hakee taas huomiota poraamalla jotain. Ei millään tunnu ymmärtävän sitä etten pidä hänestä ollenkaan, en edes ystävänä!
Yläkerran asukas
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tanssisessa pääsee lähelle miestä, jotta voi tietää sopiiko hänen ominaistuoksunsa naisen nenään! Ulkomaillekin voidaan matkustaa yhdessä!
- Anonyymi
voi huolestua, jos poraamisen ajat poikkeavat normaalista
- Anonyymi
Kyl se on toi ap, joka on se epänormaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se on toi ap, joka on se epänormaali.
Ja tämä AP, joka on palstasetä on sinun vaahtoavan suun mukaan kuka? Kannataa tarkistaa mm asumismuoto ennen kun satuilee, siinä sinulle iso iita vinkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä AP, joka on palstasetä on sinun vaahtoavan suun mukaan kuka? Kannataa tarkistaa mm asumismuoto ennen kun satuilee, siinä sinulle iso iita vinkki
Inventoi sinä raivotautinen se oma omaisuutes enste, ni saa toiset asukkaatki omansa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla sarinia siel häkäpöntössäs, vai mitä sä vinkkailet? Millä sä ventovieraitten suita vaahdottelet? -kerromeillekin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582