Kahvin kaatamisen jälkeen muistut aina mieleen.. https://youtu.be/v4-GcS1UQyg
Mihin katosit?
18
231
Vastaukset
- AnonyymiUUSIIhanasti sanottu 🤗😍😍😍😍😍 
- AnonyymiUUSISalaiset kansiot ja ansiot 😄 
 Ota piirakkaa, ota 🫳🏻 🔪 🥧- AnonyymiUUSI"groupie db" paljonko sulle maksettiin tukiaisia? -kanavapäälikkö 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:"groupie db" paljonko sulle maksettiin tukiaisia? -kanavapäälikkö Haluaisitko viihdyttää avaamalla uusimman älynväläyksesi, jota yrität lanseerata palstaäijän kommentin lomassa? Anna kun arvaan - tämä uusin häikäisevä visiosi liittyy tähän palstatodellisuuteen ja suhteettomiin kuvitelmiin palstan merkityksestä esim joku taho maksaisi jostain tekstien töhertelystä. Aika hyvissä ovat jos menee läpi 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Haluaisitko viihdyttää avaamalla uusimman älynväläyksesi, jota yrität lanseerata palstaäijän kommentin lomassa? Anna kun arvaan - tämä uusin häikäisevä visiosi liittyy tähän palstatodellisuuteen ja suhteettomiin kuvitelmiin palstan merkityksestä esim joku taho maksaisi jostain tekstien töhertelystä. Aika hyvissä ovat jos menee läpi "Phi Lips" -sandmaster 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:"Phi Lips" -sandmaster En tunnista ko pöhötintä on varmaan samaa kaliiberia kuin sinun pikkupoijjan fantasia kuulemisesta, missä kuultavaa pöhötetään naamaan tai tuijotetaan kymmenen sentin pääsyä silmiin sun muuta mikä ei myöskään siltä osin vastaa todellisuutta jos jutut nyt on muutenkin vähän netflixiä 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:En tunnista ko pöhötintä on varmaan samaa kaliiberia kuin sinun pikkupoijjan fantasia kuulemisesta, missä kuultavaa pöhötetään naamaan tai tuijotetaan kymmenen sentin pääsyä silmiin sun muuta mikä ei myöskään siltä osin vastaa todellisuutta jos jutut nyt on muutenkin vähän netflixiä Sähkön et tunnista ees ittees, ku o-pistolla tekevät senkin puolestas. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Sähkön et tunnista ees ittees, ku o-pistolla tekevät senkin puolestas. Onko minulla lakeijoita? Jee aivan uutta tietoa minulle 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Onko minulla lakeijoita? Jee aivan uutta tietoa minulle Lakeerikengät ainaki potkimassa nyyttejä toisten lattian rakoon. - p_astronaut 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Lakeerikengät ainaki potkimassa nyyttejä toisten lattian rakoon. - p_astronaut Joo ei kuulosta tunnistettavalta draamalta tämä, erikoista että olet todellakin laajentanut tätä ns vikileaksia joka suuntaan, ehkä hieman itsetuhoisesti sen verran mitä tästä ymmärrän, en edes väitä että ymmärrän 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:En tunnista ko pöhötintä on varmaan samaa kaliiberia kuin sinun pikkupoijjan fantasia kuulemisesta, missä kuultavaa pöhötetään naamaan tai tuijotetaan kymmenen sentin pääsyä silmiin sun muuta mikä ei myöskään siltä osin vastaa todellisuutta jos jutut nyt on muutenkin vähän netflixiä 'Dinge dong' 

- AnonyymiUUSIEiks se kahvi jäänykkä ikuiseks tahraks lakanoilles? - AnonyymiUUSIOisippa sä jääny mitä isääs ja äitiis tulee 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Oisippa sä jääny mitä isääs ja äitiis tulee Ai niinku sinä, purkaks toisten tukkaan? 

- AnonyymiUUSIVoisit kertoa irl, niin ei tarvis arvuutella ja katoilla. 
- AnonyymiUUSIKahvi onkin loppu. - AnonyymiUUSIKahvi ei ole ikinä loppu. 
 ☕️🩷

- AnonyymiUUSIOot ihana 🩷 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424965
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693463
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302650
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181781
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161596
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331