90000 on korvaus siitä, että pidän suuni kiinni!
Sovitaan että
16
311
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin voinut kertoa sinusta tiettyjä asioita jo vuosia sitten! Muutama tietää nimesi!
- Anonyymi
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
Ja kerrotko napero hieman lisää siitä, että mikä leikki sinulla on menossa tämän aloittajaäijän kanssa tai jossain muussa paralleelissa? Vaikutat hyvin tasapainottomalta, pikku orbit
- Anonyymi
Joo selkeetä. Laita vaan sun pankkitunnukset tänne niin kaikki on ok?
- Anonyymi
Onko tuo se raiskari
- Anonyymi
Voi olla ite enempi vaarassa.
- Anonyymi
Papan tunturilla ku polkee... -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papan tunturilla ku polkee... -sivusta
Pitäisikö tämän mystisen anekdootin fundeearaamiseen käyttää oikein aivoja? Tuskin vaan, mutta hiljaisuus vastaa sinulle varmaan siellä sfääreissäsi vielä kovemmin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö tämän mystisen anekdootin fundeearaamiseen käyttää oikein aivoja? Tuskin vaan, mutta hiljaisuus vastaa sinulle varmaan siellä sfääreissäsi vielä kovemmin. Sivusta
Tuula ja Marika vastaa kyllä sunkin (taka)puolesta. Kuulemma.
- Anonyymi
Se ois oikeesti enemmänkin mutta ethän sinä voi näitä käsittää.
Eikä tarvi vastata! - Anonyymi
Vtut maksa mitään soita suutas vaikka radiossa 😂
- Anonyymi
Tommoset kiristäjät ilmoitetaan heti poliisille! Kukaan muutenkaan usko jotain rikollista leipäläpeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582