Olen hiljattain aloittanut suhteen kannabista käyttävän niasen kanssa. Pari päivää sitten menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kokemus oli aivan kammottava, sillä en lauennut! Ennen yhdyntää hän oli polttanut useamman jointin ja juonut korin kaljaa. Onko mahdollista, että joillekin miehille kannabis aiheuttaa sen, ettei laukea lainkaan, vaikka erektion kanssa ei ongelmia tulisikaan?
Orgasmi ja kannabis
3
380
Vastaukset
- Anonyymi
nainen oli siis kännissä ja sinä et ollut juonut. Ja sinua ei jännittänyt ja koskaan ennen sulle ei ole tapahtunut tälläistä ekalla kerralla uuden naisen kanssa. Tämä oli siis eka kerta kun et lauennut. Miksi luulet että naisen kannabiksen käyttö vaikuttais suhun . teillä oli kondomi käytössä niin vaikea uskoa että naisesta tulis suhun yhtään mitään kondomin läpi.
- Anonyymi
Oho. Löysin saman tyyppisen aloituksen jossa ketjun alottaja kirjoittaa 8.5.2008
"Olen hiljattain aloittanut suhteen kannabista käyttävän miehen kanssa. Pari päivää sitten menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kokemus oli aivan kammottava, sillä mies ei lauennut! Ennen yhdyntää hän oli polttanut useamman jointin ja juonut muutaman kaljan. Onko mahdollista, että joillekin miehille kannabis aiheuttaa sen, ettei laukea lainkaan, vaikka erektion kanssa ei ongelmia tulisikaan?"
ja sinä kirjoitat aloituksessa näin
"Olen hiljattain aloittanut suhteen kannabista käyttävän niasen kanssa. Pari päivää sitten menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kokemus oli aivan kammottava, sillä en lauennut! Ennen yhdyntää hän oli polttanut useamman jointin ja juonut korin kaljaa. Onko mahdollista, että joillekin miehille kannabis aiheuttaa sen, ettei laukea lainkaan, vaikka erektion kanssa ei ongelmia tulisikaan?"
Onnittelut hyvästä trollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373274Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181309Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551300- 60933
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 87865
- 20834