Minä ostin tori reunalla 800 grammaa 15 karaattisena romuna 24 karaattisia rannerenkaita, kaulariipuksia ja korvarenkaita mummolta . Maksoin 800 grammasta hyvää 1600 €. Aika guta kate todellisuudessa tavarasta kun 800 x 80 € olisi ollut 64 000 €. Kiehgg kiehgg ja kiegg!
Ultraäänipuhdistuksen jälkeen viidestä korusta saan jo 12 000€. Kiehgg kiehgg ja kiegg!
Tyhmiä ja tietämättömiä pitää pettäää! Kiehgg kiehgg ja kiegg!
Minä ostin tori reunalla 800 grammaa 15 karaattisena romuna 24 karaattisia rannerenkaita, kaulariip
Anonyymi-ap
8
265
Vastaukset
- Anonyymi
Torin reunalla ostetaan kaikenlaista kivaa lähes ilmaiseksi.
- Anonyymi
Minulla olisi paita myytävänä jossa on suden purenta jäljet nähtävissä meneekö kaupaksi ?
- Anonyymi
riistomaksun takana
- Anonyymi
Järkevä kommentti poistettiin ... kas vain
- Anonyymi
Ei se ollut järkevä, vaan sisälsi todellista tietoa ja asiaa.
- Anonyymi
Sillä aikaa kun ostelit tai ryöväsit kultaa, minä nostin kelasta ilmaista rahaa 1 270 euroa
- Anonyymi
Kerro meille muillekin, oletko somali, ukri, russo, vai aasialainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537