https://www.ristijarvi.fi/ajankohtaista/ideoita-onnellisuusrahaston-hankehakuun.html
Nyt sinne hyviä ideoita mm. liikunta- ja virkistyspaikoista ettei joku kerkee puhuun päättäjiä ympäri jonkun taideteoksen hankkimisella kuten Vantaalla tekivät - käyttivät yli miljoona euroa jättikokoiseen korppiin.
Taas olisi uutta hankerahaa tarjolla
7
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottaakohan kukaan frisbeegolfrataa? Ei kehtaisi itse ehdottaa toista ehdotusta, kun tein jo yhden.
- Anonyymi
Leipomo jossa ihana kahvilanurkkaus herkullisine tuoreine pullineen ja kakkuineen. Työllistäisi työttömiä ja joku kokkitaitoinen kävisi ohjaamassa. Olisi kohtaamispaikka myös. Martat voisi hakee rahat eikö heillä ole se Matkamieskeittiö.
. - Anonyymi
Frisbeegolfrata olisi hieno, voisiko keksiä talveksi uuden lajin frisbeegolfhiihto, ehkä Pyryltäkin tulisi kannatusta.
- Anonyymi
Ideana ehkä kaunis, mutta kiekkoa ei heitä tarkasti hanskat kädessä ja ilman hanskoja sormet jäätyy ja siinä tulee omat ongelmansa. Tietenkin, jos hyväksytään, että heittäminen ei ole tarkkaa, niin ehkä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ideana ehkä kaunis, mutta kiekkoa ei heitä tarkasti hanskat kädessä ja ilman hanskoja sormet jäätyy ja siinä tulee omat ongelmansa. Tietenkin, jos hyväksytään, että heittäminen ei ole tarkkaa, niin ehkä sitten.
Tässähän olisi mahdollisuus jalostaa ideaa. Ehkä ampumahiihtotyyliin 5 "laukausta" ja lähimmistä pisteytys.
- Anonyymi
Mitä rahaa käytettiin siihen melontalaituriin, kuinka moni käyttää sitä.
Onko tämä onnellisuusraha tarkoitettu niin että siitä hyötyisi laajasti koko kylä eikä pelkästään kirkonkylän porukka. Hiisijärvi on aktiivinen ja osaa panostaa omaansa mutta mitä muilla alueilla tarvittaisiin.- Anonyymi
No, jos me halutaan nostaa Ristijärven profiilia niin ainoa oikea tapa on panostaa 700 asukkaan kirkonkylään eikä sivukyliin, joissa asuu 50 henkilöä per kylä. Ei millään pahalla.
Mutta Hiisijärven mainitseminen toi mieleen, että sinnehän joku ideoi sitä rantareittiä. Se olisi hieno. Idea taisi olla tehdä sitä Laahtaseen asti.
Itse kokisin hyvänä, että kirkonkylältä olisi hyvä pyöräilyreitti Hiisijärvelle ilman, että koko matkaa tarvitsee ajaa Sotkamontien varressa. Eli tehtäisiin reitistö, joka voisi hyödyntää latupohjia, hiekkateitä ja ihan rakennettavia osuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512