Olin juuri eronnut ensimmäisestä avioliitostani; syinä olivat syrjähyppelyni.
Ent. vaimoni haaveena oli käydä Hawajilla ja sen olin luvannut hänelle toteuttaa.
Mutku asiat menivät kuten menivät niin tuumailin että minä nyt siellä sitten käyn yksin. Lähetän sieltä sitten keljuilu-postikortin. Ei silloin vielä muita kuvaviestintä-tapoja ollut.
Osallistuin sitten suomalaisen matkanjärjestäjän "maailman-ympäri"-matkaan.
Reitti oli Hki-Delhi-Bangkok-Manila-Honolulu-San Fransisco-Hki.
Koin totaalisen kulttuurishokin kun kävin pari-kolme kertaa Bangkokin saunoissa.
Tuumailin että miksi ihmeessä suomalaisten saunoista yleensä edes mitään puhutaan?
Yhtä kaikki. Päätin että Thaimaahan tulen ihan varkulla vielä uudestaan.
Ensi kosketukseni Thaimaahan.
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin maailmaa on tuo Hawaji?
- Anonyymi
Aevan outo mua
- Anonyymi
Kun käyt Thaimaassa, niin minkä verran mökötät siellä huoneessasi ja mietit Thaimaan valtionhallintoa, korruptiota, kehitysmaan ongelmia ja liikenneonnettomuuksia? Koetko laittomat kaatopaikat ongelmaksi lomallasi?
- Anonyymi
Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.
Kysymys oli 28x:lle.
- Anonyymi
Killisilmämiehiä rotan habituksella, lättänaamalunttuja, kuumaa, paskaista, haisevaa, pirun kaukana kotoa, jne.
Mutta sinne vaan, jos siltä tuntuu. Vaikken kyllä ymmärrä, minkä takia.
T: Kiuruveen Kaisa- Anonyymi
2010 vaihda rooliasi, tuollainen ei sovi sinulle.
- Anonyymi
Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.
Haikkari on siis alkamassa.
Nyt kaivamaan Hankkijan lippis esiin. Prinsessat inhoaa, mutta feminiinit prinsessat antavat, jopa vaativat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut kuka tämä (Pasanen) on?
Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut, että senssu on vain yksi sivupersoonistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1063049Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from972483Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä432306Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276802268Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue141518- 831297
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81250- 691117
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191074