Joutuukohan kiinan työttömät kenraalit tekemään kuinka monta työhakemusta kuukaudessa ettei karenssi pauku ja ohjataanko heitä kuntouttavaan työtoimintaan?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suurpuhdistus-xin-kakkosmiehelle-potkut-kiinan-asevoimissa-lahtopassit-yhdeksalle-kenraalille/9241490
Eikös näitä voitaisi palkata suomeen, ainahan nato-esikunnassa kentsuja tarvitaan?
Mitä sanoo kelan tytöt?
Työttömät kenraalit
Anonyymi-ap
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa suomi olla niitä harvoja paikkoja missä leipä laitetaan vötkylän suuhun.
- Anonyymi
Viisaiden voittajien valtakunta.
- Anonyymi
Minäkin haluan leipää vötkylään suuhuni...! 🙋♂️
- Anonyymi
Itse olen sen caliiberin tekijä etten huonoihin töihin mene!!!
- Anonyymi
Eikö kenraalin paikka kelpaisi? Jakaisit mannerheim-ristejä lieksalaisille sotasankareille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kenraalin paikka kelpaisi? Jakaisit mannerheim-ristejä lieksalaisille sotasankareille...
No se ainakin olisi helppo homma minusta tulisi hyvä kenu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996