Sain postissa arvontalipukkeen mutten arvontakorttia joka piti postitse erikseen lähettää. Ehdokas oli katsottuna. Eipä hätää. Ajattelin äänestää sähköisesti. Eipä ollut lomake saatavissa. Taidanpa hakea euroni pois kyseisestä pankista. Pitäkää tunkkinne.
Osuuspankin arvonta
Anonyymi-ap
7
382
Vastaukset
- Anonyymi
ok.
- Anonyymi
Kuka enää on op:n asiakas ottavat tiistohintoja käyttötilistä..
- Anonyymi
Siis riisto...
- Anonyymi
Yritit äänestää myöhässä. Edustajistovaalit kun loppu jo!
- Anonyymi
En ollut myöhässä.
- Anonyymi
Älä ihmeessä hae rahojasi pois kun nyt saa bonuksetkun rahana.Minä sain viime kuulta 12 centtiä bonusrahaa ja sen saa pistää rahastoihin joiden kotiutus on väliaikaisesti lakkautettu.
- Anonyymi
Ja nyt huuli pyöreänä puremaan munkkia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054124Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572338Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21813
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768