Yhteydessä jos voisit
Miten sitten olisit
42
648
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kahville mentäisiin mies.
- Anonyymi
Suuren k..... Luokse

- Anonyymi
olipa kerran paha noita jne
- Anonyymi
Ai Kelan kautta?

- Anonyymi
En halua olla yhteydessä L-mieheen.
- Anonyymi
Tekstaria olen laittanut hänelle pakon edessä aiemmin. En mitään muuta.

- Anonyymi
Pitäisit suusi kiinni jo!
- Anonyymi
Vieläkö tämä myrkkykeitoksesi palstaäijän avausten ja ”erittäin koherenttien” ajatusapparaattiesi yhdistelmän muodossa menee läpi korkeakulttuurisissa piireissä? Ihmeen hyvin yksi ihminen voi alentaa koko yhteisön arvoa. Yolo?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö tämä myrkkykeitoksesi palstaäijän avausten ja ”erittäin koherenttien” ajatusapparaattiesi yhdistelmän muodossa menee läpi korkeakulttuurisissa piireissä? Ihmeen hyvin yksi ihminen voi alentaa koko yhteisön arvoa. Yolo?
Ehkä tämä on ihratynnyrin legacy sekä yhteiskuntatutkimukseen, että sukupuolen tutkimukseen

- Anonyymi
Jos oltaisiin juteltu kasvotusten riittävän henkilökohtaisesti, voisin jutella myös puhelimessa tai viestitelläkin sen jatkoksi, vaikka messengerissä tai sähköpostitse. Mutta en alottaisi ystävyyttä tms. viestitellen. Se tuntuu vain niin vieraalta. En tunne häntä riittävästi, että tietäisin mihin tyyliin viestittäisin ja miten tulisin oikein ymmärretyksi.
- Anonyymi
Aika ehdotonta. Mitäpä jos sitä kasvotusten tapaamista ei tule enää koskaan itsestä riippumattomista syistä?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ehdotonta. Mitäpä jos sitä kasvotusten tapaamista ei tule enää koskaan itsestä riippumattomista syistä?
Silloin ystävyys ylipäätään on mahdotonta tai ainakin kovin hankalaa, eikö? Miksi yrittää väkisin viritellä jotain, joka ei tule koskaan toteutumaan?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ystävyys ylipäätään on mahdotonta tai ainakin kovin hankalaa, eikö? Miksi yrittää väkisin viritellä jotain, joka ei tule koskaan toteutumaan?
Miksi sitten edes kirjoitat tänne kun tiedät ettei koskaan voi nähdä? Varmaan tärkeämpääkin tekemistä löytyy kuin viettää turhaan aikaa täällä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes kirjoitat tänne kun tiedät ettei koskaan voi nähdä? Varmaan tärkeämpääkin tekemistä löytyy kuin viettää turhaan aikaa täällä.
En minä niin väittänyt, ettei olisi mahdollista nähdä, vaan tuo joka vastasi "aika ehdotonta.." Vastasin hänen skenaarioonsa " kasvotusten tapaamista ei enää tule koskaan"

- Anonyymi
Se riippuu ihan siusta mikä olisi siulle mieluisin viestimiskanava?
 - Anonyymi
Puhuisin tai kirjoittaisin.
 - Anonyymi
Näin yleisesti sanon mielipiteen omasta puolesta että kunhan on jonkinlainen oikea rehellinen yhteys, niin se on parempi kun ei mitään, jokainen on yhteydessä niin mikä on helpointa ja luontevinta.
 - Anonyymi
Haluaisin vaihtaa muutaman viestin tietääkseni toisen haluavan tavata oikeasti.
 - Anonyymi
Normaalisti ilman ihme outouksia.
 - Anonyymi
en tiedä, tuntuu että kaikki susta on vähän liikaa.
 - Anonyymi
Miten pitäs olla
 - Anonyymi
sunkaa vaan pakolliset
 - Anonyymi
Olen liian epäluuloinen. En varmaan ikinä usko tarpeeksi että nainen tykkäisi minusta ja haluaisi minun olevan yhteydessä. En usko että merkitsen hänelle mitään. Olisi kyllä aivan ihmeellistä jos hän halaisi ja antaisi suukon. Mieheltä.
- Anonyymi
Jatkan.... tahtoisin olla hänelle rakas ja loppuelämäni hänen kanssaan, mutta tuntuu hirveän epätoivoiselta ja ahdistaa.
 - Anonyymi
Minä en tykkää yhdestäkään miehestä niin että haluaisin olla läheisissä tekemisissä! Yksikään mies ei todellakaan merkitse minulle mitään muuna kuin ystävänä ja ystäväksi vain ikäiseni vanhempi mies!

- Anonyymi
Ottaisin ison kenkäsi ja soittaisin sillä
- Anonyymi
Miksi ENNEN soittamista pitää nähdä? Eikös se normaalisti mene toisinpäin, että ensin soitetaan jotta voidaan sitten soittamisen jälkeen nähdä? Eihän töihinkään haeta niin, että ensin nähdään ja sitten haetaan töitä vaan niinpäin, että ensin soitetaan ja sitten vasta aloitetaan työt.

- Anonyymi
Ei mun tarvi olla yhteydessä kun olet ilkeä jaärsyttävä ihminen pysy vain omissa oloissasi
- Anonyymi
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa tiettyyn mieheen liittyen!

- Anonyymi
Kaikella mahdollisella tavalla. Ääntäsi oli ihana kuunnella puhelimessa. Tapaaminen jännittäisi, mutta haluaisin. H miehelle
 - Anonyymi
Ihan hänen puhelinnumeroonsa olisin yhteydessä, jollen olisi estetty.
- Anonyymi
Soita kaverin luurista.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita kaverin luurista.
Järki hoi! Voisi tietty laittaa sähköpostia tai käyttää toista viestisovellusta. Mutta eiköhän yhdessä kanavassa esto ole selvä merkki siitä, ettei yhteydenotto ole toivottua.

- Anonyymi
En ihmettelis jos tulis laskuvarjolla pihalle. On nimittäin hyvin yllättävä persoona nyt kyseessä.
- Anonyymi
Etkö mitään muuta keksinyt?

- Anonyymi
irl keskustelu paras, mutta puhelukin kävis ja viestittely vaikka WA
- Anonyymi
Joo.

- Anonyymi
Ainoastaan morsettamalla käy.
- Anonyymi
Ja miksi vain sillä tavalla? ☺️ et taida kovin paljon tuntea häntä kohtaan

- Anonyymi
Kirjeitse, rakkaus on tunne mutta se on myös tahdon asia.
https://www.youtube.com/watch?v=zHwS_n-clDw&list=RDzHwS_n-clDw&start_radio=1 - Anonyymi
Dindeeii.tai insignoor
 - Anonyymi
Laitoin jo viestin IG.ssä
Kävi
Ei vastannut
Homma valmis 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927