Ensi kosketukseni Thaimaahan.

Olin juuri eronnut ensimmäisestä avioliitostani; syinä olivat syrjähyppelyni.

Ent. vaimoni haaveena oli käydä Hawajilla ja sen olin luvannut hänelle toteuttaa.
Mutku asiat menivät kuten menivät niin tuumailin että minä nyt siellä sitten käyn yksin. Lähetän sieltä sitten keljuilu-postikortin. Ei silloin vielä muita kuvaviestintä-tapoja ollut.

Osallistuin sitten suomalaisen matkanjärjestäjän "maailman-ympäri"-matkaan.
Reitti oli Hki-Delhi-Bangkok-Manila-Honolulu-San Fransisco-Hki.

Koin totaalisen kulttuurishokin kun kävin pari-kolme kertaa Bangkokin saunoissa.
Tuumailin että miksi ihmeessä suomalaisten saunoista yleensä edes mitään puhutaan?

Yhtä kaikki. Päätin että Thaimaahan tulen ihan varkulla vielä uudestaan.

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Missä päin maailmaa on tuo Hawaji?

• Anonyymi
        UUSI

Aevan outo mua

• Anonyymi
      UUSI

Kun käyt Thaimaassa, niin minkä verran mökötät siellä huoneessasi ja mietit Thaimaan valtionhallintoa, korruptiota, kehitysmaan ongelmia ja liikenneonnettomuuksia? Koetko laittomat kaatopaikat ongelmaksi lomallasi?

• Anonyymi
        UUSI

Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppä Paskiksella Darksidelle sunnuntaikävelylle. Kyllä turre hämmästyy niitä kasoja ja viereen pykätään miljuunikämppiä. Akikin sanoi VOI RÄHMÄ.

Kysymys oli 28x:lle.

• Anonyymi
      UUSI

Killisilmämiehiä rotan habituksella, lättänaamalunttuja, kuumaa, paskaista, haisevaa, pirun kaukana kotoa, jne.
      Mutta sinne vaan, jos siltä tuntuu. Vaikken kyllä ymmärrä, minkä takia.

T: Kiuruveen Kaisa

• Anonyymi
        UUSI

2010 vaihda rooliasi, tuollainen ei sovi sinulle.

• Anonyymi
        UUSI

Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen on saanut uudet lääkkeet ja kohta itse Onkopoika tekee paluun palstalle ja kenties jopa Laadukas Mies Yökerhosta. Onkopoika on Pasasen uutterin hahmo, kirjoitti parhaimmillaan tänne 300 kertaa vuorokaudessa ja puhui aina mahoista ja pippeleistöä, Singha-paidoista, vyölaukuista ja ohimokaljuista.

Haikkari on siis alkamassa.

Nyt kaivamaan Hankkijan lippis esiin. Prinsessat inhoaa, mutta feminiinit prinsessat antavat, jopa vaativat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut kuka tämä (Pasanen) on?
        Etkö nyt oo jo huomannut ja tiedostanut, että senssu on vain yksi sivupersoonistaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5520
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3418
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3309
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2487
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      58
      2382
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1897
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1715
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1146
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      23
      1112
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      111
      1001
    Aihe