ja haavoittunut, liian monen rankan vuoden takia. Säikyn yhä siitä mitä ympärilläni voisi tapahtua! Ja jo nyt pelkään sitä, että joudunko yhä kokemaan kautta rantain kertomista töissä ollessani. Kaipaan tuttuja työkavereita ja niitä pieniä ihania lapsia. Se työ siinä työpaikassa oli minun suurin unelmani. Enää en osaa unelmoida mistään muusta kuin hiljaisuudesta ja siitä, että vielä joskus voisin paljon paremmin!
Olen hyvin hauras
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en usko että pystyisin vielä suhteeseen kenenkään kanssa. Mietin asiaa uudellen vuoden päästä, koska ei ole oikein ketään kohtaan, etten voisi olla läsnä kokonaan kenenkään muun ihmisen elämässä niin kuin suhteessa pitäisi olla.
- Anonyymi
Menen illanviettoon, tai ehkä en mene, miten minusta sillä hetkellä tuntuu. Mutta vain tanssimaan, en etsi sieltä ketään! En halua aiheuttaa kenellekään pahaa oloa omalla rikkinäisyydelläni ja jaksamattomuudellani!
- Anonyymi
Lääkärin kanssa juttelua sinä kaipaat. Ihan hyvällä sanon.
- Anonyymi
Jos olet siis se sama vain lyhyttä tummatukkaista miestä kaipaava ei oman lapsen ikäistä kelpuuttava ja puhut jostain projekteista yms.
- Anonyymi
Samaa suosittelen sinulle jos ja kun et ymmärrä, että et vii ohjailla kuvaa tietystä ihmisestä jonkun rupisen palstan trollausten kautta, eli se puhallus oli ja meni jo jäljelle jäi kiusallinen hiljaisuus ilmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768