suru on se, kun en saanut itselle mieluista vakituista työpaikkaa! Tulen ihmettelemään sitä loppuelämäni ajan, miksi minulta ei kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeää! Olen täysin varma siitä, ettei kukaan haluaisi kohdeltavan itseään niin kuin minua kohdeltiin! Minut heitettiin keskelle arvoituksia vuosien ajaksi, joista en ymmärtänyt mitään! Sellaista toimintaa en usko kenenkään pitävän hyvän maun mukaisena! Sen takia traumatisoiduin syvästi ja se tulee olemaan suruna sisälläni jonkin verran varmasti loppuelämäni ajan! Se kaikki kautta rantain kertominen oli jotain niin kuvottavaa, etten meinannut jaksaa edes elää! Olen yhä hyvin rikkinäinen ja suren sitä, ettei edes sitä otettu huomioon, että olisin saanut tehdä töitä rauhassa! Minun tunteista ei välietty ollenkaan ja se vuosien ajan jatkunut sama toistuva esitys kuvotti minua joka kerta, kun jouduin sitä kokemaan. Hiljaisuus olisi ollut ehdottomasti parempi vaihtoehto, koska se olisi saanut minut voimaan paremmin!
Loppuelämän
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jopa käydä niin, etten enää koskaan pysty luottamaan keneenkään ja se estää sen etten halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa! Kyse on niin monista rankoista vuosista ja jatkuvasta häirinnästä ja sen takia ei ole helppoa luottaa ihmisiin! Tulojen menetys oli kuin rangaistus kaikesta siitä, kun en pystynyt tekemään töitä sen jatkuvan esityksen takia ja se jatkui niinäkin vuosina vaikka olin jo ymmärtänyt kaiken!
- Anonyymi
Siksi olen kokenut projektin olleen viimeisten yli kuuden vuoden ajan kiusaamisprojekti. Odotan korvauksia, koska en olisi koskaan antanut lupaa projektille! Inhosin sitä ihan joka ikinen päivä ja olin kauhuissani, koska kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä miten huonosti minä voin ja voin yhä! Ja nyt nukkumisrytmi ihan sekaisin ja sekin liittyy projektin aiheuttamaan tuskaan ja ahdistukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27818443Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110590Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877623Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317175Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424688Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414291Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853494"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392