Myyvinään asuntoja, ja nyt olisi yksi itselle aika passelin oloinen kämppä tarjolla nettisivuilla. Mutta kun yrittää soittaa, niin eipä vaan kukaan vastaa puhelimeen. Toista viikkoa olen jo kyseiselle kiinteistönvälittäjälle soitellut, mutta eipähän kiinnostele vastailla. Toimistonsa ovellekin turha koputella, ei siellä kukaan ole ikinä paikalla.
Mikä yritys on FLOW?
18
525
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi ihminen hoitaa asioita etänä Espanjasta.
- Anonyymi
SKV on vielä pahempi.Kukaan ei vaivaudu edes ottamaan kämppää myyntiin. Laitat kymmenen viestiä eikä vastausta kuulu.Minun kämppää ne eivät enää saa myyntiin.
- Anonyymi
Äitis aasi.
Mee pilipali poika muualla leikkimään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis aasi.
Mee pilipali poika muualla leikkimäänJaahas äipän pikkunen on herättänyt 😅🤣
- Anonyymi
Hyvinhän se tuo Tuonosen kämppäkin on mennyt kaupaksi! Siitä vierestä voi ostaa tontin muuten kun kukaan ei halua rakentaa tämän skapparin naapuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän se tuo Tuonosen kämppäkin on mennyt kaupaksi! Siitä vierestä voi ostaa tontin muuten kun kukaan ei halua rakentaa tämän skapparin naapuriin.
Onko se Tuonosen talo muka myyty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Tuonosen talo muka myyty?
Missä Tuononen nyt asuu, talvi tulossa niin kaljupää paleltuu.
- Anonyymi
Ropon sisaryhtymä. Ryhtymä ja ja ryhdikkyys kuuluu muualle.
- Anonyymi
olkaahan varovaisia!
- Anonyymi
Aika erikoista kyseisessä yrityksessä hinnoittelu. Normaalin välityspalkkion päälle vaikka mitä kuluja, jollaisia ei toinen saman alan yritys laskuta.
- Anonyymi
Ainakin markkinointi täysin ammattitaidotonta!
- Anonyymi
Tämä! Ihan hirveä myötähäpeä tulee niistä videoista.
- Anonyymi
Pitkään oli Flowlla myynnissä asunto, josta olin kiinnostunut. Millään en saanut kyseistä kiinteistönvälittäjää kiinni, ei vastanna puhelimeen, sähköpostiin tekstariin. Onneksi sain selville ko. asunnon omistajan ja niinpä hän otti kämppänsä pois välittäjältä myynnistä ja myi sen suoraan minulle.
- Anonyymi
Tämä sama ongelma on SKV:llä. OP kiinteistö puoli on ainoa näistä joka osaa asiansa.
- Anonyymi
Kannattaa ladata siihen prepaidiin soittoaikaa.
- Anonyymi
Eihän se Flow edes mainosta missään niitä niillä myynnissä olevia asuntoja, niin miten ne voi käydä kaupaksi. Yrityksen puhelinnumerokin piti kissojen ja koirien kanssa etsiä ja kun se vihdoin löytyi niin eihän sieltä kukaan vastannut. Toisaalta, kun ei pidä itsestään meteliä, saa olla rauhassa eikä turhaan mahdolliset asiakkaat häiritse.
- Anonyymi
No onhan niillä niitä järkkyjä musiikilla höystettyjä videoita facebookissa. Ai kauhee, jos itse olisin myymässä asuntoa, en todellakaan suostuisi tuollaiseen ilmoitteluun.
- Anonyymi
Meille kyseinen firma antoi sellaisien hinta-arvioin okt-talosta, että älyttiin itsekin sen olevan ihan liian korkea. kai se on sekin tapa saada kohteieta myyntiin, kun lupailkee liikoja. OP:n kiinteistövälitys antoi huomattavasti maltillisemman hinta-arvion ja lähes juurikin sillä hinnalla talo meni kaupaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746314MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415388Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604255NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734122Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja663880Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691167- 571000
- 304999
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32850Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62811