Ensi kosketukseni Thaimaahan.

Olin juuri eronnut ensimmäisestä avioliitostani; syinä olivat syrjähyppelyni.

Ent. vaimoni haaveena oli käydä Hawajilla ja sen olin luvannut hänelle toteuttaa.
Mutku asiat menivät kuten menivät niin tuumailin että minä nyt siellä sitten käyn yksin. Lähetän sieltä sitten keljuilu-postikortin. Ei silloin vielä muita kuvaviestintä-tapoja ollut.

Osallistuin sitten suomalaisen matkanjärjestäjän "maailman-ympäri"-matkaan.
Reitti oli Hki-Delhi-Bangkok-Manila-Honolulu-San Fransisco-Hki.

Koin totaalisen kulttuurishokin kun kävin pari-kolme kertaa Bangkokin saunoissa.
Tuumailin että miksi ihmeessä suomalaisten saunoista yleensä edes mitään puhutaan?

Yhtä kaikki. Päätin että Thaimaahan tulen ihan varkulla vielä uudestaan.

10

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin maailmaa on tuo Hawaji?

• Anonyymi

Aevan outo mua

• Anonyymi

Kun käyt Thaimaassa, niin minkä verran mökötät siellä huoneessasi ja mietit Thaimaan valtionhallintoa, korruptiota, kehitysmaan ongelmia ja liikenneonnettomuuksia? Koetko laittomat kaatopaikat ongelmaksi lomallasi?

• Anonyymi

Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.

Kysymys oli 28x:lle.

• Anonyymi

Killisilmämiehiä rotan habituksella, lättänaamalunttuja, kuumaa, paskaista, haisevaa, pirun kaukana kotoa, jne.
      Mutta sinne vaan, jos siltä tuntuu. Vaikken kyllä ymmärrä, minkä takia.

T: Kiuruveen Kaisa

• Anonyymi

2010 vaihda rooliasi, tuollainen ei sovi sinulle.

• Anonyymi

Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.

Haikkari on siis alkamassa.

Nyt kaivamaan Hankkijan lippis esiin. Prinsessat inhoaa, mutta feminiinit prinsessat antavat, jopa vaativat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut kuka tämä (Pasanen) on?
        Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut, että senssu on vain yksi sivupersoonistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      213
      6782
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      306
      4734
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3616
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3434
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      263
      2676
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe