078HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.153005Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan552577