Yksi jännä juttu syöpään sairastumisessa on ollut se, ettei enää te mieli mitään alkoholia. En tiedä onko se psykologinen juttu vai tietääkö elimistö, että se on rikki.
Yhtä kaikki, syöpädiagnoosin saatuani ei ole tehnyt mieli mitään alkoholia. Ei edes kerran kuukaudessa lasillista. Alkoholin ajettelustakin tulee paha olo. Enkä minä aikaisemminkaan kova käyttäjä ollut. Join alkoholia pari kertaa kuukaudessa. Nyt en ollenkaan. Lääkäri ei ole kieltänyt juomista. Tämä tulee sisältäni. Tiedän, etten halua alkoholia.
Ei tee enää mieli alkoholia
Anonyymi-ap
5
360
Vastaukset 5
- Anonyymi
Sehän on hyvä ,ettei tee mieli alkoholia. Kyllä ihminen pärjää ilman alkoholia ihan hyvin. Alkoholissa ei ole pahemmin vitamiineja ja ravintoaineita.
- Anonyymi
Juu ei.
Ihmettelen, miksi joskus piti ottaa se olut tai viini.- Anonyymi
Niin minä en tiedä toisten mieltymyksiä
- Anonyymi
Minulla kävi samoin. Alkoholin jättäminen ei tunnu missään, ei hyvässä eikä pahassa, ei vaan ole mitään syytä eikä halua siihen. Aiemmin kyllä join viiniä viikonloppuisin ja viskiä silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651802Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15866Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 81636
- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa95603- 45528
- 47515