suru on se, kun en saanut itselle mieluista vakituista työpaikkaa! Tulen ihmettelemään sitä loppuelämäni ajan, miksi minulta ei kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeää! Olen täysin varma siitä, ettei kukaan haluaisi kohdeltavan itseään niin kuin minua kohdeltiin! Minut heitettiin keskelle arvoituksia vuosien ajaksi, joista en ymmärtänyt mitään! Sellaista toimintaa en usko kenenkään pitävän hyvän maun mukaisena! Sen takia traumatisoiduin syvästi ja se tulee olemaan suruna sisälläni jonkin verran varmasti loppuelämäni ajan! Se kaikki kautta rantain kertominen oli jotain niin kuvottavaa, etten meinannut jaksaa edes elää! Olen yhä hyvin rikkinäinen ja suren sitä, ettei edes sitä otettu huomioon, että olisin saanut tehdä töitä rauhassa! Minun tunteista ei välietty ollenkaan ja se vuosien ajan jatkunut sama toistuva esitys kuvotti minua joka kerta, kun jouduin sitä kokemaan. Hiljaisuus olisi ollut ehdottomasti parempi vaihtoehto, koska se olisi saanut minut voimaan paremmin!
Loppuelämän
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jopa käydä niin, etten enää koskaan pysty luottamaan keneenkään ja se estää sen etten halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa! Kyse on niin monista rankoista vuosista ja jatkuvasta häirinnästä ja sen takia ei ole helppoa luottaa ihmisiin! Tulojen menetys oli kuin rangaistus kaikesta siitä, kun en pystynyt tekemään töitä sen jatkuvan esityksen takia ja se jatkui niinäkin vuosina vaikka olin jo ymmärtänyt kaiken!
- Anonyymi
Siksi olen kokenut projektin olleen viimeisten yli kuuden vuoden ajan kiusaamisprojekti. Odotan korvauksia, koska en olisi koskaan antanut lupaa projektille! Inhosin sitä ihan joka ikinen päivä ja olin kauhuissani, koska kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä miten huonosti minä voin ja voin yhä! Ja nyt nukkumisrytmi ihan sekaisin ja sekin liittyy projektin aiheuttamaan tuskaan ja ahdistukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241