Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
Harmittaako mies, että yhteys katkesi?
124
944
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toetenkin olisin!
M>N- AnonyymiUUSI
Siitä puhe mistä puute.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Kenelle nää viestit täällä menee??
- AnonyymiUUSI
Ne menee Ohille.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on minun numeroni, minulla on hänen numeronsa. Yhteys on siis olemassa, kumpikaan vaan ei ole käyttänyt sitä pitkään aikaan.
- AnonyymiUUSI
Ja sähköpostiosoitteetkin löytyy. Vähän kyllä odottelen jo, lupauksiakaan ei enää pidetä näköjään.
Sivusta n - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sähköpostiosoitteetkin löytyy. Vähän kyllä odottelen jo, lupauksiakaan ei enää pidetä näköjään.
Sivusta nMikä sinun syysi on sille, ettet lähetä hänelle sähköpostia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun syysi on sille, ettet lähetä hänelle sähköpostia?
Lähetinkin, jos ei hän lähetä, kuten lupasi.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole enää hänen numeroaan.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole enää hänen numeroaan.
Ap.Saisit hankittua sen jos haluaisit.
- AnonyymiUUSI
Niin ette osaa selvittää asioitanne muuten kuin palstan kautta? Aivan naurettavaa touhua aikuisilta ihmisiltä.
- AnonyymiUUSI
Aivan naurettavaa on tämä sinunkin vakaa uskomus siitä, että tämä palstaäijä on joku tietty nainen joka kommunikoi jonkun kanssa täällä ikäänkuin päivittäin
- AnonyymiUUSI
Yritin selvittää. Ei onnistunut. Jotkut eivät vain halua selvittää mitään. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan naurettavaa on tämä sinunkin vakaa uskomus siitä, että tämä palstaäijä on joku tietty nainen joka kommunikoi jonkun kanssa täällä ikäänkuin päivittäin
No mutta onhan hänellä selvästi myös puoltajia jotka niinikään uskoo näihin palstaäijän performoimiin selkkauksiin kuin lapsi joulupukkiin. Lisäys T naiselta, säälin teitä syvästi
- AnonyymiUUSI
"valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"
- AnonyymiUUSI
Tätä on saanut jo viikon kuunnella. Nyt annan olla. Jos ei kiinnosta jutella, niin sitten ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä on saanut jo viikon kuunnella. Nyt annan olla. Jos ei kiinnosta jutella, niin sitten ei kiinnosta.
Niitä ukkoja riittää Tindermiestä yllin kyllin kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Näim näitä palstaäijän surkuhupaisia aloituksia kuten tätäkin voisi luonnehtia siinä missä muitakin ikäänkuin hieman ajankohtaisempia ilmiöitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välttäkää hyvät ihmiset Tindermiehiä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välttäkää hyvät ihmiset Tindermiehiä!
Ei vaan niitä ne just haluaa. Mahdollisimman monta.
- AnonyymiUUSI
Soita kaverin luurista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan niitä ne just haluaa. Mahdollisimman monta.
Eikä halua! Täysjärkiset välttää koskemasta tinderiin💯
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä halua! Täysjärkiset välttää koskemasta tinderiin💯
Tiedän tapauksia joilla on tindermiehiin kontakteja paljonkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on niin katkeraa tilitystä että voi voi. Jos jonkun ihmisen Tinder laulaa onko se muilta pois. Itse en ainakaan edes haluaisi olla siellä ja että laulaisi mutta en ole kateellinen josko jollakin laulaa.
- AnonyymiUUSI
Teliaan trolli keskus mennyt syö.. naimaan
- AnonyymiUUSI
Elätkö elämää kuten videopeliä mm netin kautta? Tai tarkemmin palstan kautta. Olet sen ns mentorisi suurin uhri, poikaparka
- AnonyymiUUSI
Miksi katkesi, kummalle pallo jäi?
Periaatteena on, en ole se joka ottaa kahdesti peräkkäin yhteyttä, jos ei edetä vastavuoroisesti vuorotellen, katoan siltä ihmiseltä. Koska muuten tulee fiilis, että tyrkytän itseäni.- AnonyymiUUSI
Se joka yhteyden katkaisee, saa olla se joka ottaa yhteyttä seuraavan kerran. Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se joka yhteyden katkaisee, saa olla se joka ottaa yhteyttä seuraavan kerran. Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen.
"Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen."
Tämä.
Aikuinen ihminen ei jätä toista epätietoisuuteen.
Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärrä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen."
Tämä.
Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärräJust tämä. Kasvakaa aikuisiksi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärräKiitos aloittajaäijä tuosta uudesta käsitteestä milleniaalipentutätityttö, jääköön sekin tänne kansien väliin ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kypsän ihmisen ei tarvi tuollaista edes kirjoittaa tai jäädä pohtimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä tuosta uudesta käsitteestä milleniaalipentutätityttö, jääköön sekin tänne kansien väliin ns
Eikö nämä miespsykoosit ala käydä jo vanhaksi? Nyt algoritmi kiinni, uudet datat sisään ja positiivisempi ote elämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärräMinne sut jätettiin roikkumaan sinne jalkapallokentällekkö?
- AnonyymiUUSI
Onhan noissa asioissa muitakin tekijöitä. Onko ujo? Onko varattu? Onko esimies? Onko alainen?
Harmaa on maailma mustavalkoistajilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhteyden katkaisija, jolle pallo jäi, jos ei käytä vuoroaan ottaa yhteyttä, kysellä kuulumisia jne.
- AnonyymiUUSI
Jäi trauma, kun kaikki jäi kesken. Olisi pitänyt tehdä selkeä päätös. Pallo vieri pois. Jos tulee nahinaa, pitäisi sopia eikä paeta. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärräSiitä tulee trauma, kun jättää toisen epätietoisuuteen. Kuumaa kylmää, kuumaa ja kylmää. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäi trauma, kun kaikki jäi kesken. Olisi pitänyt tehdä selkeä päätös. Pallo vieri pois. Jos tulee nahinaa, pitäisi sopia eikä paeta. Ap.
Sinä olit se pakenija vaikka muuta ehkä yritätkin itsellesi uskotella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nämä miespsykoosit ala käydä jo vanhaksi? Nyt algoritmi kiinni, uudet datat sisään ja positiivisempi ote elämään.
Eikö nämä nais psy koosit ala käydä jo aika vanhaksi, että joku tietty nainen tilittäisi näitä aloituksia muuntuen iältään esim 20-60 ikävuoden välillä mitä palstaäijän aloitusten liturgiaa noudattaa? Kerro toki mitä ajatusapparaattia oikeastaan täällä puolustat ns hampaat irvessä. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit se pakenija vaikka muuta ehkä yritätkin itsellesi uskotella.
Yritin selvitellä, mutta kun se ei onnistunut. Se on trauma, kun merkityksellisestä ja läheisestä ihmisestä tulee yhtäkkiä niin etäinen.
- AnonyymiUUSI
Joo. Mutta tulitikkuja ei ollut mukana.
- AnonyymiUUSI
Miksi kiusaat miestä tällaisilla ilkkuvilla kysymyksillä? Onko sinulla taipumusta sadismiin?
- AnonyymiUUSI
Tuskinpa saamme häneltä vastausta.
- AnonyymiUUSI
Tää on katsos ton A naisen yksityisomistuksessa tää palsta ja kaikki miehet. Se on maailmannapa niin sen tarpeet ja asiat on tärkeempiä kuin muiden niin se voi siksi jyrätä kaikki muut ja omia kaiken. Siltä puuttuu täysin toisten asemaan asettumisen kyky niin se olettaa että voi tehdä mitä haluaa piittaamatta muista.
- AnonyymiUUSI
Kuka haluasi suhtautua näihin palstaäijän jonnin joutaviin tekeleisiin noin itseriittoisesti, miten tässä kuvaat? Olet joko palstaäijä, eli aapee itse tai joku katkera spinnaava akka
- AnonyymiUUSI
Exät, huonot naiset, on parasta vain unohtaa, vähin äänin ja vähin elein.
- AnonyymiUUSI
Mitään pidempään seurustellut huonon exän kanssa, sitä nopeammin kannattaa.
- AnonyymiUUSI
Pätee jokaiseen. Oltava luotettava ihminen muutoin ei toimi.
- AnonyymiUUSI
Miksi katkaisit yhteyden?
- AnonyymiUUSI
Sinä paljastuit kylmäksi ja julmaksi.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Mikä huijari oikein olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaParaskin puhuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhuja.
Kerropa miten minä paljastuin kylmäksi ja julmaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa miten minä paljastuin kylmäksi ja julmaksi?
Mieti sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä.
Maailman huonoin vastaus. Sanotaan silloin, kun ei keksitä muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhuja.
Olitko näkemässä? Et, joten paraskin puhuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOlen pahoillani että satutin🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailman huonoin vastaus. Sanotaan silloin, kun ei keksitä muuta.
Oot vaa kateelline ku ft keksiny ite parempaa😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani että satutin🥺
Et oikeastaan satuttanut mua. Paljastuit vain erilaiseksi kuin millaisena sinut olit nähnyt. Siitä ymmärsin ettei meistä voi tulla mitään. En ole sinulle suuttunut. Ethän voi sille mitään, ettet ole minulle sopiva. Ei siinä ole mitään pahaa. Se on vain havainto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et oikeastaan satuttanut mua. Paljastuit vain erilaiseksi kuin millaisena sinut olit nähnyt. Siitä ymmärsin ettei meistä voi tulla mitään. En ole sinulle suuttunut. Ethän voi sille mitään, ettet ole minulle sopiva. Ei siinä ole mitään pahaa. Se on vain havainto.
Sinut olin* nähnyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Tykkään susta edelleen kaverina. No hard feelings. Mä vaan oon tämmönen friikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Tykkään susta edelleen kaverina. No hard feelings. Mä vaan oon tämmönen friikki.
Enkä mielestäni ole katkaissut välejä. Nytkin odotan sulta postia.
- AnonyymiUUSI
Turhaa tänne on kirjoitella, pokkaa ei ole edes esiintyä omalla nimellä .
- AnonyymiUUSI
Koko palstan saisi sulkea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko palstan saisi sulkea.
Niin saa, perse menee niin hyvin kaupaksi etten kaipaa ketään exää.
- AnonyymiUUSI
Sama koskee muitakin alustoja, silloin syytä epäillä
- AnonyymiUUSI
Älähän huoli huokaa kyllä palstasetä välillä signeeraa nämä daijut aloituksensa. Omituisia vaateita teillä anonyymilla palstalla naisia kohtaan. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Jos olet itse tyytyväinen siihen että yhteys on poikki niin ei harmita. Itsepähän tuon valitsit.
- AnonyymiUUSI
Varmaan se ei ollut tarkoitus. Ihmisten pitäisi aina olla selkeitä toisilleen tarkoitusperissään ja haluissaan.
- AnonyymiUUSI
Mies-mies -suhteissa pitäisi alussa tarkistaa, että molempia kiinnostaa miehet. Jos mies-kohde on passiivinen, se jo oletuksena kertoo, ettei hän ole kiinnostunut miehistä, ainakaan seksuaalisesti.
- AnonyymiUUSI
Ompa kurjaa, miksi mies halusi polttaa sillat takana?
- AnonyymiUUSI
Jos käy näin:"valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", sit kokeile kaverin puhnusta näin se aina toimiikin.
- AnonyymiUUSI
Ei oo tapana soitella kaverin puhelinnumeroista. Ja vastaisiko toinen edes tuntemattomaan numeroon? Sitäkin sopii epäillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tapana soitella kaverin puhelinnumeroista. Ja vastaisiko toinen edes tuntemattomaan numeroon? Sitäkin sopii epäillä.
Et selvästi kaipaa tarpeeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kokeilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei nyt ole ketään kaveria Kenen numerosta voisin yrittää soittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä minun kaipauksista mitään. Olen yrittänyt tässä aika monena päivänä soittaa ja monta kertaa päivässä.
- AnonyymiUUSI
Harmittaa. En ole täydellinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei ole. Mutta kaksi epätäydellistäkään ei aina sovi yhteen.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Minua myös harmittaa. Enkä ole täydellinen. Enkä voi enää korjata. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös harmittaa. Enkä ole täydellinen. Enkä voi enää korjata. Ap.
Antaisin kaipaamalleni luvan korjata, mutta se vaatisi yhteydenoton, eikä minusta enää ole siihen.
- AnonyymiUUSI
Erään naisen numeroon ei ainakaan yhteyttä saanut aikaisemmin syksyllä. sivu
- AnonyymiUUSI
Ei pitäisi olla ongelmaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi olla ongelmaa...
Kilauta toisesta numerosta iha vinkkinä taas😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku toinen numero toimii paremmin? Kysyn vaan.
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö, onko hän hengissä? Tai loukkaantunut? Joskus puhelinta ei kykene käyttämään, jos on sattunut jotain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, onko hän hengissä? Tai loukkaantunut? Joskus puhelinta ei kykene käyttämään, jos on sattunut jotain.
No mistä voin tietää, kun en kiinni saa? Sehän tässä just huolettaakin. Eikä ole ketään keltä asiasta tiedustella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ihmiset luulee että pitää olla aina tavoitettavissa entäs jos on juuri jäänyt auton alle tai makaa tajuttomana niin pitäisikö vastata puhelimeen ja viesteihin. Ootte te oikeasti aika himmeää porukkaa. Yleensä ihmisten käytöksiin löytyy ihan järkisyy mutta nämä palstan ihmiset ei omista järkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mistä voin tietää, kun en kiinni saa? Sehän tässä just huolettaakin. Eikä ole ketään keltä asiasta tiedustella.
Sinähän se kätevästi nappasit kommenttini itsellesi ja lässytät omiasi. Olet tosi etevä! sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi tosi uskaliasta. sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei sulla sitten häneen mitään kovin vakavaa suhdetta voi olla jos et tunne ketään läheisiä ihmisiä ja jos huolettaa niin ei se tänne huutamalla helpota vaan koitat keksiä muuta ja rauhoittua jos et asialle kerta voi mitään. Asioilla on tapana järjestyä.
- AnonyymiUUSI
Tilanne haltuun
- AnonyymiUUSI
Jotain pelailua taas tämäkin.
- AnonyymiUUSI
Voisitko lakata syyttelemässä mistään pelailusta ketään muuta kuin haperoa päätäsi ja päästää irti näistä palstaäijän performansseista? On täysin häiriintynyttä käydä kitisemässä täällä päivästä toiseen ja kuvitella kasaavansa pskaa jonkun tietyn henkilön niskaan. Se on naisvihaa ja piste
- AnonyymiUUSI
Ei, niin pitikin katketa.illanjatkot.
- AnonyymiUUSI
Ei harmita. Se oli tietoinen valinta, jonka tein välttääkseni satuttamasta itseäni.
- AnonyymiUUSI
Sanoit ettet käytä palstaa ja täällä roikut kuitenkin aina.
- AnonyymiUUSI
Nämä on jotenkin huvittavia että joku harhoissaan puhuu kuin todella jollekin tietylle eikä sataprosenttisen varmasti ole se joksi luulee. Aika vakavia harhoja jo. :( Ja aika ilkeää puhua että joku roikkuu täällä, miksi se joku ei saisi olla missä haluaa vaikka Intiassa tällä hetkellä. En ymmärrä tuollaista käytöstä. 😯 Hakekaa ihmiset apua ja ehkä tämä ei ole oikea paikka tuossa tilassa ainakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on jotenkin huvittavia että joku harhoissaan puhuu kuin todella jollekin tietylle eikä sataprosenttisen varmasti ole se joksi luulee. Aika vakavia harhoja jo. :( Ja aika ilkeää puhua että joku roikkuu täällä, miksi se joku ei saisi olla missä haluaa vaikka Intiassa tällä hetkellä. En ymmärrä tuollaista käytöstä. 😯 Hakekaa ihmiset apua ja ehkä tämä ei ole oikea paikka tuossa tilassa ainakaan.
Sinut ainakin tunnistaa tuosta helposti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet sinä joku tunnistat? Et voi ikinä tunnistaa ketään täältä. Minua et ainakaan tunnista en edes asu Suomessa joten luulenpa että oot vähän väärillä jäljillä. Yrität siis ilmeisesti jäljittää täältä jotain ihmistä jonka tunnet miksi et etsi häntä muualta. Mitä kuvittelet saavasi täällä aikaan. Pelottavia miehiä. Oon ennenkin huomannut saman että hyvin epävakaat miehet täällä lymyilee ja hyvin mustasukkainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet sinä joku tunnistat? Et voi ikinä tunnistaa ketään täältä. Minua et ainakaan tunnista en edes asu Suomessa joten luulenpa että oot vähän väärillä jäljillä. Yrität siis ilmeisesti jäljittää täältä jotain ihmistä jonka tunnet miksi et etsi häntä muualta. Mitä kuvittelet saavasi täällä aikaan. Pelottavia miehiä. Oon ennenkin huomannut saman että hyvin epävakaat miehet täällä lymyilee ja hyvin mustasukkainen.
Joku epätoivoinen selvästi huomasin myös että jonkun naisen perässä täällä luulee juoksevansa. On tää aika sairas ilmiö miten ihmisten mieli lähtee laukalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku epätoivoinen selvästi huomasin myös että jonkun naisen perässä täällä luulee juoksevansa. On tää aika sairas ilmiö miten ihmisten mieli lähtee laukalle.
Älä jaksa esittää tietämätöntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa esittää tietämätöntä.
Mitä kenenkin täällä tulee tietää. Porukka on ihan sikin sokin ja huutelee vieraille ihmisille mitä sattuu. Nyt saunaan lenkin jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se minäkin, että tämäkin kirjoittaja on päivänselvästi aloituksen kirjoittanut palstaäijä. Sulla on varmaan tästä joku usvaisempi tulkinta…
- AnonyymiUUSI
Miten tähän ketjuun sotkettiin jotkut tindermiehet kuka on tuo hyvin katkera mies selvästi joka monessa ketjussa valittaa jostain naisesta. Aikuinen mies varmasti miksi tulet tänne katkeroimaan. Ihan lapsellista pashaa taas koko palsta täynnä. Joku ei vastaa, joillakin on tindermiehiä joka sormelle so entä sitten jos jollakin on ei oo keneltäkään pois.
- AnonyymiUUSI
Mietin myös miten tinder nyt liittyy tänne mitenkään ja jotkut puhelinyhteydet. Nuo on taas asioita jotka ei kuulu kellekään täällä. Koittakaa ihmiset kasvaa vähän itsenne kanssa ja etenkin rauhoittua.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä tiedät mistä on kysymys. Esität siinä jotain täysin ulkopuolista ihmettelijää nyt. Kerro vaan nyt totuus, missä mennään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietin myös miten tinder nyt liittyy tänne mitenkään ja jotkut puhelinyhteydet. Nuo on taas asioita jotka ei kuulu kellekään täällä. Koittakaa ihmiset kasvaa vähän itsenne kanssa ja etenkin rauhoittua.
Taidat olla melkoinen pelailija ja esittäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät mistä on kysymys. Esität siinä jotain täysin ulkopuolista ihmettelijää nyt. Kerro vaan nyt totuus, missä mennään?
Kenelle sinä juttelet. Näetkö täällä jonkun vai onko sulla siis suhde täällä? Miten joku voi sinulle selittää mitään kun me emme tunne toisiamme. Mikä sinun ongelmasi nyt on. Hyvä ihminen miten sua voisi auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla melkoinen pelailija ja esittäjä.
Millä perusteella juuri tuon kirjoittaja on joku pelailija minusta ei taas tunnu yhtään sellaiselta tuo joten tässä näkee miten eri tavoin ihmiset lukevat nämä. Itsellä ei ole mitään tunteita kyllä mukana en tiedä vaikuttaako se asiaan. Ketään ei voi syytellä kun et tiedä ketä syytät. Tässä ketjussa lietsotaan selkeästi jotain ihmistä jolla on huono olo. Lopettakaa jo.
- AnonyymiUUSI
Ei ole katkennut mihinkään, on vain taukoa.
Lana Del Ray:
Once Upon A Dream
I know you, I walked with you once upon a dream
I know you, that look in your eyes is so familiar a gleam
And I know it's true that visions are seldom all they seem
But if I know you, I know what you'll do
You'll love me at once, the way you did once upon a dream
You'll love me at once
The way you did once upon a dream
I know you, I walked with you once upon a dream
I know you, that gleam in your eyes is so familiar a gleam
And I know it's true that visions are seldom all they seem
You'll love me at once, the way you did once upon a dream
n->m- AnonyymiUUSI
Taukoa että saa sillä aikaa treffailla muiden kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin sanoi tai sellaisesta puhui. Kuka ikinä oletkin älä viitsi myrkyttää kaikkien mieliä täällä tuolla mustasukkaisuudella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan se taas lujaa menee tämän palstaäijän aloituksessa, ensin auot ns aloittajalle päätäsi ja seuraavaksi siirryt sekoilemaan muihin kommentteihin. Taidat olla sellainen josta kannattaa pysyä kaukana, vaikka lässytät vastaavista aiheista omahyväisesti tuolle äijälle kunnes vetää näitä pateettisia naisroolejaan ja puhut sille ku idiootille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut syytä tavata.
- AnonyymiUUSI
Joo. Mutta romahdin.
- AnonyymiUUSI
Et halua minua elämääsi selvästikään. Niin on minunkin päästettävä sinusta irti.
- AnonyymiUUSI
Ap oletko sinä täällä, miksi teit tuon aloituksen kun täällä on joku ihminen tai jotkut menneet ihan sekaviksi. On tindermiehet ja naiset ja syytetään koko maailmaa taas kaikesta. Miksi Aloittaja ei kerro mitä haki ja yritä rauhoittaa tilannetta vaan ehkä haki juurikin tätä. Onnittelut hyvin onnistuttu. Sekoitatte tahallaan hauraitten ihmisten päitä ja oloa. Huvinsa kullakin.
- AnonyymiUUSI
Harmittaa tietenkin. Vielä enemmän harmittaa kun ap paljastui ilkeämieliseksi tunteillaleikkijäksi.
- AnonyymiUUSI
Ja sinä tunnet tai tunnistat tämän AP:n, eli palstsäijän hyvinkin? Erittäin vastenmielistä kasata omia luuloja luonnollisen henkilön niskaan ja urputtaa täällä menemään kun on jäänyt tähän palstaan jumiin. Naiselta T suvusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä tunnet tai tunnistat tämän AP:n, eli palstsäijän hyvinkin? Erittäin vastenmielistä kasata omia luuloja luonnollisen henkilön niskaan ja urputtaa täällä menemään kun on jäänyt tähän palstaan jumiin. Naiselta T suvusta
Ja sinä T nainen kanssa hakeudu hoitoon sekoboltsi.
- AnonyymiUUSI
Ikävä on väärä palsta kysellä tuollaisia. Tuskin sillanpolttajat täällä kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655781Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset264676Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1183702Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut33538Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel623518Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti673397Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L992744SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral832612IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k232542Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi891990