Ihmiset ovat raivoissaan.
Ksisa Juuson toiminta kuohuttaa
38
241
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunta sallii tällaisen toiminnan. Eli yksi näitä edustajien eduista, joita on paljon muitakin. Tavalliset kansalaiset eivät näitä tiedosta.
- Anonyymi
Ei tää nyky hallitus töitään edes tee, palkkaa ja aikaa ne vaan repii ja tekevät tuhojaan.......
- Anonyymi
Kaikki Riikka Purra leikkaa ja tuhoaa mäkkärin kassa kun on Orpon horo.. jaLlulu Ranne huomenna tunnin juna eieieiei......horot on....ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Riikka Purra leikkaa ja tuhoaa mäkkärin kassa kun on Orpon horo.. jaLlulu Ranne huomenna tunnin juna eieieiei......horot on....ongelma.
Eieieiei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eieieiei toimi.
Rikollinen hallitus.pitää kaataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollinen hallitus.pitää kaataa.
Orpo ei ansaitse paikkaa. Eikä Marttinen eikä Juuso ....eikä Purra ... lista on loputon .. nää ministerit.....eieieieiei.....hyi .....sentään....
- Anonyymi
Orpo ei ole tehnyt mitään oikein ... jäänmurtajatkin teki STUBB JA MARIN. orpo luulee olevansa ja purran perkele. tämä on tosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo ei ole tehnyt mitään oikein ... jäänmurtajatkin teki STUBB JA MARIN. orpo luulee olevansa ja purran perkele. tämä on tosi.
Kokoomus on kuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on kuraa.
Persut on kuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on kuraa.
Hallitus, ministerit on paskaaivoja.
- Anonyymi
Joku vihervassari on nyt niin raivoissaan että on jopa kahteen aloitukseensa kirjoittanut nimen vääri eli Ksisa.
- Anonyymi
Kun se onkin hallituksen vika . Ihan kaikki... tosi on ...
- Anonyymi
en usko että Suomen kansa on tyhmä ja sokea että kyllä silmät aukeaa ennen pitkää.
- Anonyymi
Orpo Purra on pettäneet ja kusessa on Kokoomus ja persut.. TÄMÄ ON PASKIN JA EPÄOIKEUDEN MUKAISIN HALLITUS IKINÄ....TÄYTTÄ SAASTAA..ÄLKÄÄ HEI ÄÄNESTÄKÖ ENÄÄ .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo Purra on pettäneet ja kusessa on Kokoomus ja persut.. TÄMÄ ON PASKIN JA EPÄOIKEUDEN MUKAISIN HALLITUS IKINÄ....TÄYTTÄ SAASTAA..ÄLKÄÄ HEI ÄÄNESTÄKÖ ENÄÄ .....
Tyhmä orpo purra hallitus kiristää ja kusettaa kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus ja persut kusettavat .. orpo purran johdolla juusokin teki väärin ja Marttinen on työttömyys ministeri..lista on loputon .. kaikki ministerit ovat tumpeloita...juosten kustu tyhmä sakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus ja persut kusettavat .. orpo purran johdolla juusokin teki väärin ja Marttinen on työttömyys ministeri..lista on loputon .. kaikki ministerit ovat tumpeloita...juosten kustu tyhmä sakki.
Kaikki on niin hidasta ja hidastavat entisestään . Älkää äänestäkö !
- Anonyymi
Peruuko Krista Kiuru ja muut sossut kaikki nykyiset asiat joista nyt olet raivoissasi? Hehän ovat luultavasti seuraava hallituspuolue. Kerro mistä he taikovat rahaa kaikkeen siihen mitä nyt lupaavat. Palautuuko kaikki yöpäivystykset takaisin ja paljonko eläkkeet ja palkat nousevat, lisäävätkö maahanmuuttoa, josta he niin tykkäävät jne....
Kerro mitä ihanaa on tulossa, kun Orpon (+Purran) hallitus lakkaa olemasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestän jatkossakin perussuomalaisia. En ole rikas, mutta tulen toimeen vähemmälläkin. Haluan äänestää puoluetta joka ei jaa rahaa muiden maiden kansalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestän jatkossakin perussuomalaisia. En ole rikas, mutta tulen toimeen vähemmälläkin. Haluan äänestää puoluetta joka ei jaa rahaa muiden maiden kansalaisille.
minä äänestän keskustaa = ainoa oikia vaihtoehto = kaikki muut ei hyviä puolueita koska kun kepu ainoo hyvä ja liike nyt menettelee eli tämä Harkimon hjalliksen liike nyt-puolue.
minäkään en ole rikas ja oon sitä mieltä että meijä kaikkien pitää tinkiä omistamme kun valtiolla ei ole rahaa mutta kyllä tää nykyhallitus on ihan selkeesti vetäny sitä linjaa jossa rikkaille rahaa lapioitu ja sairaalaverkko pahentunut liikaa että itse näen asianlaidan noin mutten tietenkään väitä että mun mielpije on 100% oikea. Olen vain tavallinen kansalainen, en mikään asiantuntija joka tietää politiikasta.
kaikkien pitää minun mielestä tinkiä omistaan mutta ainoa mistä ei saa leikata, on sairaalaverkko että sairaalapalvelut pitää panna kuntoon että se on lähinnä ainoa juttu johon pitää rahaa polttaa. Vanhukset on lähellä sydäntäni että sairaalapalvelut kuntoo ja heti! Muuten juuso menettää silmissäni uskottavuuden kokonaan koska itse koen että Juuso vaikuttanut paljon tuoho asiaan. En toki väitä kannanottoani 100% faktana vaan se on ihan mun oma näkemys asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruuko Krista Kiuru ja muut sossut kaikki nykyiset asiat joista nyt olet raivoissasi? Hehän ovat luultavasti seuraava hallituspuolue. Kerro mistä he taikovat rahaa kaikkeen siihen mitä nyt lupaavat. Palautuuko kaikki yöpäivystykset takaisin ja paljonko eläkkeet ja palkat nousevat, lisäävätkö maahanmuuttoa, josta he niin tykkäävät jne....
Kerro mitä ihanaa on tulossa, kun Orpon ( Purran) hallitus lakkaa olemasta!SDP on lähtenyt samalle linjalle kuin kaikki muut eli velkajarruun mikä tarkoittaa sitä että SDP on sitoutunut velkajarruun ja siihen ettei voida rahaa jakaa paljoa enää. Ainoa vastarannan kiiski eduskunnassa on Vasemmistoliitto joka eri mieltä velkajarrusta.
SDP voi tosin parantaa pienituloisten duunarien asemaa jos on seuraavassa hallituksessa mukana esim keskustapuolueen kanssa.
minun eläkettäni ei ole ainakaan vielä persu-kokoomus hallitus leikannut eikä se mua haittaisikaan jos leikkaisivat minulta koska mun näkemus on että kaikkien pitää tinkiä omistaan nyt mutta ainoa mistä ei saa leikata , on sairaalapalvelut eli sairaalapalvelut pitää laittaa kuntoon. Vanhukset on mun sydämen asia!
Paras puolue on minusta kepupuolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP on lähtenyt samalle linjalle kuin kaikki muut eli velkajarruun mikä tarkoittaa sitä että SDP on sitoutunut velkajarruun ja siihen ettei voida rahaa jakaa paljoa enää. Ainoa vastarannan kiiski eduskunnassa on Vasemmistoliitto joka eri mieltä velkajarrusta.
SDP voi tosin parantaa pienituloisten duunarien asemaa jos on seuraavassa hallituksessa mukana esim keskustapuolueen kanssa.
minun eläkettäni ei ole ainakaan vielä persu-kokoomus hallitus leikannut eikä se mua haittaisikaan jos leikkaisivat minulta koska mun näkemus on että kaikkien pitää tinkiä omistaan nyt mutta ainoa mistä ei saa leikata , on sairaalapalvelut eli sairaalapalvelut pitää laittaa kuntoon. Vanhukset on mun sydämen asia!
Paras puolue on minusta kepupuolue.Minun pienenpieni eläke on noussut tämän hallituksen aikana. En ole lusmuillut, hoidin aika pitkään lapsiani kotona ja sen jälkeen sairasta äitiäni. Työvuosia kodin ulkopuolella kertyi rapiat 20 vuotta, joten eläkkeestäni ei tullut kovin suuri.
Ääneni menevät joka tapauksessa perussuomalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koske minua. Olen säästöihin ihan tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pienenpieni eläke on noussut tämän hallituksen aikana. En ole lusmuillut, hoidin aika pitkään lapsiani kotona ja sen jälkeen sairasta äitiäni. Työvuosia kodin ulkopuolella kertyi rapiat 20 vuotta, joten eläkkeestäni ei tullut kovin suuri.
Ääneni menevät joka tapauksessa perussuomalaisille.minä olen henkisesti sairas että mulle heikon pääkopan seurauksesta takuueläke myönnettii yli 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pienenpieni eläke on noussut tämän hallituksen aikana. En ole lusmuillut, hoidin aika pitkään lapsiani kotona ja sen jälkeen sairasta äitiäni. Työvuosia kodin ulkopuolella kertyi rapiat 20 vuotta, joten eläkkeestäni ei tullut kovin suuri.
Ääneni menevät joka tapauksessa perussuomalaisille.mun äitee toimi työelämässä tosi kauan. Isä teki pitkähkön työuran kunnes hermot meni avioeron myötä ja eläkkeelle noin vähän yli 50-vuotiaana. Eläkkeellä tekeny pikkutyöjuttuja ja autellut minä isääni. En saa palkkaa että ollut vain pienenä apurina. Autonkuskina lähinnä.
ymmärrän kyllä että äänestät perussuomalaisia etten tuomitse sinua enkä voikaan tuomita. Eipä tuo hallitus ole munkaan eläkettä leikannut, mut pitää varautua siihen ja kyl me vaan joudumme kaikki tinkimään omistamme. Ei sille vain voi mitään kun valtionkassassa ei meinaa ennäää olla rahhaa että kunnat, kaupungit ja valtion alkaa olla ylivelkainen. Hankala yhtälö ja hankalat ajat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kyl tossa ukrainan auttamisessa tulee mielestäni seinä vastaan että ollaan jo autettu tarpeeks että ei kai loputtomasti voi auttaa että kyl me kaikki ollaan autettu ukrainaa niin hyvin kuin ollaan voitu että kyllä tuo on iso ongelma kun sinne rahaa menee että jos se raha olis ratkaissut ongelman nimetä Venäjän putinin kiilusilmäinen suuruudenhulluus ja tavoite vallata ukraina niin eihän siinä ole käynyt niin vaan oikeasrtaan päinvastoin = venäjällä yliote ja riehuu vaan eikä loppua näy , että ihan hulluksi menny maailma =0
hyvä että olemme auttaneet ukrainaa mutta kyllä rajansa kaikella.
Rahat pitäs jakaa esim oman maan kansalaisille = esim sotaveteraanit, vanhukset ja vammaiset mulla lähellä sydäntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Purra n temppu taas kusettaa köyhiltä ja duunareilta lisää.. jakaa rahaa rikkaille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Purra n temppu taas kusettaa köyhiltä ja duunareilta lisää.. jakaa rahaa rikkaille..
Hallitus on pakkomielteinen ja narsistinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on pakkomielteinen ja narsistinen .
Tyhmiä psykopaatteja täynnä.
- Anonyymi
Tämä on orpon orkesteri ja Purra paska aivon keskeneräinen helvetti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä ihanaa on tulossa, kun Orpon ( Purran) hallitus lakkaa olemasta!SDP ON SEURAAVA PARAS VAIHTOEHTO JA KESKUSTA SEKÄ KOKO OPPOSITIO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP ON SEURAAVA PARAS VAIHTOEHTO JA KESKUSTA SEKÄ KOKO OPPOSITIO.
Älä unta nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hallitus ei kykene edes tunnin kyselytunnilla olemaan töissä läsnä.... loputkin tv osiot ovat peruneet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit ovat kovapalkkaisia kansanedustajia. Samoin kuin kaikki muutkin kansanedustajat.
Kukaan ei ole laskemassa omaa palkkaansa, eikä vaatimassa kovempaa verotusta suureen palkkaansa. 🌹🌹🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hallitus ei kykene edes tunnin kyselytunnilla olemaan töissä läsnä.... loputkin tv osiot ovat peruneet...
Valehtelija sikoja sekä julmaa manipulointia. Tämä nyky hallitus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koske minua. Olen säästöihin ihan tyytyväinen.
Mihin säästöihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin säästöihin?
Olen tyytyväinen niihin säästöihin joita hallitus nyt tekee. Ei tuhlaa verorahoja kuten edellinen hallitus.
- Anonyymi
Erehdyin aikoinani (vuosia sitten) äänestämään demaria. Kun kerran käännyin erään demarikansanedustajan puoleen kysyäkseni häneltä erästä vaikeaa asiaa, niin sain erittäin töykeän vastauksen, joten päätin, että siihen loppuu demareiden kannatus minun osalta. Nykyään saan eräältä perussuomalaiselta kansanedustajalta aina hyviä vastauksia, kun kohdalle sattuu. Kysymykseni ovat aina olleet asiallisia ja ovat liittyneet politiikkaan tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005753Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1055621Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904633Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514053Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613950Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313576En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.201464Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301390- 191055
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33970