suru on se, kun en saanut itselle mieluista vakituista työpaikkaa! Tulen ihmettelemään sitä loppuelämäni ajan, miksi minulta ei kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeää! Olen täysin varma siitä, ettei kukaan haluaisi kohdeltavan itseään niin kuin minua kohdeltiin! Minut heitettiin keskelle arvoituksia vuosien ajaksi, joista en ymmärtänyt mitään! Sellaista toimintaa en usko kenenkään pitävän hyvän maun mukaisena! Sen takia traumatisoiduin syvästi ja se tulee olemaan suruna sisälläni jonkin verran varmasti loppuelämäni ajan! Se kaikki kautta rantain kertominen oli jotain niin kuvottavaa, etten meinannut jaksaa edes elää! Olen yhä hyvin rikkinäinen ja suren sitä, ettei edes sitä otettu huomioon, että olisin saanut tehdä töitä rauhassa! Minun tunteista ei välietty ollenkaan ja se vuosien ajan jatkunut sama toistuva esitys kuvotti minua joka kerta, kun jouduin sitä kokemaan. Hiljaisuus olisi ollut ehdottomasti parempi vaihtoehto, koska se olisi saanut minut voimaan paremmin!
Loppuelämän
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jopa käydä niin, etten enää koskaan pysty luottamaan keneenkään ja se estää sen etten halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa! Kyse on niin monista rankoista vuosista ja jatkuvasta häirinnästä ja sen takia ei ole helppoa luottaa ihmisiin! Tulojen menetys oli kuin rangaistus kaikesta siitä, kun en pystynyt tekemään töitä sen jatkuvan esityksen takia ja se jatkui niinäkin vuosina vaikka olin jo ymmärtänyt kaiken!
- Anonyymi
Siksi olen kokenut projektin olleen viimeisten yli kuuden vuoden ajan kiusaamisprojekti. Odotan korvauksia, koska en olisi koskaan antanut lupaa projektille! Inhosin sitä ihan joka ikinen päivä ja olin kauhuissani, koska kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä miten huonosti minä voin ja voin yhä! Ja nyt nukkumisrytmi ihan sekaisin ja sekin liittyy projektin aiheuttamaan tuskaan ja ahdistukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512