Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Anonyymi-ap

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?

124

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Toetenkin olisin!

M>N

• Anonyymi
        UUSI

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi
      UUSI

Ohi

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle nää viestit täällä menee??

• Anonyymi
        UUSI

Ne menee Ohille.

• Anonyymi
      UUSI

Hänellä on minun numeroni, minulla on hänen numeronsa. Yhteys on siis olemassa, kumpikaan vaan ei ole käyttänyt sitä pitkään aikaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sähköpostiosoitteetkin löytyy. Vähän kyllä odottelen jo, lupauksiakaan ei enää pidetä näköjään.
        Sivusta n

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sähköpostiosoitteetkin löytyy. Vähän kyllä odottelen jo, lupauksiakaan ei enää pidetä näköjään.
        Sivusta n

Mikä sinun syysi on sille, ettet lähetä hänelle sähköpostia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun syysi on sille, ettet lähetä hänelle sähköpostia?

Lähetinkin, jos ei hän lähetä, kuten lupasi.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla ei ole enää hänen numeroaan.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole enää hänen numeroaan.
        Ap.

Saisit hankittua sen jos haluaisit.

• Anonyymi
      UUSI

Niin ette osaa selvittää asioitanne muuten kuin palstan kautta? Aivan naurettavaa touhua aikuisilta ihmisiltä.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan naurettavaa on tämä sinunkin vakaa uskomus siitä, että tämä palstaäijä on joku tietty nainen joka kommunikoi jonkun kanssa täällä ikäänkuin päivittäin

• Anonyymi
        UUSI

Yritin selvittää. Ei onnistunut. Jotkut eivät vain halua selvittää mitään. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan naurettavaa on tämä sinunkin vakaa uskomus siitä, että tämä palstaäijä on joku tietty nainen joka kommunikoi jonkun kanssa täällä ikäänkuin päivittäin

No mutta onhan hänellä selvästi myös puoltajia jotka niinikään uskoo näihin palstaäijän performoimiin selkkauksiin kuin lapsi joulupukkiin. Lisäys T naiselta, säälin teitä syvästi

• Anonyymi
      UUSI

"valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"

• Anonyymi
        UUSI

Tätä on saanut jo viikon kuunnella. Nyt annan olla. Jos ei kiinnosta jutella, niin sitten ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä on saanut jo viikon kuunnella. Nyt annan olla. Jos ei kiinnosta jutella, niin sitten ei kiinnosta.

Niitä ukkoja riittää Tindermiestä yllin kyllin kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Näim näitä palstaäijän surkuhupaisia aloituksia kuten tätäkin voisi luonnehtia siinä missä muitakin ikäänkuin hieman ajankohtaisempia ilmiöitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välttäkää hyvät ihmiset Tindermiehiä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välttäkää hyvät ihmiset Tindermiehiä!

Ei vaan niitä ne just haluaa. Mahdollisimman monta.

• Anonyymi
        UUSI

Soita kaverin luurista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan niitä ne just haluaa. Mahdollisimman monta.

Eikä halua! Täysjärkiset välttää koskemasta tinderiin💯

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä halua! Täysjärkiset välttää koskemasta tinderiin💯

Tiedän tapauksia joilla on tindermiehiin kontakteja paljonkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on niin katkeraa tilitystä että voi voi. Jos jonkun ihmisen Tinder laulaa onko se muilta pois. Itse en ainakaan edes haluaisi olla siellä ja että laulaisi mutta en ole kateellinen josko jollakin laulaa.

• Anonyymi
      UUSI

Teliaan trolli keskus mennyt syö.. naimaan

• Anonyymi
        UUSI

Elätkö elämää kuten videopeliä mm netin kautta? Tai tarkemmin palstan kautta. Olet sen ns mentorisi suurin uhri, poikaparka

• Anonyymi
      UUSI

Miksi katkesi, kummalle pallo jäi?

Periaatteena on, en ole se joka ottaa kahdesti peräkkäin yhteyttä, jos ei edetä vastavuoroisesti vuorotellen, katoan siltä ihmiseltä. Koska muuten tulee fiilis, että tyrkytän itseäni.

• Anonyymi
        UUSI

Se joka yhteyden katkaisee, saa olla se joka ottaa yhteyttä seuraavan kerran. Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka yhteyden katkaisee, saa olla se joka ottaa yhteyttä seuraavan kerran. Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen.

"Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen."

Tämä.
        Aikuinen ihminen ei jätä toista epätietoisuuteen.

Milleniaalipentutätitytöt ei sitä ymmärrä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Jalkapallokentän kokoinen punainen lippu kun jättää toisen roikkumaan ja odottamaan epätietoisuuteen."

Tämä.

Just tämä. Kasvakaa aikuisiksi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä.

Kiitos aloittajaäijä tuosta uudesta käsitteestä milleniaalipentutätityttö, jääköön sekin tänne kansien väliin ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kypsän ihmisen ei tarvi tuollaista edes kirjoittaa tai jäädä pohtimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos aloittajaäijä tuosta uudesta käsitteestä milleniaalipentutätityttö, jääköön sekin tänne kansien väliin ns

Eikö nämä miespsykoosit ala käydä jo vanhaksi? Nyt algoritmi kiinni, uudet datat sisään ja positiivisempi ote elämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä.

Minne sut jätettiin roikkumaan sinne jalkapallokentällekkö?

• Anonyymi
        UUSI

Onhan noissa asioissa muitakin tekijöitä. Onko ujo? Onko varattu? Onko esimies? Onko alainen?

Harmaa on maailma mustavalkoistajilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on yhteyden katkaisija, jolle pallo jäi, jos ei käytä vuoroaan ottaa yhteyttä, kysellä kuulumisia jne.

• Anonyymi
        UUSI

Jäi trauma, kun kaikki jäi kesken. Olisi pitänyt tehdä selkeä päätös. Pallo vieri pois. Jos tulee nahinaa, pitäisi sopia eikä paeta. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä.

Siitä tulee trauma, kun jättää toisen epätietoisuuteen. Kuumaa kylmää, kuumaa ja kylmää. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi trauma, kun kaikki jäi kesken. Olisi pitänyt tehdä selkeä päätös. Pallo vieri pois. Jos tulee nahinaa, pitäisi sopia eikä paeta. Ap.

Sinä olit se pakenija vaikka muuta ehkä yritätkin itsellesi uskotella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nämä miespsykoosit ala käydä jo vanhaksi? Nyt algoritmi kiinni, uudet datat sisään ja positiivisempi ote elämään.

Eikö nämä nais psy koosit ala käydä jo aika vanhaksi, että joku tietty nainen tilittäisi näitä aloituksia muuntuen iältään esim 20-60 ikävuoden välillä mitä palstaäijän aloitusten liturgiaa noudattaa? Kerro toki mitä ajatusapparaattia oikeastaan täällä puolustat ns hampaat irvessä. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olit se pakenija vaikka muuta ehkä yritätkin itsellesi uskotella.

Yritin selvitellä, mutta kun se ei onnistunut. Se on trauma, kun merkityksellisestä ja läheisestä ihmisestä tulee yhtäkkiä niin etäinen.

• Anonyymi
      UUSI

Joo. Mutta tulitikkuja ei ollut mukana.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kiusaat miestä tällaisilla ilkkuvilla kysymyksillä? Onko sinulla taipumusta sadismiin?

• Anonyymi
        UUSI

Tuskinpa saamme häneltä vastausta.

• Anonyymi
        UUSI

Tää on katsos ton A naisen yksityisomistuksessa tää palsta ja kaikki miehet. Se on maailmannapa niin sen tarpeet ja asiat on tärkeempiä kuin muiden niin se voi siksi jyrätä kaikki muut ja omia kaiken. Siltä puuttuu täysin toisten asemaan asettumisen kyky niin se olettaa että voi tehdä mitä haluaa piittaamatta muista.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka haluasi suhtautua näihin palstaäijän jonnin joutaviin tekeleisiin noin itseriittoisesti, miten tässä kuvaat? Olet joko palstaäijä, eli aapee itse tai joku katkera spinnaava akka

• Anonyymi
      UUSI

Exät, huonot naiset, on parasta vain unohtaa, vähin äänin ja vähin elein.

• Anonyymi
        UUSI

Mitään pidempään seurustellut huonon exän kanssa, sitä nopeammin kannattaa.

• Anonyymi
        UUSI

Pätee jokaiseen. Oltava luotettava ihminen muutoin ei toimi.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi katkaisit yhteyden?

• Anonyymi
        UUSI

Sinä paljastuit kylmäksi ja julmaksi.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Mikä huijari oikein olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Paraskin puhuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paraskin puhuja.

Kerropa miten minä paljastuin kylmäksi ja julmaksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa miten minä paljastuin kylmäksi ja julmaksi?

Mieti sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä.

Maailman huonoin vastaus. Sanotaan silloin, kun ei keksitä muuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paraskin puhuja.

Olitko näkemässä? Et, joten paraskin puhuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Olen pahoillani että satutin🥺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman huonoin vastaus. Sanotaan silloin, kun ei keksitä muuta.

Oot vaa kateelline ku ft keksiny ite parempaa😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani että satutin🥺

Et oikeastaan satuttanut mua. Paljastuit vain erilaiseksi kuin millaisena sinut olit nähnyt. Siitä ymmärsin ettei meistä voi tulla mitään. En ole sinulle suuttunut. Ethän voi sille mitään, ettet ole minulle sopiva. Ei siinä ole mitään pahaa. Se on vain havainto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et oikeastaan satuttanut mua. Paljastuit vain erilaiseksi kuin millaisena sinut olit nähnyt. Siitä ymmärsin ettei meistä voi tulla mitään. En ole sinulle suuttunut. Ethän voi sille mitään, ettet ole minulle sopiva. Ei siinä ole mitään pahaa. Se on vain havainto.

Sinut olin* nähnyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Tykkään susta edelleen kaverina. No hard feelings. Mä vaan oon tämmönen friikki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Tykkään susta edelleen kaverina. No hard feelings. Mä vaan oon tämmönen friikki.

Enkä mielestäni ole katkaissut välejä. Nytkin odotan sulta postia.

• Anonyymi
      UUSI

Turhaa tänne on kirjoitella, pokkaa ei ole edes esiintyä omalla nimellä .

• Anonyymi
        UUSI

Koko palstan saisi sulkea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koko palstan saisi sulkea.

Niin saa, perse menee niin hyvin kaupaksi etten kaipaa ketään exää.

• Anonyymi
        UUSI

Sama koskee muitakin alustoja, silloin syytä epäillä

• Anonyymi
        UUSI

Älähän huoli huokaa kyllä palstasetä välillä signeeraa nämä daijut aloituksensa. Omituisia vaateita teillä anonyymilla palstalla naisia kohtaan. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet itse tyytyväinen siihen että yhteys on poikki niin ei harmita. Itsepähän tuon valitsit.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan se ei ollut tarkoitus. Ihmisten pitäisi aina olla selkeitä toisilleen tarkoitusperissään ja haluissaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mies-mies -suhteissa pitäisi alussa tarkistaa, että molempia kiinnostaa miehet. Jos mies-kohde on passiivinen, se jo oletuksena kertoo, ettei hän ole kiinnostunut miehistä, ainakaan seksuaalisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Ompa kurjaa, miksi mies halusi polttaa sillat takana?

• Anonyymi
      UUSI

Jos käy näin:"valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", sit kokeile kaverin puhnusta näin se aina toimiikin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei oo tapana soitella kaverin puhelinnumeroista. Ja vastaisiko toinen edes tuntemattomaan numeroon? Sitäkin sopii epäillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tapana soitella kaverin puhelinnumeroista. Ja vastaisiko toinen edes tuntemattomaan numeroon? Sitäkin sopii epäillä.

Et selvästi kaipaa tarpeeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit kokeilla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei nyt ole ketään kaveria Kenen numerosta voisin yrittää soittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä minun kaipauksista mitään. Olen yrittänyt tässä aika monena päivänä soittaa ja monta kertaa päivässä.

• Anonyymi
      UUSI

Harmittaa. En ole täydellinen ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei ole. Mutta kaksi epätäydellistäkään ei aina sovi yhteen.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Minua myös harmittaa. Enkä ole täydellinen. Enkä voi enää korjata. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minua myös harmittaa. Enkä ole täydellinen. Enkä voi enää korjata. Ap.

Antaisin kaipaamalleni luvan korjata, mutta se vaatisi yhteydenoton, eikä minusta enää ole siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Erään naisen numeroon ei ainakaan yhteyttä saanut aikaisemmin syksyllä. sivu

• Anonyymi
        UUSI

Ei pitäisi olla ongelmaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi olla ongelmaa...

Kilauta toisesta numerosta iha vinkkinä taas😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joku toinen numero toimii paremmin? Kysyn vaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedätkö, onko hän hengissä? Tai loukkaantunut? Joskus puhelinta ei kykene käyttämään, jos on sattunut jotain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, onko hän hengissä? Tai loukkaantunut? Joskus puhelinta ei kykene käyttämään, jos on sattunut jotain.

No mistä voin tietää, kun en kiinni saa? Sehän tässä just huolettaakin. Eikä ole ketään keltä asiasta tiedustella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihmiset luulee että pitää olla aina tavoitettavissa entäs jos on juuri jäänyt auton alle tai makaa tajuttomana niin pitäisikö vastata puhelimeen ja viesteihin. Ootte te oikeasti aika himmeää porukkaa. Yleensä ihmisten käytöksiin löytyy ihan järkisyy mutta nämä palstan ihmiset ei omista järkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mistä voin tietää, kun en kiinni saa? Sehän tässä just huolettaakin. Eikä ole ketään keltä asiasta tiedustella.

Sinähän se kätevästi nappasit kommenttini itsellesi ja lässytät omiasi. Olet tosi etevä! sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi tosi uskaliasta. sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sulla sitten häneen mitään kovin vakavaa suhdetta voi olla jos et tunne ketään läheisiä ihmisiä ja jos huolettaa niin ei se tänne huutamalla helpota vaan koitat keksiä muuta ja rauhoittua jos et asialle kerta voi mitään. Asioilla on tapana järjestyä.

• Anonyymi
      UUSI

Tilanne haltuun

• Anonyymi
      UUSI

Jotain pelailua taas tämäkin.

• Anonyymi
        UUSI

Voisitko lakata syyttelemässä mistään pelailusta ketään muuta kuin haperoa päätäsi ja päästää irti näistä palstaäijän performansseista? On täysin häiriintynyttä käydä kitisemässä täällä päivästä toiseen ja kuvitella kasaavansa pskaa jonkun tietyn henkilön niskaan. Se on naisvihaa ja piste

• Anonyymi
      UUSI

Ei, niin pitikin katketa.illanjatkot.

• Anonyymi
      UUSI

Ei harmita. Se oli tietoinen valinta, jonka tein välttääkseni satuttamasta itseäni.

• Anonyymi
      UUSI

Sanoit ettet käytä palstaa ja täällä roikut kuitenkin aina.

• Anonyymi
        UUSI

Nämä on jotenkin huvittavia että joku harhoissaan puhuu kuin todella jollekin tietylle eikä sataprosenttisen varmasti ole se joksi luulee. Aika vakavia harhoja jo. :( Ja aika ilkeää puhua että joku roikkuu täällä, miksi se joku ei saisi olla missä haluaa vaikka Intiassa tällä hetkellä. En ymmärrä tuollaista käytöstä. 😯 Hakekaa ihmiset apua ja ehkä tämä ei ole oikea paikka tuossa tilassa ainakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on jotenkin huvittavia että joku harhoissaan puhuu kuin todella jollekin tietylle eikä sataprosenttisen varmasti ole se joksi luulee. Aika vakavia harhoja jo. :( Ja aika ilkeää puhua että joku roikkuu täällä, miksi se joku ei saisi olla missä haluaa vaikka Intiassa tällä hetkellä. En ymmärrä tuollaista käytöstä. 😯 Hakekaa ihmiset apua ja ehkä tämä ei ole oikea paikka tuossa tilassa ainakaan.

Sinut ainakin tunnistaa tuosta helposti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet sinä joku tunnistat? Et voi ikinä tunnistaa ketään täältä. Minua et ainakaan tunnista en edes asu Suomessa joten luulenpa että oot vähän väärillä jäljillä. Yrität siis ilmeisesti jäljittää täältä jotain ihmistä jonka tunnet miksi et etsi häntä muualta. Mitä kuvittelet saavasi täällä aikaan. Pelottavia miehiä. Oon ennenkin huomannut saman että hyvin epävakaat miehet täällä lymyilee ja hyvin mustasukkainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet sinä joku tunnistat? Et voi ikinä tunnistaa ketään täältä. Minua et ainakaan tunnista en edes asu Suomessa joten luulenpa että oot vähän väärillä jäljillä. Yrität siis ilmeisesti jäljittää täältä jotain ihmistä jonka tunnet miksi et etsi häntä muualta. Mitä kuvittelet saavasi täällä aikaan. Pelottavia miehiä. Oon ennenkin huomannut saman että hyvin epävakaat miehet täällä lymyilee ja hyvin mustasukkainen.

Joku epätoivoinen selvästi huomasin myös että jonkun naisen perässä täällä luulee juoksevansa. On tää aika sairas ilmiö miten ihmisten mieli lähtee laukalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku epätoivoinen selvästi huomasin myös että jonkun naisen perässä täällä luulee juoksevansa. On tää aika sairas ilmiö miten ihmisten mieli lähtee laukalle.

Älä jaksa esittää tietämätöntä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa esittää tietämätöntä.

Mitä kenenkin täällä tulee tietää. Porukka on ihan sikin sokin ja huutelee vieraille ihmisille mitä sattuu. Nyt saunaan lenkin jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitähän se minäkin, että tämäkin kirjoittaja on päivänselvästi aloituksen kirjoittanut palstaäijä. Sulla on varmaan tästä joku usvaisempi tulkinta…

• Anonyymi
      UUSI

Miten tähän ketjuun sotkettiin jotkut tindermiehet kuka on tuo hyvin katkera mies selvästi joka monessa ketjussa valittaa jostain naisesta. Aikuinen mies varmasti miksi tulet tänne katkeroimaan. Ihan lapsellista pashaa taas koko palsta täynnä. Joku ei vastaa, joillakin on tindermiehiä joka sormelle so entä sitten jos jollakin on ei oo keneltäkään pois.

• Anonyymi
        UUSI

Mietin myös miten tinder nyt liittyy tänne mitenkään ja jotkut puhelinyhteydet. Nuo on taas asioita jotka ei kuulu kellekään täällä. Koittakaa ihmiset kasvaa vähän itsenne kanssa ja etenkin rauhoittua.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sinä tiedät mistä on kysymys. Esität siinä jotain täysin ulkopuolista ihmettelijää nyt. Kerro vaan nyt totuus, missä mennään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin myös miten tinder nyt liittyy tänne mitenkään ja jotkut puhelinyhteydet. Nuo on taas asioita jotka ei kuulu kellekään täällä. Koittakaa ihmiset kasvaa vähän itsenne kanssa ja etenkin rauhoittua.

Taidat olla melkoinen pelailija ja esittäjä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät mistä on kysymys. Esität siinä jotain täysin ulkopuolista ihmettelijää nyt. Kerro vaan nyt totuus, missä mennään?

Kenelle sinä juttelet. Näetkö täällä jonkun vai onko sulla siis suhde täällä? Miten joku voi sinulle selittää mitään kun me emme tunne toisiamme. Mikä sinun ongelmasi nyt on. Hyvä ihminen miten sua voisi auttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla melkoinen pelailija ja esittäjä.

Millä perusteella juuri tuon kirjoittaja on joku pelailija minusta ei taas tunnu yhtään sellaiselta tuo joten tässä näkee miten eri tavoin ihmiset lukevat nämä. Itsellä ei ole mitään tunteita kyllä mukana en tiedä vaikuttaako se asiaan. Ketään ei voi syytellä kun et tiedä ketä syytät. Tässä ketjussa lietsotaan selkeästi jotain ihmistä jolla on huono olo. Lopettakaa jo.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole katkennut mihinkään, on vain taukoa.

Lana Del Ray:
      Once Upon A Dream

I know you, I walked with you once upon a dream
      I know you, that look in your eyes is so familiar a gleam
      And I know it's true that visions are seldom all they seem
      But if I know you, I know what you'll do
      You'll love me at once, the way you did once upon a dream
      You'll love me at once
      The way you did once upon a dream
      I know you, I walked with you once upon a dream
      I know you, that gleam in your eyes is so familiar a gleam
      And I know it's true that visions are seldom all they seem
      You'll love me at once, the way you did once upon a dream

n->m

• Anonyymi
        UUSI

Taukoa että saa sillä aikaa treffailla muiden kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niin sanoi tai sellaisesta puhui. Kuka ikinä oletkin älä viitsi myrkyttää kaikkien mieliä täällä tuolla mustasukkaisuudella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan se taas lujaa menee tämän palstaäijän aloituksessa, ensin auot ns aloittajalle päätäsi ja seuraavaksi siirryt sekoilemaan muihin kommentteihin. Taidat olla sellainen josta kannattaa pysyä kaukana, vaikka lässytät vastaavista aiheista omahyväisesti tuolle äijälle kunnes vetää näitä pateettisia naisroolejaan ja puhut sille ku idiootille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut syytä tavata.

• Anonyymi
      UUSI

Joo. Mutta romahdin.

• Anonyymi
      UUSI

Et halua minua elämääsi selvästikään. Niin on minunkin päästettävä sinusta irti.

• Anonyymi
      UUSI

Ap oletko sinä täällä, miksi teit tuon aloituksen kun täällä on joku ihminen tai jotkut menneet ihan sekaviksi. On tindermiehet ja naiset ja syytetään koko maailmaa taas kaikesta. Miksi Aloittaja ei kerro mitä haki ja yritä rauhoittaa tilannetta vaan ehkä haki juurikin tätä. Onnittelut hyvin onnistuttu. Sekoitatte tahallaan hauraitten ihmisten päitä ja oloa. Huvinsa kullakin.

• Anonyymi
      UUSI

Harmittaa tietenkin. Vielä enemmän harmittaa kun ap paljastui ilkeämieliseksi tunteillaleikkijäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sinä tunnet tai tunnistat tämän AP:n, eli palstsäijän hyvinkin? Erittäin vastenmielistä kasata omia luuloja luonnollisen henkilön niskaan ja urputtaa täällä menemään kun on jäänyt tähän palstaan jumiin. Naiselta T suvusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tunnet tai tunnistat tämän AP:n, eli palstsäijän hyvinkin? Erittäin vastenmielistä kasata omia luuloja luonnollisen henkilön niskaan ja urputtaa täällä menemään kun on jäänyt tähän palstaan jumiin. Naiselta T suvusta

Ja sinä T nainen kanssa hakeudu hoitoon sekoboltsi.

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä on väärä palsta kysellä tuollaisia. Tuskin sillanpolttajat täällä kirjoittelee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5781
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      26
      4676
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      118
      3702
    4. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      3
      3538
    5. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      62
      3518
    6. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      67
      3397
    7. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      99
      2744
    8. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      83
      2612
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      23
      2542
    10. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      89
      1990
    Aihe