Hei, minkälainen paikka on Jyväskylän YTHS? Löytyykö sieltä minkälaisia erikoislääkäreitä (esim. astmaatikoille..)? Entäpä tehdäänkö hammashoidon puolella esim. purentakiskoja?
Jos tarvitsee jonkun akuutin asian takia päästä lääkäriin, kuinka pian saa ajan? Sekä yleisterveys- että hammashuoltopuolella.
t. Tiedoista kiitollinen uusi opiskelija
Jkl YTHS
10
1640
Vastaukset
- meitsi
Kyllä sieltä saa kiitettävän nopeasti aikoja.paljon paremmin kuin esim. kaupungin terveyskeskuksesta.ja on paljon erikoislääkäreitä.hammaslääkärit tekee vaikka mitä!
- Heinä
Kuulostaa kivalta.. On niin huonot kokemukset kunnalliselta puolelta et mikä vaan on parempi :D
- ylioppilas
Heinä kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.. On niin huonot kokemukset kunnalliselta puolelta et mikä vaan on parempi :D
YTHS:llä käy vaan yliopiston opiskelijat ja siksi siellä ei tarvitse jonottaa kun pultsarit paikkaa naamaansa. Nopeus on kyllä hyvää luokkaa. Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on sellainen erikoisetu että Jyväskyläläläiset voi käyttää kaikkia Suomen YTHS asemia. Jostakin syystä tällaista mahdollisuutta ei ole kaikkien yliopistojen opiskelijoilla eli Jyväskyläläiset pääsevät hoitoon muuallakin
- ...
ylioppilas kirjoitti:
YTHS:llä käy vaan yliopiston opiskelijat ja siksi siellä ei tarvitse jonottaa kun pultsarit paikkaa naamaansa. Nopeus on kyllä hyvää luokkaa. Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on sellainen erikoisetu että Jyväskyläläläiset voi käyttää kaikkia Suomen YTHS asemia. Jostakin syystä tällaista mahdollisuutta ei ole kaikkien yliopistojen opiskelijoilla eli Jyväskyläläiset pääsevät hoitoon muuallakin
"Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on sellainen erikoisetu että Jyväskyläläläiset voi käyttää kaikkia Suomen YTHS asemia. Jostakin syystä tällaista mahdollisuutta ei ole kaikkien yliopistojen opiskelijoilla eli Jyväskyläläiset pääsevät hoitoon muuallakin"
??? Ei taida pitää paikkaansa. Itse olen opiskellut Vaasassa ja Joensuussa, ja molemmissa paikoissa olen YTHS:n palveluja käyttänyt. Tosin ilmeisesti sellaisilla paikkakunnilla on rajoitettu käyttöoikeus, joissa on yliopistojen sivupisteitä (mm. Kuusamo, Rauma, Mikkeli, Pietarsaari jne.) - ......
... kirjoitti:
"Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on sellainen erikoisetu että Jyväskyläläläiset voi käyttää kaikkia Suomen YTHS asemia. Jostakin syystä tällaista mahdollisuutta ei ole kaikkien yliopistojen opiskelijoilla eli Jyväskyläläiset pääsevät hoitoon muuallakin"
??? Ei taida pitää paikkaansa. Itse olen opiskellut Vaasassa ja Joensuussa, ja molemmissa paikoissa olen YTHS:n palveluja käyttänyt. Tosin ilmeisesti sellaisilla paikkakunnilla on rajoitettu käyttöoikeus, joissa on yliopistojen sivupisteitä (mm. Kuusamo, Rauma, Mikkeli, Pietarsaari jne.)Kyllä pitää. Jyväskylän yliopistolla on jokin laajempi sopimus tai jotain.
- jopi jalkapuoli
Puujalkoja ei tehdä. Akuuttiin vaivaan saa aina hoidon Suomessa.
JKL:n YTHS:llä hammaslekurille pääset muutaman kuukauden jonotuksella ja sitten se pyöriikin hyvin. Tarkastukseen tais päästä eka vuoden opiskelijat nopeasti. Kannattaa varata aika heti. - Heinä
Vähän pöljä kysymys, mutta kai ne saa sinne YTHS:lle paperit kunnalliselta puolelta (siis potilastiedot)? Ettei tartte varautua elämänkerran kertomiseen lääkärille mennessään..? :)
- Fil. Maisteri
Omat kokemukset Jkl:n YTHS:stä on viime vuosikymmeneltä.
Hammashoitolaan sai kohtuu hyvin aikoja ja hammaslääkärit oli pääasiassa ihan hyviä. Käynnit oli todella edullisia, joten hinta-laatu -suhde on kohdallaan. Purentaongelmia siellä kyllä hoidetaan. Jos tarvitset purentakiskoa tms. he ottavat hampaista muotin, ja joku hammasteknikko tms. tekee sen varsinaisen kiskon. Kisko maksaa toki, mutta edullisemmaksihan se tulee kuin yksityisellä puolella.
Noh, lääkäreistä mulla ei ole kyllä mitään erityisempää sanottavaa. Ehkä hieman omituisia ukkoja, mutta jospas ne olisivat vaikka jo siellä vaihtuneet. Tämä siis lähinnä niistä yleislääkäreistä.- jepjep
tuskin ovat lääkärit vaihtuneet. Tai jos on, niin tilalle on tullut lisää "hieman omituisia ukkoja". Kai ne ihan päteviä silti on :)
- löytyy
tietoa palveluista, hinnoista yms. löytyy aika kattavasti nettisivuilta www.yths.fi
itselläni on ainakin ihan positiiviset kokemukset JKL:n YTHS:sta. aikoja on saanut pian ja kaikki ensimmäisen vuoden opiskelijat jopa kutsutaan tarkistuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036