olemme mielessäni kihloissa
Hymyilin kaupan kassalla
41
463
Vastaukset
- AnonyymiNo jopas - AnonyymiTämäkin minun eilinen luomukseni. Ompas se ottanut tuulta alleen. 🙋🍾 

- AnonyymiWautsi. 
- AnonyymiJoku sbookie äijä kieli tiskillä läähättäny joko oli halloweenit niskassa🎃🧤🔦🪔keitot tulilla🤣 
- AnonyymiLähetäthän mulle kutsun häihin 
- AnonyymiTuttu tunne👽👻🤷 
- AnonyymiKyllä teillä näillä perusteilla on jo vähintäänkin yhteinen koti ja pari lasta. 
- AnonyymiKihloissa sen kaupan kassan kanssa? - AnonyymiItsepalvelukassa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itsepalvelukassa? Hehe... 
 Ajattelin sattumalta siinä kassalla kaivattuansa vai oliko tää kihjajuttu oikeasti siitä kassahenkilöstä?

- AnonyymiHarmittaako ap:tä, että ap:lle ei hymyillä koskaan? - AnonyymiOletko edelleen tässä irrationaalisessa har hassa, että tämä apäijä on se nainen jolle olet jostain abstraktista asiasta katkera ja jota psyykkaat että miehet eivät pidä sinusta ym? Noloahan se on, mutta aikuisen naisen on tehtävä mikä oikealta tuntuu 

- AnonyymiMinuakin hymyilytti kun hän oli mielessäni suihkussa kanssani 🙂 - AnonyymiAavistelinkin sinun olevan paikalla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aavistelinkin sinun olevan paikalla. Huomenta 😘 Hinkkasinko liikaa? 

- AnonyymiTosi macho joo vai mistä oikein puhut.. - AnonyymiMiksi teet näistä palstaäijän aloituksista näitä eksistentiaalisia oletuksia- onko ehkä hieman katkeruutta ilmasssa? Kyl on 

- AnonyymiSä oot varmaan homomiehenä kateellinen kun kukaan miesmyyjä ei hymyile sinulle kaupan kassalla? 
- AnonyymiMä aloin hihkuu. Ja sitte käkättää. :D 
- AnonyymiJoku erityispiirteinen siellä elää mielikuvituksen tasolla! - AnonyymiEt viitsisi puhua itsestäsi jatkuvasti ja joka välissä. 
- AnonyymiVau- emäntä ampuu taas palstaäijän avauksessa kovilla- pikkusen on ableismintynkää ja sitten tietysti tätä sinulle tyypillistä targetoinnin kohteen miesvalidaation kumoamista. Olet itse miesten suhteen huomionjanoinen ja elät jotain yläkoulun aikakautta uudelleen solvaamalla täällä sivistyneen väen pimeässä verkossa/ kevytversiossa. 

- AnonyymiOk, aina voi haaveilla ja joskus utopististakin. 
- AnonyymiEräälle aina hymyilen nimenomaan siellä. 
 Ihan mukavaa että olet alkanut hymyillä takaisin pidetään tämä 🙂😉
- AnonyymiMeillä on sama huumori :D 
- AnonyymiSieltähän saattaa saada monta perheenäitiä saaliiksi sieltä ruakamarketists nääs- sekä asiakkaat että ksssat joita esittää sittemmin netissä kun eläytyy tähän kohtalokkaaseen kohtaamiseen uudelleen. Naiselta sivusta nimikirjain vaikka ööö - Anonyymi-556 

- Anonyyminiin kuin muutkin rehellisessä pelissä häviää.... 
- AnonyymiKyllä sä olet aivoistasi sekasin nyt mulla alkaa vauva arki isänä - Anonyymiai vttu😂😂😂 

- Anonyymijoo 
- Anonyymijos äidilläsi on Isäsi sormus, pyyä saatko sormeesi... 
- Anonyymi...Isäsi ostamisi siis, äidillesi 
- AnonyymiNiin minäkin. Olen varattuna vain sinulle. 
- AnonyymiSanoitko kassatytölle kulta? - AnonyymiUUSIEi vaan hän sanoi. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ei vaan hän sanoi. Siinä tapauksessa anteeks häirintäni. 
- AnonyymiUUSIKyllä sanoin. 

- AnonyymiUUSIOli kyllä niin hehkeenä ja iloisena virtaa täynnä...vai siitä se johtuukin 😉 
- AnonyymiUUSIOnko kai se tapa tuokin ois kannattan kysyä toiselta osapuolelta kiinnostatko edes häntä millään tapaa mu kyllä kai itsensä noinkin saa vielä pahemmin sekasin 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727257
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät122628
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132081
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161816
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2411694