Flunssa kestää hoidettuna viikon ja hoitamattomana 7 päivää. Mitkään sadetanssit tai poppakonstit eivät lyhennä tautia, mutta oloa helpottavia hoitomuotoja ja lääkitystä tokin on.
Antibiootit eivät vaikuta tippaakaan flunssaan, eli viruksiin. Antibiootit purevat vain bakteeriperäisiin tauteihin.
Flunssa on virustauti. johon antibiootit eivät pure
3
126
Vastaukset
Mikä on Flunssaa. Itse kuitenkin uskoin että sain nimenomaan Flunssan pois kun puin korkeakauluksisen villapaidan ja pidin sitä jatkuvasti. Yöllä hikoilin hurjasti ja olin aamulla terve. Ehdotan myös pientä paastoa, ei saa syödä liikaa ruokaa, jotta kehon ei tarvitse sulattaa sitä, vaan saa levätä. Eikä aluksi saa juodakaan liikaa, ei sitä ensimmäisenä päivänä kuivu . Eli normaalijuonti, ei liikaa ja kevyt ruokailu.
Kokeilkaa.
Se oli silloin kun olin 15-25v. Muutama noita oli, armeijassakin yksi.
Nyt ei ole ollut 20 v todella mitään, jotain 40 oli influenssa, se oli lievänä, olin töissäkin aina. Mutta muista kun kaikki paikat, varsinkin jalat särki, särki vähän, mutta melko rankkaa oli. Sen jälkeen on rokotettu aina joka vuosi. Ja nyt tietysti myös korona rokote joka vuosi, siitä kun korona alkoi.- Anonyymi
Amerikkalaiset ovat tyhmiä. Siellä määrätään antibiootteja virustauteihin. Lopputulos on se, että antibiooteille resistenttien bakteerien määrä vaan kasvaa, joihin antibiootit eivät enää tehoa.
- Anonyymi
Kaikki sairaudet alkaavat sisältäpäin. Jos elimistö on saastunut, immuniteetti heikko, sitten tämä elimistön puhdistus vie enemmän aikaa. Elimistö voi reagoida lämpötilan nousulla, sitkeällä nuhalla. Kestää niin kauan, kun elimistöstä on saatu kaikki ylimääräinen lima pois. Limaa aiheuttavat leivonnaiset, astianpesuaine käytettynä vääriin, makeiset,. Flunssa ei tartuu toisilta ihmisiltä. Miksi sairastuttaan samanaikaisesti? Syy siihen on ulkolämpötilan merkittävä muutos miinuksen tai plussan puolelle. Myös kesällä on ihmiset kuumslla flunssassa, mutta ainoastaan ne, kenen elimistö on kuonoaineita ja limaa täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291714- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p234972- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792