Ei nykypäivänä oikein voi, netti on luurissakin, Jokapuolelta tulvii verkkosivuja ja klikkauksia, uutisetkin on KlikkiOtsikoita. linkki sinne, linkkitänne, katso sieltä, täytä lomake siellä :D
Ei nykypäivänä voi puhua nettiriippuvuudesta, koska netti on ihan kommunikaation, talouselämän jne väline. Ilman nettiä ei pysty elämään nykypäivänä. JOS netti on katkipoikkijumissa pitempään, mitähän tapahtuis? Puheluilla ja tekstiviesteillä ei tulis juttuun???
Opetteliskohan kirjoittelee kirjeitä, noway !!! Eees postikorttia en saa aikaiseksi.
Voiko netistä olla poissa?
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä oikein höpötät.
Olen ollut yrittäjänä yli 30 vuotta enkä ole somessa enkä edes halunnut sähköposteja kännykkään.
Kännykkä on puheluja varten ja satunnaisia tekstiviestiä varten, no watsappia käytin myös.
Kännyksätäni on lisäksi äänet pois viesteistä joten katson kännykkää silloin kun itselle sopii en joka kilahduksen jälkeen.
Nyt olen ollut muutaman vuoden eläkkeellä ja en todellakaan raahaa kännykkää mukana somen takia, toisinaan kännykässä ei ole edes virtaa vaan huomaan sen myöhemmin.
Suomeen pitäisi perustaa kännykättömiä ja somettomia leiejä joissa olisi pakko käydä niin ihmiset saisivat vähän perspektiiviä oikeaan elämiseen.
Ei edes kykyajan normaaliin kuulu jatkuva tavoitettavuus tai jatkuva somen selailu.
Moni on tajunnut että elämä menee ohi kun on aina tavoitettavissa ja aina somessa, elämä jää elämättä. - Anonyymi
Minulla ei ole edelleenkään älypuhelinta, läppärillä hoidan pakolliset asiat, ja joskus selailen aikani kuluksi. Luen päivän lehtiä, saatan kuunnella musiikkia. Ja jos tarvitsen tietoa jostain, katson yleensä netistä.
Voin hyvinkin olla ilman nettiä useampiakin päiviä, jos ei ole mitään pakollisia asioita hoidettavana.
Elämä on ihanan rauhallista, eikä tule vahingossakaan riippuvaiseksi.
Monet kyllä ihmettelee, miten pärjään ilman älypuhelinta, mutta tähän mennessä aivan hyvin. En ole enää työelämässä. Siellä varmaan olisi ihan eri asia.
Ja on kiva liikkua kaupungillakin, kun saa rauhassa seurata, mitä kaikkea ympärillä tapahtuu, miltä luonto näyttää, jne. - Anonyymi
Mulla ei ole älypuhellinta ja hyvin riittää ihan perinteinen kännykkä ja hyvin pystyy soittaa ja lähettää tekstiviestejä. ohan se huono juttu jos muut on riippuvausia siitä netistä että täytyy koko ajan olla luuri kädessä. Mä pärjään vallan mainiosta ilman nettiä. Miten te pärjäätte kun tapaatte ystäviä . Kaikki on luuri kädessä ja keskittyminen jutteluun on vaikeaa kun on pakko päästä nettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594664
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1594245- 673872
- 1263835
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152440