Yrität vai joko olet päättänyt uuden löytää
Vieläkö sä
20
438
Vastaukset
- Anonyymi
En yritä. En luota suhun.
- Anonyymi
Keneen et luota?
- Anonyymi
En halua löytää. Odotan sateenkaaren päätä.
- Anonyymi
En etsi. Mutta löytyy kyllä.
- Anonyymi
Yksin on paha nyhjästä. Tuntuu että ei ole mitään syytä enää yrittää eikä ole enää jaksamista.
- Anonyymi
toivossa on hyvä elää eli nainen joka tuntuu ensi tuntumalta hyvältä saisi paikan. tai osan pienessä ja sopuisassa tarinassa, jossa ei kenellekään toivota pahaa eikä unohdeta pitää kivaa tilaisuuden tullen ja joskus tilaisuuden jälkeenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=hy3B0JOdc4g&list=RDhy3B0JOdc4g&start_radio=1- Anonyymi
https://youtu.be/3Q2XvmT94bk?si=JxBr9y9wVd1UK1iD
Olishan se kiva jos olis ollut edes sivuosa jossain tarinassa.
- Anonyymi
En etsi mitään uusia. Sydän niin rikki.
Toivottavasti saadaan välimme vielä kuntoon.
Naiselta 🌹 - Anonyymi
Löydän kyllä kun tulee esiin piilostaan 🧐
- Anonyymi
Suo mulle aikaa, niin voimaa mä saan.
Anna viereesi tulla🩷 - Anonyymi
Laa laa mistäs tuulee⛵🗽
- Anonyymi
Tule rakas nukkumaan syliini…
- Anonyymi
En ole yrittänyt vielä ketään, mutta olen hyvin ihastunut yhteen tummatukkaiseen suunnilleen ikäiseeni mieheen. Hän on sellainen johon todella haluan tutustua!
- Anonyymi
No, laitetaan työn alle. Kyllä se sieltä tulee, jos on tullakseen.
- Anonyymi
Sanotaan nyt näin, että en vielä uutta etsi. Aattelin odottaa että eräs tajuaa paniikkiratkaisunsa vetäytyä ja palataan taas meidän lupaavaan kuvioon.
- Anonyymi
Vihaan tuota alkulämmittelyä "sanotaan nyt näin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaan tuota alkulämmittelyä "sanotaan nyt näin"
Jaksoit sitten oikein vaivautua kirjoittamaan tuon 🥱
- Anonyymi
Ai niinu yritän mitä? En mä oo ennenkään päättänyt löytää jotakuta, enkä aio etsiäkään.
- Anonyymi
Etsimällä harvemmin löytää ja tähän mennessä he joihin olen ollut rakastunut, ovat osuneet kohdalle sattumalta, eivät etsimällä tai deittiappeja selaamalla.
- AnonyymiUUSI
Juuri niin kun sitä vähiten odottaa se tulee tai voi elää yksinkin jos ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714378Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565567Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.484174"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan273591Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482