Olen pöyristynyt.
Ksisa Juuso järjesti pojalleen 60 000e tulot
12
191
Vastaukset
- Anonyymi
Saavatko muut avustajat vähemmän palkkaa, vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Ksisa palkkasi poikansa.
- Anonyymi
Entä stupp...vakivirka poikapoloiselle.
- Anonyymi
Höpöhöpö, muutaman kuukauden harjoittelija pesti. Haukkaa palkkasi tiiä sitt kenen pyynnöstä.
Ministeri Juuso otti ITSE poikansa avustajakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, muutaman kuukauden harjoittelija pesti. Haukkaa palkkasi tiiä sitt kenen pyynnöstä.
Ministeri Juuso otti ITSE poikansa avustajakseen.Muutkin edustajat ottavat itse avustajansa. Muidenkin puolueiden edustajilla on ollut avustajina sukulaisiaan, mutta siitä ei ole nostettu haloota.😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin edustajat ottavat itse avustajansa. Muidenkin puolueiden edustajilla on ollut avustajina sukulaisiaan, mutta siitä ei ole nostettu haloota.😱
Totta puhut, mutta herkullinen aika kun muutenkin mokaillut. Vaalit lähestyy enää reilu vuosi.
Juuson eka ja vika kausi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin edustajat ottavat itse avustajansa. Muidenkin puolueiden edustajilla on ollut avustajina sukulaisiaan, mutta siitä ei ole nostettu haloota.😱
Näitä on hyvä julkistaa ja pitää framilla että törkimykset jää rannalle seuraavissa vaaleissa. Persuilla onkin muutama huonosti pestinsä hoitanut edustaja.
Kaikkiaan huono päätös valita ensimmäisen kauden ihminen ministeriksi, ei mitään osaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä on hyvä julkistaa ja pitää framilla että törkimykset jää rannalle seuraavissa vaaleissa. Persuilla onkin muutama huonosti pestinsä hoitanut edustaja.
Kaikkiaan huono päätös valita ensimmäisen kauden ihminen ministeriksi, ei mitään osaamista.Miksi sinun suosikkipuolueilla, eli vasemmistolla ja vihreillä on niin matala kannatus? Vaikka lupailevat kuunkin taivaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeri Juuso otti ITSE poikansa avustajakseen.Voihan sitä miettiä, että kenen pyynnöstä UPIn sääntöjä muutettiin pari päivää O.Stubbin soiton jälkeen .....hm
- Anonyymi
Entä stupp?
- Anonyymi
Jees, WHATABOUT Stubb.....
(Whataboutismi on argumentointivirhe, jolla yritetään kääntää huomio käynnissä olevan keskustelun aiheesta.)
- Anonyymi
Olin vuosia sitten töissä sairaala XX:ssä. Siellä jos missä kukoisti nepotismi. Muutamat ylihoitajat järjestivät aina omia lukioikäisiä lapsiaan kesätöihin. Kaikenlaista muutakin omien suosimista oli, kun piti valita joku johonkin toimeen tai virkaan. Kahteen vakituiseen toimeen ylihoitajan tytär ja miniä saivat paikan, vaikka hakijoina oli paremmin koulutettuja. Loppujen lopuksi tämän yhden ylihoitajan sukulaisia oli jo useampi sairaalan palveluksessa. Puhumattakaan muista tapauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437457
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543713Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu483573- 623338
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523160- 513024
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1961925- 471561