Meitä oli matkalla mukana Homo-Hessu, Pitkä-Matti, Aussi-Make ja Mä.
Hessu oli homo, Matti oli 199 pitkä ja Make oli asunut 20 vuotta Australiassa. Minä olin vielä vähän nöösipoikaa tuolloin -90 - luvun taitteessa.
Päätimme viettää rantapäivän pätkäbiitsillä. Se sijaitsi silloin nykyisen päälaiturin alueella.
Mamma keitteli tulista soppaa, piti huolen tiskimyynnistä ja pappa hoiteli rantapalvelut.
Tein diilin kivan mamelin kanssa kynsieni (20 kpl) vuosihuollosta.
Söpö oli hän ja ruskeat silmät välkehtivät somasti hymyjen kera.
Teimme toisen diilin ja kohta istuinkin moponsa pakkarilla ja suuntana oli hotellini.
Mameli oli lämmin, taipuisa ja kaikin puolin ihana.
Ovi sulkeutui vienosti, tuuletin räpsähteli laiskana katossa ja tuumin:
- Kyllä Pattayalla on ihanaa...!😊
Nostalgiapläjäys 80-90-luvun taitteesta...
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo, jonne muistelee
- Anonyymi
Ei saa kirjoittaa seksistä, NumBall suuttuu.
- Anonyymi
Ehtikö 28x kokeilla bikeseksiä?
Se on aikamoinen kokemus- Anonyymi
Kerro lisää Posso.
- Anonyymi
Kakskasin tarinat on kivoja.
Se ei solvaa ketään mikä on täällä harvinaista.
Kerro vaan lisää tarinoita, on sulla täällä faneja!- Anonyymi
Jeh, miätttii yät pää punasena "omia" kokemuksiaan.
Heräilee sitte ehtopäivällä jakamaan niit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeh, miätttii yät pää punasena "omia" kokemuksiaan.
Heräilee sitte ehtopäivällä jakamaan niit.Jos on kymmeniä lomia Pattiksella viettänyt niin tuskin tarvitsee pää punaisena niitä muistella.
Tuhannesta kivasta tapauksesta jää takuulla sata mieleen.
Ja onhan 28x niitä paljon kertonutkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666378Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv952921Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?941816Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131087
- 501049
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75973Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23968- 17960