Miten sujuisi esim lapsille, sisaruksille tai vanhemmille?
Perheelle esitteleminen
25
404
Vastaukset
- Anonyymi
Erinomaisesti.
- Anonyymi
Hyvin sujuisi.
- Anonyymi
Osa ihmisistä kokee, että jos perheelle/kavereille esittelee niin ovat jotain pelkkiä näyttelyesineitä, joita vaan esitellään.
- Anonyymi
Vaatishan se vähän asennetta :D
- Anonyymi
Eikä niin vähääkään 🤣 - Sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niin vähääkään 🤣 - Sivu
🤣 nooh, hyvin se menis.
- Anonyymi
Todella tärkeä tilanne. Totuus tulee silloin esille
- Anonyymi
Olisihan se heille(kin) yllätys mutta positiivinen sellainen☺️
- Anonyymi
Mikä? Raskausko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä? Raskausko?
Ei, vaan se että olisin suhteessa.
- Anonyymi
Minä mies menin ex-tyttöystävän luokse ja hän pyysi heti kättelyyn esittelemään itseni. Minä sitten laskin boxerit hänen vanhempien edessä alas ja pyörähdin siinä. Äiti tuntui tykkäävän, mutta isä sai kauheat pultit. Yritin siinä rauhoitella, että sun tytär itse pyysi, mutta ei sillä tuntunut olevan mitään vaikutusta. Tavallaan olin hänen isän kanssa samoilla linjoilla ja pidin itsensä esittelyä hieman outona.
- Anonyymi
Ei onnistu, hän haluaa pitää suhteen salaisena
- Anonyymi
Ne tuntee jo paitsi lapset.
- Anonyymi
Joko sitä noin pitkälle suunniteltu?
- Anonyymi
Palkkaa teatteriryhmän, ohjaaninsa, niin sillä selvä, senkin karahka.
T.kysy lisää
https://m.youtube.com/watch?v=y3aNF3GMMFM - Anonyymi
En mä menisi hänen sukulaisten eteen. Häpeä ja varmasti olisi vähän outo olo. Ai tuossako tuo ahdistelija on nyt vuosien takaa. Onneksi ei tuu koskaan tapahtumaan tuo.
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Ihan mahtavasti.
- Anonyymi
Mulle merkityksettömiä en niin kutsutusti tarvi lasteni siskoni äitini tai kenenkään muunkaan hyväksyntää siihen kenenkä kanssa olen mielipiteen olen kysyny miksi se on velvollisuuteni lapsiani kohtaan siksi että ymmärtävät että isi välittää heidän mielipiteestään miksi ei ole merkitystä hyväksynnällä lapseni tai läheiseni ei ole toisen huoli murhe tai velvollisuus jos eivät lapset ole edes yhteisiä se on korkeintaan naisen malli lapselle/lapsille kenenkä kanssa isi on jos ei ole oma äiti kohta missä mustasukkaisuuteni kenties parhaiten ilmenee mulla ole pienintäkään halua jakaa sitä/häntä kenekä kanssa olen tai edes aikaa jonka hänen kanssaan olen mu asia johon on silti pitänyt sopeutua
- Anonyymi
Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella toisen valintaa, eikä läheiseni niin tekisikään.
- Anonyymi
Ei sun kuulu tehdä sitä jos ei ole traumaa.
- Anonyymi
Hyvin sujuisi ❤️.
Mn tumma - AnonyymiUUSI
Joskus helposti, vähän vaikeammin tai hyvinkin hankalasti niin ettei siitä tuu mitään.
- AnonyymiUUSI
Uskoisin että hyvin menisi, mutta vaimon kanssa voisi olla vähän tiukkaa..!
- AnonyymiUUSI
Ihme tiukkis!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714378Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565567Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.484174"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan273591Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482