pystynkö kaiken kokemani jälkeen enää luottamaan keneenkään, koska häirintää ollut vuosien ajan! Ja se tuska sisällä, kun menetti vakituisen työpaikan ja vain sen takia, että minun olisi pitänyt auttaa sellaista ihmistä, jonka kanssa en koskaan olisi voinut olla samassa tilassa!
Sitä en tiedä
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Etkä voisi kiinnostua lapsesi ikäisestä.
- Anonyymi
Eikä muista, kuin tummista itseään lyhyemmistä miehistä.
- Anonyymi
Olin kauhuissani jo ensimmäisessä omassa asunnossa asuessani, koska en ymmäränyt sitä esitystä mikä aloitettiin, eikä minulla ollut minkäänlaista kästystä siitä keneen se esitys liittyi ja miksi! Luulin sairastuneeni henkiseti, koska elämä oli joka päivä sellaista koska en ymmärtänyt mitään siitä esityksestä mitä ympärilläni tapahtui! Ihan kamalia monia vuosia. kun joutui elämään epätietoisuudessa että mitä se kaikki oli mitä ympärilläni tapahtui! Niin ei olisi projektia koskaan saanut toteuttaa! Ihmiset jotka antoivat luvan projektille pitäisi rangaista jollain tavalla, koska he luulivat tietävänsä paremmin kuin henkilö itse mitään hän piti omassa elämässään tärkeänä ja se, että projektista ei kerrottu ja siitä merkityksestä keneen se liittyi ja miksi! En koskaan pysty ymmärtämään enkä hyväksymään, miksi projekti ylipäätään aloitettiin! Se rikkoi minut ja sai minut voimaan niin huonosti, etten ollut kokenut mitään vastaavaa elämässäni aikaisemmin! Jollain tasolla ajattelen haluavani uuden parisuhteen, mutta sisälläni on niin valtavan paljon kipua ja tuskaa, etten tiedä pystynkö parisuhteeseen enää koskaan! Kyse on kymmenen vuoden ajasta mikä ei todellakaan ole lyhyt aika ja ne olivat ehdottomasti elämäni rankimmat! Käyn kerran illanvietossa ja jos koen etten vielä pysty tutustumaan keneenkään. Unohdan illanvietossa käynnit ja keskityn työntekoon pariksi vuodeksi jotta alan voida paremmin henkisesti! Niinä vuosina ei saa olla minkäänlaista ns. mainostamista kenestäkään. Keskityn työntekoon ja itseni paranemiseen, koska niin kauan kuin voin huonosti en pysty aloittamaan suhdetta kenenkään kanssa! HILJAISUUS KAIKKIALLA SAA VO)IMAAN PAREMMIN!
- Anonyymi
Koska tällä hetkellä nukkumisrytmi on täysin pielessä kauan jatkuneen ahdistuksen ja stressin takia, sen korjaaminen on tärkeää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tällä hetkellä nukkumisrytmi on täysin pielessä kauan jatkuneen ahdistuksen ja stressin takia, sen korjaaminen on tärkeää!
Puolet minusta kuoli sinä hetkenä, kun sain tiedon siitä etten saanut vakituista työpaikkaa ja puolet minusta kuoli projektin takia! Voimat ovat todella vähissä!
- Anonyymi
Aika hyvin tullut selväksi tämä kaikki. Mitäs jos kertoilisit tämän kaiken myös psykiatrisen osaston hoitavalle lääkärille? Voisi ehkä edistyä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512