Pojan kanssa menossa tässä kokoontumisajoon Chiang Main parhaille mutka teiden frameille laatupyörillä potpottaa. Poika oikealla, minä ja Aimo keskellä. Kaikilla asialliset nahkat päällä ja voi kokea jotakin yhteistä sitten pojan kanssa mitä muuten ei koe. Nahka tuoksuu hyvälle ja itse laitan muutakin haisua peliin. Aimo tuoksuu lähinnä paskalle kun se inhoo ja pelkää suihkua kun vettä kuluu ja maksaa.
https://thumbs.dreamstime.com/b/gay-pride-march-may-group-men-leather-biker-outfits-rally-birmingham-england-54517351.jpg
Horley on paras laatu pyörä nahka miehille, todettiin yhdessä ja paras leffa nahka miehille on Tulikuumat Pakoputket vuodelta 1968 jossa ei ole turhan päiväisiä juonia vaan siinä aletaan heti ajaa.
>§<
Ajo asun merkitys täällä Thaimaassa
3
197
Vastaukset 3
- Anonyymi
Aika isokokoinen tuo Sensein poika 7 vuotiaaksi.
- Anonyymi
Raikulipoikia raitilla viis
Oli myös naisii...
Mut me ei välitetty niist'
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565