Flunssa kestää hoidettuna viikon ja hoitamattomana 7 päivää. Mitkään sadetanssit tai poppakonstit eivät lyhennä tautia, mutta oloa helpottavia hoitomuotoja ja lääkitystä tokin on.
Antibiootit eivät vaikuta tippaakaan flunssaan, eli viruksiin. Antibiootit purevat vain bakteeriperäisiin tauteihin.
Flunssa on virustauti. johon antibiootit eivät pure
1
<50
Vastaukset
Mikä on Flunssaa. Itse kuitenkin uskoin että sain nimenomaan Flunssan pois kun puin korkeakauluksisen villapaidan ja pidin sitä jatkuvasti. Yöllä hikoilin hurjasti ja olin aamulla terve. Ehdotan myös pientä paastoa, ei saa syödä liikaa ruokaa, jotta kehon ei tarvitse sulattaa sitä, vaan saa levätä. Eikä aluksi saa juodakaan liikaa, ei sitä ensimmäisenä päivänä kuivu . Eli normaalijuonti, ei liikaa ja kevyt ruokailu.
Kokeilkaa.
Se oli silloin kun olin 15-25v. Muutama noita oli, armeijassakin yksi.
Nyt ei ole ollut 20 v todella mitään, jotain 40 oli influenssa, se oli lievänä, olin töissäkin aina. Mutta muista kun kaikki paikat, varsinkin jalat särki, särki vähän, mutta melko rankkaa oli. Sen jälkeen on rokotettu aina joka vuosi. Ja nyt tietysti myös korona rokote joka vuosi, siitä kun korona alkoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866236Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614723Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu574482Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa714308Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa702709En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541548
- 351358