Halusin pelastaa sinut ,omalta egoltasi ja epävarmuuksiltasi, mutta vajosit vain syvemmälle pohjaan, seurustelit miesten kanssa, joita et nähnyt viehättävinä, jotka ei arvostanut sua, koit että ne vetosi suhun, traumakiintymys malli, niin tuttua.
Mitä muuta odottaisinkaan kauniimmalta versiolta itsestäni, kuin että hän tuhoaisi itsensä ,hakemalla seksuaalista tyydytystä ja sitä hyvää oloa, hedonismin tie, nauttisi siitä, kun muut eivät arvostaisi häntä, ja kun vihdoin kohtaa enkelinsä: niin tyrmää ja torjuu.
Meillä on yhteinen sydän, ja tiedät miten se kärsii, sen takia, että et kuuntele sitä tai järkeä. Mutta en voi pelastaa edes itseäni, itseltäni. Siksi on rakkautta päästää irti, ja lopettaa haikailu
Miten sellaista voi rakastaa, joka kyseenalaistaa ja epäilee kaikkea hyvää, ja uskoo vain pahaan? Vaikka näyttäisin miten paljon ja aidosti välitän, se ei muuttaisi mitään, olet kyyninen, jostain kokemastasi pahuudesta.
Myöskin pyörit ihmisten kanssa, jotka kannattaa tietynlaista empatiaelitismiä väärillä periaatteilla, tietynlaista hygienia elitismiä, ja tietynlaista ulkonäköelitismiä, tälläinen jeesuksen näköinen renttu, on heille vain pilkan kohde, kaikki hempeily ja tunne on heille vain sosiaalista häpeää, ja heidän suuresti ihailemat miehet on toksisella maskuliinisuudella kamppailevia ressukoita, jotka tienaa elantonsa AI-teknologian kehittämisellä, insinööriopinnoilla tai muilla vastaavalla, kunhan se on edes vähän edustavaa.
Aito empatia elitisti ei antaisi tilaa, kostolle,katkeruudelle,vihalle,myötähäpeälle tai häpeälle, hänen sydämensää olisi puhtaampi ja kultaa. Olet aito ihminen, ja ympäröit itsesi feikeillä, teet itsestäsi feikimmän miellyttääksesi absurdeja sosiaalisia standardeja, jotka vaatii meiltä epäterveitä kauneusihanteita, sekä epäterveellisen myrkyllistä kilpailua.
En koskaan ollut heikko, enkä koskaan julma, olin vahva , niin vahvaksi olen tullut, että jopa julmimmille pelkureille uskallan olla empaattinen. Nainen sinä et pelännyt minua, minun tunteita tai minun traumoja, pelkäsit itseäsi.
Pelkäsit mitä käy kun vapautan sinut, ja saat olla oma itsesi,pelkäsit ystäviesi tuomiota, et minua. Olet heikko, annat heidän manipuloida sinua, annat jopa minun manipuloida sinua, oma tahtosi on erittäin heikko
Kun näin sen, tiesin, miten helppo sinua olisi ohjailla, ja miten kaikki ohjailisivat sinua "Lutka-Veera" suuntaan, koska heidän typerät oletukset ulkonäöstäsi, että BC olisi korkea, olisit ilkeä bilehile ja että asemasi toisi heille etuja. Koska he eivät ymmärrä, että kauniit naiset on yksilöitä, siinä missä muutakin, niin kukakohan, tässä se oli jolla oli incel mindset loppu peleissä?
Mutta ADHD ihmisen ei tarvitse olla hyperseksuaalinen, ei edes seksuaalinen, dopamiinin saa muillakin tavoin. Herkän ihmisen ei tarvitse antautua pahuudelle ja maailman julmuudelle, tunteikkaan ei tarvitse hukkua omiin tunteisiinsa ja vaipua psykoosiin.
Myönnän, että herkkyytesi teki vaikutuksen, mutta myös se ,miten paljon inhoat ja vihaat itseäsi, teki vaikutuksen. Et halua voida hyvin, ja olla turvassa.
Jopa minä epävakaana ,tiedän että et ole hyväksi minulle ja satutat ja loukkaat tunteitani jatkuvasti. En vain halunnut jättää ihmistä yksin, joka olisi kaivannut turvaa ja rakkautta samoilla tavoin kun minä, mutta koska sinä et mahda mitään itsellesi , en voi sinua auttaa.
En ole täällä kirjoitellut enää mitään, se on ihan yhtä turhaa, kuin ne instagram viestit sulle. Menee kuuroille korville kaikki mun elämänfilosofiat ja ehdotukset, miten voitaisiin jutella asioista, siksipä ota tämä hyvästi viestinä, viimeisenä viestinä tällä palstalle. (Ainakin ilman maskia)
Trollata saatan, mutta en kirjoita minuna enää täällä,hyvästi. On muutenkin omituista, että tunnistat vain pelkoja ja harhoja, mutta et näe aitoa minua, hmmm.. ehkä joskus näet, kun kasvat aikuiseksi (yli 30v) ja tajuat miten hölmösti ja typerästi toimit nuorena, mut silloin oon jo jonkun muun kaa, tämä oli oma valintasi.
Anteeksi nainen, että halusin sulle hyvää, tein virhearvion miten sairas olet, oletin terveempää
14
395
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta heti!!!!!
Et ole mikään muu kuin seko vainoaja.- Anonyymi
Se mihin uskot, ei ole minulta pois, se mihin uskot ei vaikuta muiden mielipiteeseen minusta, ja se mihin uskot ei ole absoluuttinen totuus.
- Anonyymi
"Miten sellaista voi rakastaa, joka kyseenalaistaa ja epäilee kaikkea hyvää, ja uskoo vain pahaan? Vaikka näyttäisin miten paljon ja aidosti välitän, se ei muuttaisi mitään, olet kyyninen, jostain kokemastasi pahuudesta."
Et kykene olemaan 5 minuuttia kauempaa rehellinen. Etkä välitä aidosti, muutoin olisit soittanut mulle tässä, että syöttänyt paskaa ruman vaimosi kanssa.
Sinä petit mut. Ja yritin tosiaan hyvällä ja sopia koko ajan, mutta se hirviö kävi kimppuun koko ajan, juttelit sen, etkä mun kanssa, yhdessä sovitte, että kusetatte mua.
Ja nyt sitten jotain väkivaltaa kuten viimeksi, eikö? Joku sellainen puukkohippastelu, nyrkkisota, munaa väkisin suuhun, nippusiteisiin ja potkua kylkeen kuten siellä Varissuolla silloin? Siinäkin varmaan se akka ja sinä takana. - Anonyymi
Älä puhuu paskaa siitä miehestä. Tuollaisella ei ole varaa sanoa.
Välitän älystä, ulkonäkö aika yhdentekevä. Ja sua koulutetumpi, vaikka juoppo olikin.- Anonyymi
Eli käytät yhteiskunnallisia rakenteita minua vastaan? Se mies haukkui muita ihmisiä julkisesti redditissä, sekä myös ilkeili mulle dmillä. Sellainen merkkaa minulle paljon enemmän, kuin miten kouluttautunut hän oli, lisäksi se AI-teknologian koulutus ei oikein vakuuttanut mua, haluatko tukea ilkeitä korporaatioita, jotka kauppaa jotain AI-teknologiaa, oon itse opetellut noita juttui Githubista, ja tiiän et se ei paljon vaadi, että osaa jonkun koodipätkän sieltä kopioida.
Mä olisin todella korkeasti kouluttautunut jos olisin saanut aikaisemmin diagnoosin ja pään kuntoon. Lahjat on, mut menee hukkaan.
- Anonyymi
Minäkö hedonisti ja joku seksihullu? Olisinkin. 🤭
Et tunne minua ollenkaan. Ja nuo miesjutut, ne harvat jotka mulla on olleet, ei menneet ollenkaan noin. Eikä mulla ole mitään ystäväporukkaa. Ihan yksinäisenä sutena jatkan matkaa kuten aina ennenkin, nuoresta saakka. Et koskaan vaivautunut tutustumaan minuun.
Hyvästi Bunny. Ja hyvää yötä. 🌗
Veera- Anonyymi
Miten voitkin lukea tekstini noin väärin, nimenomaan pointti oli, että muut olettaa, että sulla on korkea bodycount, koska sun ulkonäkö, mutta mä tiedän, että et ole, koska uskon ihmisten yksilöllisyyteen, enkä et tollasia päätelmiä voi tehdä noin vaan.
Hedonismin tavoittelu on eri kuin, sen saavuttaminen. Yksinäiseksi sudeksi, vaadit muilta aika paljon validaatiota ja arvostusta silti, itse en kaipaa mitään. Ja en jaksa tutustua ihmiseen, joka valehtelee, ei puhu mulle suoraan, edes silloin kun se ois ehdottoman tärkeää ja ei edes suostu juttelemaan ilman riitelyä tai valehtelua, niinkun mikä tarve oli valehdella mulle, kun et voinut vaa sanoa suoraan mistä hiertää.
Tiedän, että itse valehtelin jonkun verran, mutta en noissa asioissa, jotka ois merkannut mulle tietää susta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voitkin lukea tekstini noin väärin, nimenomaan pointti oli, että muut olettaa, että sulla on korkea bodycount, koska sun ulkonäkö, mutta mä tiedän, että et ole, koska uskon ihmisten yksilöllisyyteen, enkä et tollasia päätelmiä voi tehdä noin vaan.
Hedonismin tavoittelu on eri kuin, sen saavuttaminen. Yksinäiseksi sudeksi, vaadit muilta aika paljon validaatiota ja arvostusta silti, itse en kaipaa mitään. Ja en jaksa tutustua ihmiseen, joka valehtelee, ei puhu mulle suoraan, edes silloin kun se ois ehdottoman tärkeää ja ei edes suostu juttelemaan ilman riitelyä tai valehtelua, niinkun mikä tarve oli valehdella mulle, kun et voinut vaa sanoa suoraan mistä hiertää.
Tiedän, että itse valehtelin jonkun verran, mutta en noissa asioissa, jotka ois merkannut mulle tietää susta.En tiedä mistä valheesta puhut eikä mua ole koskaan kiinnostaneet muiden mielipiteet itsestäni saati sinusta. Ihan metsään menee koko ajan.
Veera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä valheesta puhut eikä mua ole koskaan kiinnostaneet muiden mielipiteet itsestäni saati sinusta. Ihan metsään menee koko ajan.
VeeraEn todellakaan ole saanut susta tuollaista kuvaa kaiken perusteella mitä olen nähnyt somessa, jo tapaamisessa, huomasin epävarmuutta sussa, ja että hait multa jotain validaatiota ,siitä että huolinko sut, eikö näin? Koska se näky susta jotenkin, vaikka tiiän et haluut olla itsevarma ja itsenäinen myös, kun ei ne sulje toisiaan pois..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole saanut susta tuollaista kuvaa kaiken perusteella mitä olen nähnyt somessa, jo tapaamisessa, huomasin epävarmuutta sussa, ja että hait multa jotain validaatiota ,siitä että huolinko sut, eikö näin? Koska se näky susta jotenkin, vaikka tiiän et haluut olla itsevarma ja itsenäinen myös, kun ei ne sulje toisiaan pois..
Olet lukenut mun somea sitten väärin. Olen mä epävarma monen asian suhteen. Varmaan sinunkin suhteen, jossain mielessä. Mut "huolisit" mut mihin? Jos tarkoitat seurusteluun tms. niin en ikinä tavoittelisi ihmistä, josta pitäisi miettiä, että "huoliiko" se mut. Kyllä mut on aina enemmän kuin huolittu, lol. .Ja mitä tulee itsevarmuuteen: kai kaikki haluu olla itsenäisiä ja itsevarmoja. Sinäkin Bunny.
Veera.
- Anonyymi
Eli joku pariskunta on ottanut kolmekybäsest mimmist kiusaamisen kohteen vain koska hyvän näköne ja epävarma
WTF- Anonyymi
Sairasta. Moni lapseton kolmekybänen nainen on kaunis. Kateelliset pitäs viedä...... ja.....
- Anonyymi
Kaikki mitä olet tehnyt olet tehnyt toiselle naiselle. Näin ajattelen edelleen. Asia ei tule koskaan muuttumaan ellei sitä kerrota kasvotusten.
- Anonyymi
Jaksoin lukea tästä tajunnanvirtavuodatuksestasi palstaäijä vain alun, mutta olisihan tuontyyppinen tilitys esim sähköpostina ihan jo megapituuden vuoksi sanoisinko että ainakin ikimuistoinen. T naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345