se niin, että minä haluaisin haluta parisuhteen, mutta rankkojen vuosien takia se ei ole mahdollista, ennen kuin voin selvästi paremmin ja siihen voi mennä monta vuotta! Voi myös käydä niin, että kun ikää tulee lisää parisuhde ei enää kiinnosta kenenkään kanssa! Olen ollut kolme kuukautta sellaisessa tilanteessa, että nukkuminen on vaikeaa ahdistuksen takia. Ja se liittyy siihen kaikkeen mitä olen joutunut kokemaan projektiin liittyen! Toivoin niin paljon sitä, että tähän asuntoon muuttaessani ei kautta rantain kertomista enää olisi ollut ollenkaan, mutta kävi täysin päinvastoin, sitä oli paljon enemmän kuin aikaisemmin! En ole kokenut saavani rauhaa missään! En kotona enkä muualla! Nyt tärkeintä minulle on ruveta hoitamaan itseäni, koska nykyinen nukkumisrytmi ei todellakaan tee hyvää elimistölle! Stressitaso on ollut korkealla monen vuoden ajan, eikä sekään tee hyvää elimistölle! Unohdan kaikki ajatukset parisuhteeseen liittyen, samoin kuin ystävyyteen liittyen koko loppuelämän ajaksi! Aika näyttää muuttuuko mielipiteeni jossain vaiheessa! Elämäni kamalimmat kymmenen plus vuotta ja se ei ole saanut muuta kuin pahaa aikaan! Joku ehkä inhoaa minua ja siksi kiusaaminen on tässä talossa jatkunut aivan liian kauan. Oikeudenmukaista olisi korvauksien maksaminen, koska projekti aloitettiin ilman lupaani! En tule koskaan ymmärtämään sitä miksi niin tehtiin! Elimistö on käynyt kierroksilla liian monen vuoden ajan! Olen vain yrittänyt jotenkin roikkua elämässä kiinni, mutta totuus on se, että olen voinut kauan hyvin huonosti! Se kaikki johtuu projektista ja siihen liittyen ihan kaikesta, mitä olen joutunut kokemaan siihen liittyen.
Luulen että
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kuolin vuonna 2014 kesäkuussa ja toisen kerran aina vähän lisää projektin takia! Se on ollut todellinen kärsimysnäytelmä!
- Anonyymi
En ole ollut oma itseni projektin takia, sen häiritsevyys on ollut luokkaa sata prosenttia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut oma itseni projektin takia, sen häiritsevyys on ollut luokkaa sata prosenttia!
Ei enää projektia missään! Jos se jatkuu ihan vähäisessäkin määrin menetän lisää elämänhalustani!
- Anonyymi
minä en halua mitään muuta kun uran kaikki mikä liittyy kumppanuuteen ja perheilyyn lähinnä ahdistaa minua näin jo liikaa. toivon että voin olla paljon töissä ja nähdä maailmaa seuraavina vuosina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27918452Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110590Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877673Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4337187Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424688Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414291Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853504"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit392411