Eilen myöhään tuli taas yksi jakso tuosta Duutsonit tuli taloon sarjasta.
Suurin osa noista ohjelmaan osallistuneista perheistä on ns valko roskaa
eli amistaustaisia, huonosti palkattu työ, paljon lapsia, asutaan rötiskössä
vanhemmat pukeutuvat bändipaitoihin ja huppareihin, tyylitajuttomia
juntteja tatuointeja, lapsia ei kasvateta,.
Paitsi se yksi perhe Mikkelin Launialasta- erottui edukseen.
Duutsonien ohjelman WT-perheet, paitsi yksi, joka oli kotoisin Mikkelistä
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tekee heistä roskaa? Minusta roskasakkia ovat sellaiset sivistymättättömät, jotka anonyymisti netissä arvostelevat muiden tapaa elää.
Bändipaidassa oleva alipalkattu duunari voi elää paljon onnellisempaa elämää, kuin joku velkavankeudessa kituva perhe, joka esittää parempaa kuin onkaan.
Siitä olen samaa mieltä, että Mikkelin perhe oli ihastuttava- Anonyymi
VT on niin yleinen käsitys nykyään. Eivät nuo Duutsonit tuli taloon ohjelman perheet
ole sinällään mitään roskaa, eivät tietenkään, eikä tarkoitus ollut heitä miksikään roskaksia haukkua. Ei ihmisen on ole kiinni lompakon paksuudesta, työstä
tai vaatteista.
- Anonyymi
Mielipiteesi on meille tärkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen262718Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402352Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621318Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100944- 77904
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94828Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin177812