Jasmin V shoppailee ja käy salilla

Anonyymi-ap

Mä tykkään tavallaan tuosta sen asenteesta että keskittyy asioihin mitkä on hyviä. Lapsi sille on keskipiste eikä anna joittenkin vanhojen asioittensa hetkauttaa. Sen uusi elämä alkoi vauvan syntymän myötä ja siihen kait sitä kuuluu keskittyy. Lapselle on tärkeetä että äippä voi hyvin.

68

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Shoppailee "mummin, mun äidin" rahoilla halpavaate kaupoissa Kuvaa kaiken, kun luulee, että on niin spesiaali tilanne, kun käy shoppailemassa.

Täysin höpötystä sen dosentti elämä. Höpöä höpön päällä.

Mitään uuden elämän alkua ei ole eikä tule. Vain ja ainoastaan hän satuilee ja kuvittelee, että muut uskoo hänen juttunsa.

• Anonyymi

Eipä tuo Jasmin tyyliään muuta vaikka täällä palstalla sitä joka päivä haukutaankin ahkerasti.
      Hän elää omaa elämäänsä.
      Lapsi kyllä on muuttanut häntä paljon, ja varmasti äitinsä on iloinen lapsenlapsestaan.

• Anonyymi

Olkoon muuttamatta. Vahingonilolla seuraan mitä tulee tapahtumaan kun mukula tuosta kasvaa. Jos sekäyttäytyosi kuten kuuluisi noin jäisin huvista vaille.

• Anonyymi

Nytkö koitetaan pestä mustaa valkoiseksi eli itse kehutaan itsensä, että ihmiset unohtaisi ulosotot yms?

• Anonyymi

Missä pestään? En ole huomannut.
        Mutta onko Jasmin muuttanut tyyliään elää näiden palstahaukkumisten vuoksi? En ole huomannut muutosta.

• Anonyymi

Jasmin shoppailee ja ostaa paljon vaatteita. Mikäs se on shoppaillessa, kun siihen on tarpeeksi rahaa.💰Vaatteet eivät kuitenkaan näytä olevan klassisia, eivätkä ajattomia, eivät laadukkaita. Pintamuoti vaihtuu kesät talvet ja jos sitä seuraa niin vaatteita pitää hankkia uudelleen joka sesonki.
      Hänelle shoppailu on ilmeisesti elämäntapa.

• Anonyymi

Huolehdi omasta klassisuudestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolehdi omasta klassisuudestasi.

Niin huolehdinkin. Älä kanna siitä mitään huolta. Ostan kestäviä, ajattomia ja laadukkaita vaatteita. Näin minun ei tarvitse shoppailla joka viikko halpapuodeissa. Vaikka vähän arvostelinkin, niin tehkööt Jasmin kuten haluaa. Rahallahan saa uusia vaatteita vaikka jokaikinen viikko. Mutta, Jasmin osaa viisaasti säästää kun hankki hävikkiruokia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin huolehdinkin. Älä kanna siitä mitään huolta. Ostan kestäviä, ajattomia ja laadukkaita vaatteita. Näin minun ei tarvitse shoppailla joka viikko halpapuodeissa. Vaikka vähän arvostelinkin, niin tehkööt Jasmin kuten haluaa. Rahallahan saa uusia vaatteita vaikka jokaikinen viikko. Mutta, Jasmin osaa viisaasti säästää kun hankki hävikkiruokia.

Sinä olet aivan erinomainen ihminen joka asiassa, se on selvä.
        Mutta noin yleisellä tasolla en usko, että nuo Oulun halpavaatteita myyvät liikkeet pysyisivät pystyssä pelkästään Jasminin ostoksilla.
        Kyllä niitä ostaa aika moni muukin. Vai mitä mieltä olet?
        Mistä Oulussa nykyään ostetaan ajattomat klassiset vaatteet kun Uusi Muotikin lopetti jo aikoja sitten, samoin Stockmann. Kekäleestä, Sokokselta, mistä muualta?
        Halosta on turha mainita koska se myy sesongin mukaan, ja sen hintataso sopii kaikille, myös pienituloisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta noin yleisellä tasolla en usko, että nuo Oulun halpavaatteita myyvät liikkeet pysyisivät pystyssä pelkästään Jasminin ostoksilla.
        Mistä Oulussa nykyään ostetaan ajattomat klassiset vaatteet kun Uusi Muotikin lopetti jo aikoja sitten, samoin Stockmann. Kekäleestä, Sokokselta, mistä muualta?
        Halosta on turha mainita koska se myy sesongin mukaan, ja sen hintataso sopii kaikille, myös pienituloisille.

Halpa-Hallista Kiimingistä haetaan, tai Citymarketista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marimekosta ja Sokokselta saa laadukkaita vaatteita. Toki myös Kekäleestä. Sitten kun matkustaa esim. Helsinkiin niin sieltä löytyy laatuliikkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole erinomainen ihminen joka asiassa. Mutta, olen valikoiva siinä suhteessa, että mitä ja millaista tavaraa ja vaatetta ostan. Olen huomannut, että kun ostaa kestävää, laadukasta ja ajatonta vaatetta, niin ne kestävät tosi pitkään ja tulevat periaatteessa halvemmaksi kuin jos ostaisin joka sesonki ns. kertakäyttövaatteita. Toki halpisliikkestäkin voi saa laatua, mutta tarkkana pitää olla. Minulla on esim. pari neuletta KappAhlista, jotka ovat jo 10 vuotta vanhoja, mutta edelleen ihan kuin uusia.
        Kuten sanottu Jasminilla on rahaa ja varaa, niin hän voi ostaa vaatteita ihan mielensä mukaan. Ei se minua mitenkään haittaa. Esitin vain mielipiteeni, josta nyt pahastuit pahemman kerran.
        "Köyhän ei kannata ostaa halpaa". Se on minun periaate. Halvat tuotteet kun tulevat ajan kanssa kalliiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole erinomainen ihminen joka asiassa. Mutta, olen valikoiva siinä suhteessa, että mitä ja millaista tavaraa ja vaatetta ostan. Olen huomannut, että kun ostaa kestävää, laadukasta ja ajatonta vaatetta, niin ne kestävät tosi pitkään ja tulevat periaatteessa halvemmaksi kuin jos ostaisin joka sesonki ns. kertakäyttövaatteita. Toki halpisliikkestäkin voi saa laatua, mutta tarkkana pitää olla. Minulla on esim. pari neuletta KappAhlista, jotka ovat jo 10 vuotta vanhoja, mutta edelleen ihan kuin uusia.
        Kuten sanottu Jasminilla on rahaa ja varaa, niin hän voi ostaa vaatteita ihan mielensä mukaan. Ei se minua mitenkään haittaa. Esitin vain mielipiteeni, josta nyt pahastuit pahemman kerran.
        "Köyhän ei kannata ostaa halpaa". Se on minun periaate. Halvat tuotteet kun tulevat ajan kanssa kalliiksi.

Voi, ole huoleti, en pahastunut!
        Tämän kirjoitin:
        "Mutta noin yleisellä tasolla en usko, että nuo Oulun halpavaatteita myyvät liikkeet pysyisivät pystyssä pelkästään Jasminin ostoksilla. "
        Onko sinulla siihen parempaa näkemystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, ole huoleti, en pahastunut!
        Tämän kirjoitin:
        "Mutta noin yleisellä tasolla en usko, että nuo Oulun halpavaatteita myyvät liikkeet pysyisivät pystyssä pelkästään Jasminin ostoksilla. "
        Onko sinulla siihen parempaa näkemystä?

Halpamyynti liikkeet pysyvät pystyssä, kun ihmiset ostavat halpisvaatteita. Heillä on siihen varaa. Minulla ei ole varaa ostaa joka viikko uusia vaatteita, vaikka ne olisivat kuinka halpoja tahansa. Enkä halua täyttää turhaan vaatekaappiani sesonkien mukaan. Kuten sanoin laadukkaat vaatteet kestävät ja kestävät. Aikaa ja kulutusta.
        "Köyhän ei kannata ostaa halpaa".

Ps.
        Minulla on esim. Luhdan untuvatoppatakki, jonka ostin reilut 15 vuotta sitten ja se on edelleen kuin uusi. Oli ostaessa hintava, mutta on edelleen kuin uusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halpamyynti liikkeet pysyvät pystyssä, kun ihmiset ostavat halpisvaatteita. Heillä on siihen varaa. Minulla ei ole varaa ostaa joka viikko uusia vaatteita, vaikka ne olisivat kuinka halpoja tahansa. Enkä halua täyttää turhaan vaatekaappiani sesonkien mukaan. Kuten sanoin laadukkaat vaatteet kestävät ja kestävät. Aikaa ja kulutusta.

Ps.
        Minulla on esim. Luhdan untuvatoppatakki, jonka ostin reilut 15 vuotta sitten ja se on edelleen kuin uusi. Oli ostaessa hintava, mutta on edelleen kuin uusi.

Suomalaisia brandejä Luhta ja Marimekko, mutta sieltä samoista tehtaista tulevat kuin nuo halapakauppojenkin vaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps.

Ei kaikki halua pitää samoja vaatteita vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki halua pitää samoja vaatteita vuosia.

Laatu kestää aikaa ja tulee edulliseksi.

• Anonyymi

Jasmin jalat ovat varmasti priima kunnossa, koska hän käy venyttelemässä niitä viikoittain.
      Ihailijat muistavat kehua jokaista kauppareissua ja kuntosalikäyntiä. Muille nuo jutut ovat tuiki arkipäiväisiä, eikä niistä ole tarvetta kertoa yhtään mitään.

• Anonyymi

Ja Jasminilla ei ole pienintäkään ajatusta maksaa ulosottojaan. Viisas ihminen jättäisi shoppailut pois ja salikortit ostamatta ja maksaisi velkojaan pois! Mutta nehän on vanhoja asioita, eli viime vuonna tapahtuneita, niin miksipä niitä miettimään…Lapsenkin parasta ajatellen talous pitäisi olla kunnossa eikä jättää laskujaan ulosottoon.

• Anonyymi

Asumiseen liittyviä laskuja ei ole varaa maksaa, koska rahat menevät shoppailuun.

• Anonyymi

Jasmin oikein rehentelee ostoksillaan (Rustassa!) ja muulla kulutuksella osoittaakseen, ettei häntä jotkut ulosotot tai käräjät hetkauta. Suu messingillä hymyillään. Onko Jasminilla ketään kavereita, naisystäviä? Vanhoja peruskoulukavereita tai puhelinmyyntikavereita.
      Harmillista, että Marko kait taas työttömänä, mutta onhan hänestä siten Jasminille aina seuraa. Mummin lisäksi.

• Anonyymi

Ei kertonut mitä osti, vain, että pari sisustusesinettä Rustasta. Ehkä Joulukoristeita?
        Rustasta kannattaa ostaa pesuaineet, shampoot ja hoitoaineet ainakin, ovat halpoja. Papereistakin usein hyviä tarjouksia.
        Ei kertonut muidenkaan kauppojen ostoksista, Kaakkurissa niitä kuitenkin on useita.

Jasmin on varmasti käynyt varovaiseksi ystäviensä ja kavereidensa suhteen, eikä tuo niitä mitenkään esille ainakaan. Kannattaa ollakin varovainen.
        Ne "kaverit" kirjoittelevat täällä ja muilla palstoilla mitä ovat kuulleet ja nähneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kertonut mitä osti, vain, että pari sisustusesinettä Rustasta. Ehkä Joulukoristeita?
        Rustasta kannattaa ostaa pesuaineet, shampoot ja hoitoaineet ainakin, ovat halpoja. Papereistakin usein hyviä tarjouksia.
        Ei kertonut muidenkaan kauppojen ostoksista, Kaakkurissa niitä kuitenkin on useita.

Jasmin on varmasti käynyt varovaiseksi ystäviensä ja kavereidensa suhteen, eikä tuo niitä mitenkään esille ainakaan. Kannattaa ollakin varovainen.
        Ne "kaverit" kirjoittelevat täällä ja muilla palstoilla mitä ovat kuulleet ja nähneet.

Jos elää normalia elämää, niin tuskin kannattaa pelätä ystäviään ja kavereitaan, että he kertovat jotain. Eihän kavereiden kuvia kannattakkaan julkaista, mutta mainita voi, että oli esim. kahvilla tai lenkillä ystävän/ystävien kanssa.Jos niitä ystäviä sitten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin kertoo, että bongasi kaksi neuletta, kuten äitinsäkin.
        Kuten varmaan huomasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin kertoo, että bongasi kaksi neuletta, kuten äitinsäkin.
        Kuten varmaan huomasit.

Sieltä Lager157:sta bongasi, kyllä.
        Etkö sä osaa lukea, vai onko sinulla huonot silmälasit?

Rustassa et näköjään ole koskaan uskaltanut käydä koskapa et tiedä mitä se myy. Käy joskus tutustumassa, ei sieltä ole pakko mitään ostaa vaikka kiertelisikin.
        Kaakkurin Rustan avajaisissa oli aivan hirvittävä ihmisruuhka, joten kyllä siellä muutkin käyvät. Kaakkuriin avasivat Rustan koska aiempi Ritaharjun Rusta osoittautui suosituksi oululaisten keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä Lager157:sta bongasi, kyllä.
        Etkö sä osaa lukea, vai onko sinulla huonot silmälasit?

Rustassa et näköjään ole koskaan uskaltanut käydä koskapa et tiedä mitä se myy. Käy joskus tutustumassa, ei sieltä ole pakko mitään ostaa vaikka kiertelisikin.
        Kaakkurin Rustan avajaisissa oli aivan hirvittävä ihmisruuhka, joten kyllä siellä muutkin käyvät. Kaakkuriin avasivat Rustan koska aiempi Ritaharjun Rusta osoittautui suosituksi oululaisten keskuudessa.

Minulla ei ole mitään tarvetta nyt asioida missään Rustassa, eikä ole tällä hetkellä edes mielenkiintoa tutustua koko kauppaan. Sinä ja muut voitte käydä siellä vaikka joka päivä. Mutta, minä en käy. Minulle tuo Rusta ei olisi mikään elämysten paikka. Eikä mikään muukaan peltomarketti. Ei edes Valkea, jossa usein asioin. Sekin on vain ihan tavallinen ostospaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta nyt asioida missään Rustassa, eikä ole tällä hetkellä edes mielenkiintoa tutustua koko kauppaan. Sinä ja muut voitte käydä siellä vaikka joka päivä. Mutta, minä en käy. Minulle tuo Rusta ei olisi mikään elämysten paikka. Eikä mikään muukaan peltomarketti. Ei edes Valkea, jossa usein asioin. Sekin on vain ihan tavallinen ostospaikka.

Oulussa on työttömyysaste yli 13%, joten läheskään kaikilla ei ole varaa halveksia peltomarketteja ja muita kauppoja joista halvemmalla ostoksensa saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulussa on työttömyysaste yli 13%, joten läheskään kaikilla ei ole varaa halveksia peltomarketteja ja muita kauppoja joista halvemmalla ostoksensa saa.

Ruoka ei taida olla peltomarketeissa sen halvempaa kuin esim. Valkean Sokos herkussa tai keskustan Lidlissä tai Pekurin K-Marketissa. Valkean vaatekaupoissa ja Raksilan marketeissa on myös ale-myyntejä.
        Kaupassa käynti riippuu monella lähinnä siitä missä asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruoka ei taida olla peltomarketeissa sen halvempaa kuin esim. Valkean Sokos herkussa tai keskustan Lidlissä tai Pekurin K-Marketissa. Valkean vaatekaupoissa ja Raksilan marketeissa on myös ale-myyntejä.
        Kaupassa käynti riippuu monella lähinnä siitä missä asuu.

Mielenkiintoinen näkökanta! Ettei olisi hintaeroja eri kauppojen välillä.
        Onnea vain sinulle jolla on varaa mällätä, ja ostaa kalliilla vaikka toisesta kaupasta saisit saman halvemmalla.
        Pienituloiset ja rahan arvon ymmärtävät kyllä seuraavat kauppojen tarjouksia, ja kilohintoja.

• Anonyymi

Onko sen mies työtön ?

• Anonyymi

Vaatteet Ossianille taitaa ostaa/maksaa "mummi/mun äiti".!

• Anonyymi

Jos on tuloja olemassa, menee osa automaattisesti ulosottoon ja Jasmin ei ole siinnä asiassa poikkeus.

• Anonyymi

Että ihan "soppailee"jättänyt pari laskua maksamatta nii voi ostella jotain pientä...bimpo se on ja valehtelija järkyttävän ylimielinen tyrkky

• Anonyymi

Ei sillä ole kavereita paitsi oma äiti joka on maksajana mukana

• Anonyymi

Siellä se Jasmin keekoilee Seiskan kannessa, myynyt vauvansa kuvat ja yksityiset terveystiedot roskalehdelle. Niin kova on tuon rotan julkisuudenhimo ja nyt on rahaa millä mällätä Rustassa, kun sai juttupalkkion Seiskalta.

• Anonyymi

Ulosotto ottaa osansa tuostakin juttupalkkiosta, joten tuskin kauaa mällää. Taisi mällätä jo ne mitä jäi itselleen.

• Anonyymi

Tykkäisit varmasti siltikin jos olisit joku jonka laskut tuo on jättänyt maksamatta.

• Anonyymi

Jasminin kuvat uusimmassa Seiskassa eivät olleet kovin hyviä. Paremmat kuvat hän osaa itse ottaa.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan paremmat kuvat hän MUOKKAA itse. Seiskan kuvista paljastui totuus. Naama on yhtä leveä kuin ennenkin, samoin kroppa. Omissa kuvissaan muka hoikka ja kapeaposkinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan paremmat kuvat hän MUOKKAA itse. Seiskan kuvista paljastui totuus. Naama on yhtä leveä kuin ennenkin, samoin kroppa. Omissa kuvissaan muka hoikka ja kapeaposkinen.

Hyviä ne lehden kuvat on ja itse innolla on jakanut niitä omaan someen pitkin päivää joten on ilmeisen tyytyväinen. Kuten pitääkin. Kaunis äiti ja suloinen lapsi. Kiva kaksikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä ne lehden kuvat on ja itse innolla on jakanut niitä omaan someen pitkin päivää joten on ilmeisen tyytyväinen. Kuten pitääkin. Kaunis äiti ja suloinen lapsi. Kiva kaksikko.

Miksi aina unohdat komean isän? Hän on varmaan onnellinen, kun on saanut noin kauniin ja ennen kaikkea kuuluisan vaimon itselleen. Kiva kaksikko. Kuvat olivat totuuden mukaisia. Ei käsiteltyjä. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina unohdat komean isän? Hän on varmaan onnellinen, kun on saanut noin kauniin ja ennen kaikkea kuuluisan vaimon itselleen. Kiva kaksikko. Kuvat olivat totuuden mukaisia. Ei käsiteltyjä. Hyvä niin.

Eihän noiden kuvat ikinä oo käsiteltyjä. Sen näkee sokea Erkkikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollu jutussa tai kuvissa mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollu jutussa tai kuvissa mukana.

Miksi ei ollut? Marko kuuluu myös pieneen perheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluisa vaimo???hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluisa vaimo???hah

Omalla tavallaan kuuluisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin oli Seiskan kuvissa juuri itsensä näköinen. Kuvia ei oltu muokattu, niin että hän olisi näyttänyt hoikemmalta kuin mitä normaalisti on. Siksi oli itsekkin tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin oli Seiskan kuvissa juuri itsensä näköinen. Kuvia ei oltu muokattu, niin että hän olisi näyttänyt hoikemmalta kuin mitä normaalisti on. Siksi oli itsekkin tyytyväinen.

Miksi muka muokattais? Kaunis hoikka onnea hehkuva nainen. Näyttää oikeesti onnelliselta eikä ole mikään feikki töröhuuli.

• Anonyymi

Pattiotsalla ei ole lainkaan itsekritiikkiä. Siksi on tyytyväinen ja jakaa kuviaan ja kehtaa vielä mainostaa, että lukekaapa kaikki roskalehti Seiskaa, jonne rahasta myin lapseni kuvat ja terveystiedot.

• Anonyymi

Kun on oikeasti kaunis ei tarvi stressaa tuollasia. Mitenkä tää rouva Vähäkangas sua on loukannut? Vieny sun miehen vai ei ole huolinu sua? :D:D

• Anonyymi

Mitkä terveystiedot? Siinä lukee vaan että lapsi on terve. Mitään löydöksiä ei tutkimuksissa. Mihin se on jakanut jotain terveystieto tai lääkärinlausunto papereita? Se on väärin jos niin on tehny.

• Anonyymi

Jasmin on ign mukaan hankkinut nyt robotti imurin. Mäkin voisin olla varaton tuohon tyyliin.

• Anonyymi

Robotti imuri on kätevä apulainen kiireiselle perheenäidille. Näin aikaa jää harrastuksiin ja muuhun tärkeämpään kuin lattioiden siivoukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robotti imuri on kätevä apulainen kiireiselle perheenäidille. Näin aikaa jää harrastuksiin ja muuhun tärkeämpään kuin lattioiden siivoukseen.

Kiireiselle perheen äidille...😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiireiselle perheen äidille...😁

Elämä on yhtä shoppailua, haastatteluiden antamista, Vip-tilaisuuksiin osallistumista, lukemista, virkkausta, kuntosalia jne... Kyllä siihen kodin siivoukseen piti hankkia tällainen apuri. Muuten ei kaikkeen ehdi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja peilaamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta laskuja ei ehdi maksamaan!

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole Temusta uudet imurit ja pallomeret…

• Anonyymi

Pienen kodin lattialle mahtuu ihmeen paljon tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienen kodin lattialle mahtuu ihmeen paljon tavaraa.

Ajatella että kolmioon mahtuu kahden aikuisen ja yhden vauvan tavarat. Eikä imurivideon perusteella ole edes ahdasta. Heidän poika on aika hurmuri.

• Anonyymi

Jasmin tuntuu luuhaavan koko ajan vaikka missä kaupoissa ja äitinsä tuo lapselle tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin tuntuu luuhaavan koko ajan vaikka missä kaupoissa ja äitinsä tuo lapselle tavaraa.

Onko siinnä mielestäsi siis jotain väärää.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella että kolmioon mahtuu kahden aikuisen ja yhden vauvan tavarat. Eikä imurivideon perusteella ole edes ahdasta. Heidän poika on aika hurmuri.

Eikö kyseessä ole tupakeittiö ja yksi makuuhuone? Onko se sitten yksiö vai kaksio?
        Tuo tupakeittiö ei vaikuta kovin isolta. Makuuhuoneesta ei ole juuri muuta kuvaa, kuin kuva sängystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinä näet kolmion?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noilla mitään kolmiota ole. Älä viitsi valehdella.

• Anonyymi

Mistähän jutusta seuraavaksi he ilmoittavat oikein lehdessä😁ku nyt on käsitelty lapsen sairaalareissu ja se kuinka he hoitavat heidän taloutta joka on pikkusen jätetty hoitamatta mutta jos sitä ei nuin kuuluisien tarvi hoitaa🤔😃heidän kannattaa alkaa jo suunnitella juttua

• Anonyymi
      UUSI

Tupakeittiö ja makuuhuone.
      Joutuivat muuttamaan pienempään asuntoon, kun asumiskuluja ei oltu maksettu.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäähän se kakku olla kauniisti koristeltu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      114
      10744
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      168
      9012
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      92
      6144
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      44
      5302
    5. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      118
      5233
    6. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      74
      4439
    7. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      68
      4306
    8. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      93
      4147
    9. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3761
    10. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      21
      3698
    Aihe