Meitä oli matkalla mukana Homo-Hessu, Pitkä-Matti, Aussi-Make ja Mä.
Hessu oli homo, Matti oli 199 pitkä ja Make oli asunut 20 vuotta Australiassa. Minä olin vielä vähän nöösipoikaa tuolloin -90 - luvun taitteessa.
Päätimme viettää rantapäivän pätkäbiitsillä. Se sijaitsi silloin nykyisen päälaiturin alueella.
Mamma keitteli tulista soppaa, piti huolen tiskimyynnistä ja pappa hoiteli rantapalvelut.
Tein diilin kivan mamelin kanssa kynsieni (20 kpl) vuosihuollosta.
Söpö oli hän ja ruskeat silmät välkehtivät somasti hymyjen kera.
Teimme toisen diilin ja kohta istuinkin moponsa pakkarilla ja suuntana oli hotellini.
Mameli oli lämmin, taipuisa ja kaikin puolin ihana.
Ovi sulkeutui vienosti, tuuletin räpsähteli laiskana katossa ja tuumin:
- Kyllä Pattayalla on ihanaa...!😊
Nostalgiapläjäys 80-90-luvun taitteesta...
7
189
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo, jonne muistelee
- Anonyymi
Ei saa kirjoittaa seksistä, NumBall suuttuu.
- Anonyymi
Ehtikö 28x kokeilla bikeseksiä?
Se on aikamoinen kokemus- Anonyymi
Kerro lisää Posso.
- Anonyymi
Kakskasin tarinat on kivoja.
Se ei solvaa ketään mikä on täällä harvinaista.
Kerro vaan lisää tarinoita, on sulla täällä faneja!- Anonyymi
Jeh, miätttii yät pää punasena "omia" kokemuksiaan.
Heräilee sitte ehtopäivällä jakamaan niit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeh, miätttii yät pää punasena "omia" kokemuksiaan.
Heräilee sitte ehtopäivällä jakamaan niit.Jos on kymmeniä lomia Pattiksella viettänyt niin tuskin tarvitsee pää punaisena niitä muistella.
Tuhannesta kivasta tapauksesta jää takuulla sata mieleen.
Ja onhan 28x niitä paljon kertonutkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208