Flunssa on virustauti. johon antibiootit eivät pure

Anonyymi-ap

Flunssa kestää hoidettuna viikon ja hoitamattomana 7 päivää. Mitkään sadetanssit tai poppakonstit eivät lyhennä tautia, mutta oloa helpottavia hoitomuotoja ja lääkitystä tokin on.

Antibiootit eivät vaikuta tippaakaan flunssaan, eli viruksiin. Antibiootit purevat vain bakteeriperäisiin tauteihin.

11

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on Flunssaa. Itse kuitenkin uskoin että sain nimenomaan Flunssan pois kun puin korkeakauluksisen villapaidan ja pidin sitä jatkuvasti. Yöllä hikoilin hurjasti ja olin aamulla terve. Ehdotan myös pientä paastoa, ei saa syödä liikaa ruokaa, jotta kehon ei tarvitse sulattaa sitä, vaan saa levätä. Eikä aluksi saa juodakaan liikaa, ei sitä ensimmäisenä päivänä kuivu . Eli normaalijuonti, ei liikaa ja kevyt ruokailu.
      Kokeilkaa.
      Se oli silloin kun olin 15-25v. Muutama noita oli, armeijassakin yksi.

Nyt ei ole ollut 20 v todella mitään, jotain 40 oli influenssa, se oli lievänä, olin töissäkin aina. Mutta muista kun kaikki paikat, varsinkin jalat särki, särki vähän, mutta melko rankkaa oli. Sen jälkeen on rokotettu aina joka vuosi. Ja nyt tietysti myös korona rokote joka vuosi, siitä kun korona alkoi.

• Anonyymi

Amerikkalaiset ovat tyhmiä. Siellä määrätään antibiootteja virustauteihin. Lopputulos on se, että antibiooteille resistenttien bakteerien määrä vaan kasvaa, joihin antibiootit eivät enää tehoa.

• "Amerikkalaiset ovat tyhmiä. Siellä määrätään antibiootteja virustauteihin."

Tyhmiä tai ei, en tiedä.

Minä olen saanut myös antibiootteja virustautiin, viimeksi jotain 1985. Lääkäri antoi koko 6 henkiselle perheelle reseptit, varmistaa kuulemma jälkitaudit ja sitä tietä terveyden.
        Pyysin kyllä kahdesti.

Ei ole tullut ongelmia, nyt ollaan yli 80v. Lääkäri jotain 95 v ja on ajokortti, mutta ei kuulemma enää aja autoa kuin pakkotilanteessa.

• Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

"Amerikkalaiset ovat tyhmiä. Siellä määrätään antibiootteja virustauteihin."

Tyhmiä tai ei, en tiedä.

Minä olen saanut myös antibiootteja virustautiin, viimeksi jotain 1985. Lääkäri antoi koko 6 henkiselle perheelle reseptit, varmistaa kuulemma jälkitaudit ja sitä tietä terveyden.
        Pyysin kyllä kahdesti.

Ei ole tullut ongelmia, nyt ollaan yli 80v. Lääkäri jotain 95 v ja on ajokortti, mutta ei kuulemma enää aja autoa kuin pakkotilanteessa.

Antibiootit eivät tehoa viruksiin. Hukkaan heitettyä ja turhat kuurit kehittää vain antibiooteille resistenttejä bakteereja.

Antibioottien käyttö virustartunnassa on turhaa ja voi jopa edistää antibioottiresistenssiä. Virustartuntojen hoitoon tarvitaan viruksia vastaan vaikuttavia lääkkeitä tai muita hoitokeinoja.

• Anonyymi

Kaikki sairaudet alkaavat sisältäpäin. Jos elimistö on saastunut, immuniteetti heikko, sitten tämä elimistön puhdistus vie enemmän aikaa. Elimistö voi reagoida lämpötilan nousulla, sitkeällä nuhalla. Kestää niin kauan, kun elimistöstä on saatu kaikki ylimääräinen lima pois. Limaa aiheuttavat leivonnaiset, astianpesuaine käytettynä vääriin, makeiset,. Flunssa ei tartuu toisilta ihmisiltä. Miksi sairastuttaan samanaikaisesti? Syy siihen on ulkolämpötilan merkittävä muutos miinuksen tai plussan puolelle. Myös kesällä on ihmiset kuumslla flunssassa, mutta ainoastaan ne, kenen elimistö on kuonoaineita ja limaa täynnä.

• Anonyymi

Flunssa tarttuu pääasiassa pisara- ja kosketustartuntana. Virus leviää lähikontaktissa, virus päätyy nenään ja keuhkoihin.

Mitä enemmän tuttavia ja hyviä ystäviä , sitä enemmän sairastumisia.
        Erakoituminen suojaa taudeilta.

• Anonyymi

Virus ei synny ihmisen sisällä, vaan pääsee jotakin kautta ihmiseen. Samoin terveydelle haitalliset bakteerit.

• Anonyymi

"Flunssa on virustauti. johon antibiootit eivät pure"

Mutta antibiootit estää tulevia jälkitauteja.

• Anonyymi

Ei estä, ellei kyseessä ole sitten bakteeri. Antibiootti vaikuttaa ainoastaan bakteereihin ja bakteeriperäisiin tauteihin.

• Anonyymi

Kausi-influenssa on eri juttu.

• Anonyymi

Eri juttu kuin mikä? Ihan sama, minkä niminen jokin tauti on. Jos se on virusperäinen tauti, niin antibiooteilla ei ole minkäänlaista vaikutusta tautiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      105
      3818
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      55
      3160
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3107
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3035
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      6
      3021
    6. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2764
    7. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2482
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2247
    9. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      62
      2179
    10. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      59
      2046
    Aihe