Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
Harmittaako että
134
1062
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei oikeastaan. Hän ehkä tarvitsi sitä.
- AnonyymiUUSI
Se vähän harmittaa, ettei hän sitä osannut arvostaa tai huomannut mitä annoin, ennen kuin se loppui osaltani... näin olen tulkinnut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä todellakin ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei harmita, koska oli teeskentelyä eikä hän oikeasti ollut rakas. Otin vain sen mitä halusin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita, koska oli teeskentelyä eikä hän oikeasti ollut rakas. Otin vain sen mitä halusin.
😂 No mut sehän on kiva... Kuka lienet. Et ainakaan hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mitenkään erityisesti antanut sitä. Säästän huomioni sen paremmin ansaitsevalle. Kaikille olen useimmiten ystävällinen, jos he eivät ole tehneet mitään isoja vääryyksiä itselleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi Krisse! Sulla aika heikko ego, jota täytyy jatkuvasti pumpata valheilla. Oletko ajatellut hakea apua siihen?
- AnonyymiUUSI
Ei, annan muutenkin positiivista huomiota monille, kavereille ja sukulaisille. Hänellekin annan jatkossa. Mutten enää sen enempää kuin muille.
- AnonyymiUUSI
Kiva ettei ole enää se erityinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ettei ole enää se erityinen
Uskotko, että hän ajattelee noin? Voi tosiaan ajatellakin. Ehkä se oli hänelle kiusallista. Sai selitellä muille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko, että hän ajattelee noin? Voi tosiaan ajatellakin. Ehkä se oli hänelle kiusallista. Sai selitellä muille.
En usko
- AnonyymiUUSI
Miten sellainen voisi harmittaa?
- AnonyymiUUSI
Tuolla tavalla ajattelee ihminen, joka ajattelee mitä hyötyä toisesta voi saada ts. jos annetaan rahaa, vastineeksi pitäisi saada vähintään rahan arvoista, pyyteetön antaminen voi olla vierasta.
- AnonyymiUUSI
Psykopaatti kuten Krisse ja Tuomas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatti kuten Krisse ja Tuomas.
Sen ämmän kaikki vedätykset menee nyt poliisille ja lehtiin.
Alkaen niistä psyko haluaa poikalapsen höpinöistä talvelta 2022. Eli ennen kuin minä sanoin mitään missään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen ämmän kaikki vedätykset menee nyt poliisille ja lehtiin.
Alkaen niistä psyko haluaa poikalapsen höpinöistä talvelta 2022. Eli ennen kuin minä sanoin mitään missään.Häirintä on ollut jatkuvaa ja sitä yritetty kääntää jonkun toisen syyksi.
Seksivideo otettiin sitä varten, että voivat kiristää sillä ja kätkeä omia tekojaan.
Minkä vitun takia piti lähestyä ylipäänsä? Olisivat antaneet olla rauhassa niin ei tarvitsi itkeä nyt ja myydä pillua kadulla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häirintä on ollut jatkuvaa ja sitä yritetty kääntää jonkun toisen syyksi.
Seksivideo otettiin sitä varten, että voivat kiristää sillä ja kätkeä omia tekojaan.
Minkä vitun takia piti lähestyä ylipäänsä? Olisivat antaneet olla rauhassa niin ei tarvitsi itkeä nyt ja myydä pillua kadulla.Ja kaikki oli täysin turhaa. Ilman omia tekojaan eläisivät onnellisempina. Itse itsensä uhreja viimeiseen asti, koska sen valitsivat.
- AnonyymiUUSI
Rakkauden ja huomion antaminen ei harmita. Sillä tavalla tästä maailmasta tulee parempi paikka. Sitäpaitsi siitä jää ikuinen muisto .
- AnonyymiUUSI
Oikein. Ja antaminen tuo useimmille hyvän mielen kun kokee antaneensa jotain toiselle.
- AnonyymiUUSI
Rakkauden ja huomion antaminen on normaalia ja oikein. Jos toinen on välinpitämätön ekäi sitä ota vastaan on häne häpeänsä. Voi vain oppia ja liikkua eteenpäin sydämensä kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ei, ja vähäistähän se oli 😊 Hän ansaitsee paljon enemmän! Varoitan, valmistaudu ikuiseen rakkaushöttöpöttöön🫵🏻
- AnonyymiUUSI
Sitä saa mitä tilaa
- AnonyymiUUSI
Mua harmittaisi ennemminkin sellainen jos antaisin tälle palstalle/ tuntemattomille huomiota ja lempeitä sanoja, kuin oikeasti sille jota kaipaisin ja josta tykäisin.
- AnonyymiUUSI
Toivotaan että tämä sinun syyllistämisen ja manipuloinnin sun muun kohde ottaa koppia ja kirjoittaa sinulle samanlaista äitelää sokeria mitä palstaäijä tänne
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
Vitusti harmittaa tajuta että on käyttänyt aikanaa väärään ihmiseen.
Aikaa kun ei saa takaisin ja sen olisi voinut käyttää oikeaan aitoon ihmiseen joka välittää takaisin.- AnonyymiUUSI
Nonnii
- AnonyymiUUSI
Tässä tullaan elämän totuuksiin. Aina voi kuvitella että olisi voinut mennä paremmin jonkun toisen kanssa, mutta olisi voinut mennä huonomminkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tullaan elämän totuuksiin. Aina voi kuvitella että olisi voinut mennä paremmin jonkun toisen kanssa, mutta olisi voinut mennä huonomminkin.
Yhtään lähempänä et ole kuitenkaan löytääksesi sen oikean suhteen.
Osa ihmisistä on tyhmiä ja kuvittelee että kaikki tapahtuu tarkoituksella mutta hyvät ja ihanat tunteey voi johtaa pahasti harhaan.
Samalla ei huomaa niitä.muit ihmisiä joista joku voi olla se oikea ihminen juuri sinulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nonnii
Saatko aina yhtä isot sävärit näistä palstaäijän sepitelmistä? Vaatimaton mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatko aina yhtä isot sävärit näistä palstaäijän sepitelmistä? Vaatimaton mies
Saatko aina yhtä hauskan olon kun runkutat tuota samaa virttä niinkuin teinipentu jostain palstaäijistä?
- AnonyymiUUSI
Sinun pitää keskittyä nyt vaimoosi. Olette täysin samikset, yhtä kieroja ja valheellisia, pahoja ihmisiä.
A match made in hell.
Nauttikaa nyt onnestanne ja exien abortoitujen sikiöiden mukaan nimetyistä lapsista. Kuulostaa kyllä joltain Danten helvetin piiriltä, mutta olette varmasti siellä kuin kotonanne, lian ja paheiden keskellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Joskus voi tajuta, että on ollut niin raakile, että on oikein hakeutunut väärään seuraan. Jos se sitten oli edes väärää, vaan juuri sopivaa silloin. Kun niiden "parempien piirien" kanssa ei ollut mitään yhteistä ja joutui vaan häpeämään erilaisuuttaan. Kun on jollain lailla ihan hyvään perheeseen alun perin syntynyt, mutta sitten siinä välissä on jotakin päässyt tapahtumaan, että perheolosuhteet ovatkin muuttuneet joksikin aivan muuksi. Pientä pelotti kovasti. Tapahtui kieroon kasvaminen. Perheidyllistä perhehelvettiin ei ole pitkä matka, tarvitaan yksi muuttuja. Se riittää.
Olisi niitä pelastajia ollut joskus niistä "paremmista piireistä", mutta kun ei tosiaan tuntunut kuuluvansa joukkoon. Eikä ole oikeastaan kaivannut pelastajaa, jos se on tullut vasta useita vuosia myöhässä. Itse halusin turruttaa omia tunteitani, en ole ollut sen kummempi, kuin muutkaan päihdeongelmaiset. Vaikka olen yrittänyt sitäkin kiistää ja kaikin tavoin vähätellyt omaa ongelmaani. Tosiasia on kuitenkin se, että olin jo teininä sekakäyttäjä. Aika noloa, ajattelin joskus. Mutta tarkemmin ajateltuna, ehkä ennemmin surullista.
- AnonyymiUUSI
Hän ansaitsee kaiken rakkauden mitä voi saada. Se harmittaa että tunsin niin paljon ja käyttäydyin siksi tyhmästi.
- AnonyymiUUSI
Ei auta kuin toivoa et seuraavan kanss olis vähemmän tunteit nii osaisit käyttäytyä
- AnonyymiUUSI
Tunteellisia miehiä liikkeellä jollain tarkoituksella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta kuin toivoa et seuraavan kanss olis vähemmän tunteit nii osaisit käyttäytyä
Parasta on, kun niitä ei ole lainkaan. Pystyy vedättämään paremmin, eikö?
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään, hän tarvitsee rakkautta ja huolenpitoa. Myös hän antoi paljon kauniita ajatuksia ja tekoja, joiden muisto säilyy mielessäni aina.
https://www.youtube.com/watch?v=1rSiyRdatk0&list=RD1rSiyRdatk0&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Olipa värikäs raita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa värikäs raita
Vielä värikkäämmäksi tekee ajatus, että tarkoitus on saada tallattua ihmisen varpaille oikeen Pohjanmaan kautta/ sivujen sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä värikkäämmäksi tekee ajatus, että tarkoitus on saada tallattua ihmisen varpaille oikeen Pohjanmaan kautta/ sivujen sivusta.
Se on tätä pikkunäppärää luonnehäiriöisen näpäyttämisen halua vaan. Jollain sitä pitää päästä edes hetkeksi egotripille, kun kotona on liian kamalaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä harmittaa. Kiitos kun tuhlasit aikaani.
- AnonyymiUUSI
Tuo ei riitä.
Sinun on myönnettävä itsellesi että tuhlasit itse omaa aikaasi.
Sen jälkeen opit jotainnjoka auttaa seuraavan kerran. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei riitä.
Sen jälkeen opit jotainnjoka auttaa seuraavan kerran.Juu. Myönnän sen. Tuhlasin itse omaa aikaani. Mutta saatuani pakit sanoin hänen tuhlanneen minun aikaani 🤠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei riitä.
Sen jälkeen opit jotainnjoka auttaa seuraavan kerran.Toi osuu vielä sun omaan nilkkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi osuu vielä sun omaan nilkkaan
Siis mitähän vittua?!
Miten tuo missään olosuhteissa osuu minun oman nilkkaan jos ottaa itse vastuun siitä että kuluttaa omaa aikaansa väärään ihmiseen?
Hyvä jumala mitä vatipäitä täällä on. Logiikan tunnille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei riitä.
Sen jälkeen opit jotainnjoka auttaa seuraavan kerran.Sinä tuhosit oman perheesi. Toivottavasti kannatti.
Olisitpa jättänyt rauhaan, kun sitä sulta pyydettiin.
- AnonyymiUUSI
Ei harmita. Rakastan häntä aina, vaikken voikaan saada enää koskaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fO2VGVvkubc- AnonyymiUUSI
Kerrotko hännästä lisää :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko hännästä lisää :)
Hän vietteli minut ihanasti ja sitten vain hylkäsi 😘😢👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän vietteli minut ihanasti ja sitten vain hylkäsi 😘😢👌
Täysin arvattavissa oleva luonnehäiriöisen pariskunnan pikku pelailu, jonka avulla piti nostaa itseä ja alentaa toista.
Onnelliset ihmiset eivät tunne tarvetta moiseen. Vain onnettomat ja kateelliset, sisältä mustat ihmiset tekevät jotain tuollaista. Noinkin intensiivisesti jopa 22 vuoden ajan. Kun kiusaaminen päättyy, pariskunta eroaa. Se heitä vain yhdisti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin arvattavissa oleva luonnehäiriöisen pariskunnan pikku pelailu, jonka avulla piti nostaa itseä ja alentaa toista.
Onnelliset ihmiset eivät tunne tarvetta moiseen. Vain onnettomat ja kateelliset, sisältä mustat ihmiset tekevät jotain tuollaista. Noinkin intensiivisesti jopa 22 vuoden ajan. Kun kiusaaminen päättyy, pariskunta eroaa. Se heitä vain yhdisti.Mitään rakkautta ei missään välissä ollut, täysin tuhlattu elämää ja aikaa mennyt hukkaan.
Hyvä kun edes se selvisi.
- AnonyymiUUSI
Ei, olin oma itseni. Korona, sota ja poliittinen paska ovat syöneet minua enemmän. Jos hän olisi ollut vähemmän omaneduntavoittelija kun oli ja varmasti on edelleen, niin hän olksi ollut tukenani näinä harmaina vuosina ja olisin voinut varmasti paremmin. Muttei ollut.
Vääriin ihmisiin mut vaan joutuu panostamaan ennenkun löytää oikean.
Minulla on rima noussut nyt sen suhteen millaiset ihmiset (sisäisesti) hyväksyn elämääni eikä hän kuulu enään heihin. - AnonyymiUUSI
Oisin antanut enemmän voisin.
- AnonyymiUUSI
Todella omituinen kysymys. Minä rakastan häntä.
- AnonyymiUUSI
Harmittaako ap:tä, että ap:lla ei ole itsellään rakkautta?
- AnonyymiUUSI
Taidat itse kärsiä kaikennäköisestä tunnustuksen sun muun uupelosta, palstaäijän aloituksia värittävä wanhapiika
Ei tosiaankaan harmita!
Miks ihmeessä harmittaisi?
Ei siltikään harmita eikä kaduta yhtään,
vaikka mä en merkinnytkään hänelle mitään.
Ei vaikka olikin valetta, tai mitä olikaan.- AnonyymiUUSI
Niin oliko palstaäijä tämä hahmosi joku perheenäiti Lopelta vai menikö paikkakunta sinne päinkään? Ei se mitään- jollain muulla saattais mennä vielä enemmän vihkoon ns
- AnonyymiUUSI
En riittävästi, hän ehkä hämmentyi mutta en usko hänen kokeneen sitä paljoksi. Uneksin joskus asioista hänen seurassaan ja se sai sydämeni ajoittain liekkeihin, mutta kohdatessa saatoin jäätyä ja haparoin selvitäkseni tunteiden tuomasta painolastista. Hän oli aivan liian ihana hetkeen, jolloin sydän suorastaan raivosi lempeyden perään. Joskus saattaisi olla helpompi ripoitella rakkautta kuin aurajuustoa pitsan päälle, eikä tulvia kuin rankkasateiden täydentämät viemärit.
https://www.youtube.com/watch?v=VyuciyFwnmI&list=RDVyuciyFwnmI&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Ei harmita, kun tykkään olla rehellinen tunteistani. Se harmittaa, että uskoin hänellä olevan enemmän tunteita kuin oikeasti olikaan.
- AnonyymiUUSI
Ihanaa että on edelleen miehiä, jotka puhuvat ja näyttävät tunteensa teoilla rakkautensa kohteelle. Löydät varmasti vielä uuden kohteen, jolla on tunteita yhtä paljon. Jatka samaan malliin💝❤️🔥💞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa että on edelleen miehiä, jotka puhuvat ja näyttävät tunteensa teoilla rakkautensa kohteelle. Löydät varmasti vielä uuden kohteen, jolla on tunteita yhtä paljon. Jatka samaan malliin💝❤️🔥💞
Tuskin löytää.
Naiset arvostavat tunteilevan miehen sijaan kunnon kyrpää nykyään enemmän.
- AnonyymiUUSI
Oma naivius harmittaa eniten.
Tällä elämänkokemuksella olisi pitänyt ymmärtää enemmän ja jo paljon aikaisemmin.
En usko antaneeni hänelle kovinkaan paljon aloituksessa mainittuja asioita. Tuntemisen pinta jäi hauraaksi.
Elämä opettaa joka päivä.
"Kaatunutta maitoa ei kannata itkeä"🙂- AnonyymiUUSI
Jotkut ihmiset pitäisi vaan kiertää kaukaa. Väistetty luoti tarkoittaa lopulta vain onnellisempaa elämää jonkun muun kanssa.
Harmi, että pariskunta tuhosi onnen paitsi itseltään myös muilta typerillä leikillään.
Mutta miehiä riittää ja harva on yhtä varaton, paha, pikkumainen, kostonhimoinen ja katkera kuin ex-kaivattuni. Nykyinen vaimo sopii hänelle hyvin, vastakohdat harvoin täydentävät toisiaan ja onnellinen liitto vaatii yhteistä tekemistä vaikka sitten kiusaamisen muodossa.
Siitä ei tietenkään kovin helposti lähdetä, mikä on lasten kannalta ihan parasta. Oppivathan he kotona vanhemmiltaan, miten ihmisiä tulee kohdella.
Kun sana tästä leviää, useammat ymmärtävät mistä on ollut kyse. Teini-ikäisen naisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pariskunnan masinoimista kiusaamiis-, hylkäämistä- ja pahoinpitelytempauksista aiheutuneiden traumojen tahallisesta pitkittämisestä kateuden ja oman onnettomuuden vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Rakastin, huolehdin, välitin, pelkäsin hänen puolestaan niin paljon ja niin rikkiäisenä surusta, että opin lopulta rakastamaan itseäni, jotta hän voisi rakastaa minua.
Tajusin, että hän halusi satuttaa minua omassa surussaan ja keskeneräisyydessään, mutta lopulta satuttikin vain itseään, toista puolikastaan.- AnonyymiUUSI
Oletko varma, että hän halusi satuttaa? Jos sinuun sattui, vaikkei se ollut hänen tarkoituksensa? Jos hän koki sinun satuttavan häntä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että hän halusi satuttaa? Jos sinuun sattui, vaikkei se ollut hänen tarkoituksensa? Jos hän koki sinun satuttavan häntä?
Niin, luulen, että hän kuvitteli minulla olevan halun satuttaa häntä. Tai oli itse vielä niin haavoilla, että luuli rakkautta satuttamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, luulen, että hän kuvitteli minulla olevan halun satuttaa häntä. Tai oli itse vielä niin haavoilla, että luuli rakkautta satuttamiseksi.
Luonnenäyttöä oli tosiaan monen vuoden ajalta.
Sanoin heti, ettei siitä ihmisestä, johon joskus kauan sitten rakastuin, ollut todennäköisesti mitään enää jäljellä. Muistathan?
Seura tekee kaltaisekseen, välinpitämättömyys, ilkeys ja epärehellisyys tarttuvat kuin tauti ja syövät suurenkin sielun pieneksi, pelokkaaksi ja ilkeäksi peikoksi. Ei mitään toivoa, rakkautta tai uskoa muutokseen. Pelkkää rumaa pelleilyä, valheita ja rikoksia oli vastassa, joten oikeassa olin, vaikka mieluummin olisin ollut väärässä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mitään rakkautta. Siksi teit mitä teit.
- AnonyymiUUSI
Kenellekäs huomiota ja rakkautta pitäisi antaa ellei heille joista välittää ja joita rakastaa? Äidilleni? No hän saa rahaa, kunhan löydän työn.
- AnonyymiUUSI
Ei harmita. Jos tunnen jotain hyvää toista kohtaan, haluan myös näyttää sen.
- AnonyymiUUSI
Ei harmita edelleenkään sillä jatkan tätä miksi lopettaisin!
- AnonyymiUUSI
Onko sellainen kaivattu? Täällä on outoja kyssäreitä kaivattuihin liittyen.
- AnonyymiUUSI
Sairaita ihmisiä - mitään negatiivistä kannata omia - jokainen tietää itse oman tilanteen irl 🤷
- AnonyymiUUSI
On juuri sellainen kaivattu ja sanoisin että yhtä erikoinen kuin olen itsekin 🙂 siksi tämä ei lopu koskaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Kun palastan antia lukee ajatuksella niin osa aloituksista on laadittu vain ja ainoastaan loukkaamistarkoituksessa. Toisaalta eipä ole hyväksi tunteilla ja mielialalle edes luke tätä odotustilaa. Vaikken haikaile vuosien takaisia niin siltä pysähtyneisyys joka palstalta toisinaan säteilee, vaikuttaa omaankin tunnetilaan.
- AnonyymiUUSI
Nämä on laatinut varmaan semmoinen jolla ei ole omaa elämää kun täällä päivästä toiseen riekkuu galluppeja tekemässä.
Missähän välissä eläisi omassa suhteessaan silloin.- AnonyymiUUSI
Olet siis tänään keskittänyt kaiken tarmosi palstaäijän gallupeihin ja teet tällaista elämäntilanne- ja tyylivertailua?
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään harmita. Maailmaan mahtuu paljon enemmänkin positiivisia juttuja ja välittämisen osoituksia.
- AnonyymiUUSI
Joo smja sitte ilmeni et tyyppi oli valehdellut mulle vuosia😭
Olis ollu mikä muu asia mutta sen piti olla just yksi
Tärkeä ominaisuus ja yksityiskohta minulle mihin asia liittyy.
Et voin ikinä edes kiinnostua, mitä valhe koski
Tarvitsen ihan välttämättä pitkänä naisena pitkän Miehen vierelleni
Ja lyhempi kehtascesittää mulle pidempää mitä olikaan
Jäi kiinni.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Palstaäijän pakollinen draamamininovelli. Onko vähän nuupunutta jo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa uupunut tällä palstalla olet sinä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä että tiedostat itsekin olevasi kiusaaja ja tosi uupunut
Joka roskaa kaikki ketjut ilman, että on mitää oikeaa sanotvaa
Mihinkään
Kyllä kaikki tietää sun mielikuvitus ystävän palstaguben aivan varmasti
Tosi noloa et tommonen yli 50 täti kirjoittelee mielikuvituskaverille s24 joka päivä .
Eikö sulla oo muuta elämää?
Jäikö elämä elämältä ja nyt sitte kirjoitat surkeana anonyyminä ?
T naiselle joku muu nainen sivusta.
- AnonyymiUUSI
Ei, hän on huippu kiva mimmi ja tykkään.
- AnonyymiUUSI
ei. en edelleenkään halua hänelle muutakuin hyvää. en mä varmaan edes ikinä etsinyt rakkautta vaan samanhenkisiä ihmisiä. ymmärrystä.
- AnonyymiUUSI
En koskaan harmittele positiivista huomiota. Se on tärkeää ja hyvä asia, vaikka toinen ei vastaisikaan antamaansa kuvaa 😀
- AnonyymiUUSI
Kulta! en ole tänään muuta kirjoittanut , kuin tämän. Tuo melskaus naurattaa minua. On ihmisiä katkeria, kateellisia joiden on purettava pettymyksensä tänne. Tulevaisuus on osaltani valittu ja se olet sinä reppuli haltialaulu
- AnonyymiUUSI
Vielä heitän rakkaani toisen...ihan noitien kiusaksi! Poimin Sinut mukaani mennessäni ohi ja kuiskaat minulle "Avaa siteeni" Miehen hellä kosketus muuttui rautaiseksi otteeksi hänen kasvoiltaan lähes vääntäen hänen kasvonsa sioiltaan. Mies keskeytti hetkeksi ja kuiskasi " Aika on nyt meidän"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä heitän rakkaani toisen...ihan noitien kiusaksi! Poimin Sinut mukaani mennessäni ohi ja kuiskaat minulle "Avaa siteeni" Miehen hellä kosketus muuttui rautaiseksi otteeksi hänen kasvoiltaan lähes vääntäen hänen kasvonsa sioiltaan. Mies keskeytti hetkeksi ja kuiskasi " Aika on nyt meidän"
Se on sijoiltaan, ei sioiltaan.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sijoiltaan, ei sioiltaan.....
Anteeksi pikku lipsahdus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa painaa likaiseen suoleen kyrpä, jossa asiakkaan jämät jäljellä. Tautiriski huomattava, jos ilman kortsua on seksiä myyty. Ei tuollaiseen voi ilman kumihansikkaita koskea yhtään mihinkään. Edes käteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa painaa likaiseen suoleen kyrpä, jossa asiakkaan jämät jäljellä. Tautiriski huomattava, jos ilman kortsua on seksiä myyty. Ei tuollaiseen voi ilman kumihansikkaita koskea yhtään mihinkään. Edes käteen.
Onko päässäsi jotain vikaa?
- AnonyymiUUSI
Tottakai halusin antaa hänelle kaikkea positiivista. 💕 En tietenkään kadu. Itse varmaan olin rasittava. Se hieman harmitti, ettei hän ehtinyt näkemään minussa toista puolta, kun olin herkillä silloin, kun oli elämässä turbulenssia. Turhaan sitä on enää miettiä...
- AnonyymiUUSI
Ei harmita enkä ole edes antanut mitään huomiota, koska ei edes olla nähty lähes ikinä. Ja kun, en yleensä edes puhu mitään. Tai uskalla edes katsoa.
Jos olisin antanut, niin kuin olenkin ajatuksissani, sekään ei harmita yhtään. Hän on ansainnut kaiken.
🩷🙏💗 - AnonyymiUUSI
ei minulla ole kaivattua 😂😘
- AnonyymiUUSI
Et ole kyllä ainoa sitten😁
- AnonyymiUUSI
se on m mies ei h nainen.
- AnonyymiUUSI
Miksi sen pitäisi harmittaa jos noin on tehnyt tiesitkö että jo niin saattaa pelastaa jonkun hengen miksi et uskokkaan kuinka monella on elämässään tilanne hetki jossa heillä ei ole yhtä ainoaa ihmistä elämässään joka tästä/hänestä aidosti edes välittää hyvä tosin silti opetella tuntemaan ihmiset nääs osa heistäkin on sellaisia jotka ovat itse sen hetken/tilanteen elämässään itselleen jopa ihan ansainneet sillä mitenkä kohtelee/kohtelevat muita
- AnonyymiUUSI
Enhän minä päässyt kuin ihan pieneen alkuun siinä. Hän ansaitsee niin paljon enemmän.
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään… En ihaillut ääneen tai kehunut turhaan, vaan asioista joista oikeasti hänessä pidin😍 Ja aion jatkossakin kehua, sanoa kauniita asioita ja antaa mitä hyvää ikinä onkaan annettavissa muille ihmisille. Oikeastaan haluan pystyä siihen entistä enemmän. Ei yksi pettymys sitä asiaa hetkauta mihinkään suuntaan, että toisissa pitää pystyä näkemään hyvää.
- AnonyymiUUSI
Eipä oikeastaan. Haluaisin varmasti tietää myös, että onko kusipää ja kuinka paljon lopulta välittää.. ja se selvisi.
- AnonyymiUUSI
Hei, nainen on täysin holtiton, tuo on luonnonlaki. Ei ole olemassa todistettavia poikkeuksia.
T.kyseenalaista noita sanoja, tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=3Lgy8qAJdZ8&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD- AnonyymiUUSI
Nyt ei kyllä täällä kapasiteetti riitå ymmärtää tätä kommenttia 🤔
- AnonyymiUUSI
Harmittaa, kun tuhlasin aikaani mieheen, joka ainoastaan leikki kanssani. Annoin itsestäni liikaa ihmiselle, joka ei välittänyt minusta aidosti. Itse hän minua lähestyi ja pyöri ympärilläni, vaikutti kiinnostuneelta. Jokin julma huvi taisi olla vain, varattu mies imi itseensä minusta kaiken ilon ja sai piristystä tylsiin työpäiviin. Hienosti kietoi minut pikkusormensa ympärille. Luulin löytäneeni ystävän, mutta sainkin karun opetuksen.
- AnonyymiUUSI
Paskapuhetta. Älä esiinny toisena narsisti.
- AnonyymiUUSI
Ottaahan se koville, kun lapsikin on nimetty sen toisen lapsen abortoidun sikiön mukaan.
Mutta itse valitsit tämän. Älä nyt uhriudu.
Ja sinä sait valita, toisin kuin minä.
- AnonyymiUUSI
Harmittaa. Sen ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödylliseen ja ehkä olisi elämässä paljon pidemmälle jo.... N
- AnonyymiUUSI
Annoin huomiota anteliaasti, mutta omistautumisesta ei vielä ollut kyse. Hän tuntui todella tarvitsevan sitä todellisuuden ja illuusion rajamailla vaeltaessaan. Ajattelin jos ei muuta niin tekeväni hyvän teon.
- AnonyymiUUSI
Roskaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Roskaa
Teillä taitaa olla ihan eri elämäntilanteet ja hulluudet elämässä.
- AnonyymiUUSI
Meillä nyt oli alun alkujaan keskenämme sellainen näytösluonteinen juttu. Mikä tahtoi mennä hieman yli. Liioittelunkin puolelle. Ei sillä, kyllähän siihen tahtoo mennä mukaan ihan sydämestään. Kun keskittyy johonkuhun riittävän pitkään.
- AnonyymiUUSI
Kenelle piditte näytöstä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle piditte näytöstä?
Siimaa antamalla näkee mihin suuntaan kala kulkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siimaa antamalla näkee mihin suuntaan kala kulkee.
Kiusaajajoukolle Krissen luomaan feikkiprofiiliin, jonne lavastettiin sellainen versio, jossa kaikki oli sen toisen naisen vika. Että tämä pariskunta on viaton osapuoli ja uhri, kuten aina Krissen kohdalla. Hän on täysin kykenemätön ottamaan vastuuta tekosistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajajoukolle Krissen luomaan feikkiprofiiliin, jonne lavastettiin sellainen versio, jossa kaikki oli sen toisen naisen vika. Että tämä pariskunta on viaton osapuoli ja uhri, kuten aina Krissen kohdalla. Hän on täysin kykenemätön ottamaan vastuuta tekosistaan.
Itse kirjoittivat sinne, Krisse imitoi 22 vuotta vainoamaansa ihmistä aina tarvittaessa, jotta kommentit osuivat yhdessä fabrikoituun narratiivin, josss hän, Krisse, on viaton uhri ja kiusattu nainen kuin Krisse todellisuudessa.
- AnonyymiUUSI
En ole sen tyyppinen ihminen, että katuisin asioita, joita ei voi muuttaa. Tulevaisuuteen voi vielä vaikuttaa. Täytyy olla viisaampi tässä asiassa. Keskityn olennaiseen.
- AnonyymiUUSI
Kaikki tuodaan julki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuodaan julki.
Hehän ovat uhanneet tappaa sut? Etkö pelkää Krisseä?
- AnonyymiUUSI
Ei harmita. Hyvä että uskalsin näyttää tunteitani sen verran kuin uskalsin. Olisi voinut enemmänkin, vaikka meni miten meni. Pahempi olisi, jos en olisi koskaan kohdannut. Aiemmin en pystynyt ajattelemaan ihan näin.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitat varmaan että parempi kuin et olisi kohdannut. Olet velkaa sen kullallesi.
- AnonyymiUUSI
Hän arvosti huomiotani. Mitäpä muutakaan siinä voisi tehd kun joku noin ottaa asiakseen kiinnittää huomion. Oli jo valmis syömään kädestäni. Ja miten säteilikään huomioni valokeilassa. Muutoksensa oli suorastaan hätkähdyttävä. Ei ole kaduttavaa. Siinä tunsi olevansa tietoinen ja läsnä kun piti muistaa yksityiskohtia toisensa jälkeen. Ja sai hetkeksi tauon muusta elämästä kauttaan. Kun oli kaiken keskipiste.
- AnonyymiUUSI
Jokaista tielleen osuvaa huomaavaista ei ole tapana pitää rakkautena. Jos niin tekee saa syyttää itseään jos kaikki ei ole pelkkää auvoa.
- AnonyymiUUSI
Olen nyt kuitenkin parempi ihminen sillä antaessa huomiota ruokkii hyvää itsessään koska on aina helpointa olla välinpitämätön. Projisoidessani rakastavani ja omistavani aikaani ja huomiota hänelle ilman syytä, saatoin ainakin antaa tunteen siitä, että olen jonkun elämän erityisin ihminen.
- AnonyymiUUSI
Mutta sehän ei pitänyt edes paikkaansa? Et edes itse uskonut siihen. Et ollut tärkeä, ja sut heitettiin heti pois, kun luonteesi tuli teeskentelyistä huolimatta julki.
Ymmärrätkö nyt, mistä on ollut kyse?
Et ollut tarpeeksi hyvä hänelle. Etkä edes yhtä älykäs tai viisas. Tai rikas, jos sillä on jotain väliä. Eikä se edes nähnyt sua, jos ulkonäkö on ollut valttisi. Pelkät muistot jäi jäljelle ja nekin haisevat nyt pahalta.
Ja se sanottiin sulle kyllä ennen kuin ryhdyit tähän. Sun olisi pitänyt pysyä kaukana, mutta halusit kiusata ja kostaa oman epäonnesi hänelle. Itse tämän valitsit, toistit typerät temppusi aika monta kertaa, etkä onnistunut yhtään missään taaskaan.
- AnonyymiUUSI
Ei
- AnonyymiUUSI
ja tiedän jo nyt että tuo mies pitää myös äituni ja, muut aisoissa meidän elämistä. myös hakkaavat kateelliset nartut. toivottavasti saatte kaikesta pahaa ja, pysytte pois
- AnonyymiUUSI
lisäys 2 edelliseen, ei ne lapset sulle tai teille rahaa tuo. niihin pitää satsata ja, sinä Mikael ja, sukusui on olemassa hyviä menestyjiä ja, sympaattisia hyväsydlmellisiä ihmisiä ja sitten olet sinä ja, sukusu. minusta ette otetta enää saa, mitenkään.
- AnonyymiUUSI
toivotaan että ette tapa sitä minun pikkuista. sitähän ootte yrittänyt aiemmin. jos niin kävisi, tappaisin sukunne pennut, kaikki.
- AnonyymiUUSI
vähennä tavaroista mitä viedään ja annostele pojille etteivät pääse jakamaan siitä tai viemään muille. lähetän täältä pienissä määrin. se on vaan tavaraa riittää vaan omiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vähennä tavaroista mitä viedään ja annostele pojille etteivät pääse jakamaan siitä tai viemään muille. lähetän täältä pienissä määrin. se on vaan tavaraa riittää vaan omiin.
poikiin ei itsessään ole sidottu mitään etteivät pääse viemään tai jakamaan. tai myymään. kaikki lähtee minusta. on ne urpoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
poikiin ei itsessään ole sidottu mitään etteivät pääse viemään tai jakamaan. tai myymään. kaikki lähtee minusta. on ne urpoja.
kävi varkaille ja jakajille ohrasesti. eikä ole ritareilla mitään otetta 😘😂
- AnonyymiUUSI
Ei sitä kannata harmitella, jos on rakastanut.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on ihanaa❤️🙏💫
- AnonyymiUUSI
parisuhteet ei oo mua varten mut maailma on
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535530Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943428Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453319Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762507SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592394Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3001721Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71186Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1341062