Koko kansan Jaria taas rahallisesti tukemassa, ilmeisesti paikalliset lapsiinsekaantumisen ja sekakäytön ystävät?
Sillanpää Kankaanpää-salissa
17
497
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi hemmetti kuka viittii mennä ees sen lähelle ku tietää mikä on miehiänsä.
- Anonyymi
Itse harkitsin, mutta en mennyt, oli niin kalliit liput ja muutenkin on tiukka rahatilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse harkitsin, mutta en mennyt, oli niin kalliit liput ja muutenkin on tiukka rahatilanne.
Paljonko ois maksanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko ois maksanu?
44,95 %
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
44,95 %
Ja neki rahat menee minne lie. En maksais senttiäkää sisäänpääsystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja neki rahat menee minne lie. En maksais senttiäkää sisäänpääsystä.
Korjaan 44,95 €.
- Anonyymi
Minäpä menin ja oli tosi hieno konsertti. On yksi maamme parhaita laulajia ellei ihan paras ja hyvä orkesteri mukana. Kateelliset täällä meuhkaa kun eivät osaa laulaa.
Hyvä Jari!- Anonyymi
Siis kateellisia mistä? Pedofiliasta, huumeiden sekakäytöstä, rattijuoppoudesta, homoseksuaalisuudesta?
Ehkä ei nyt kuitenkaan ole kyse kateellisuudesta vaan ihan puhtaasti siitä, että jotenkin nuo asiat vain ällöttää normaaleja ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kateellisia mistä? Pedofiliasta, huumeiden sekakäytöstä, rattijuoppoudesta, homoseksuaalisuudesta?
Ehkä ei nyt kuitenkaan ole kyse kateellisuudesta vaan ihan puhtaasti siitä, että jotenkin nuo asiat vain ällöttää normaaleja ihmisiä.Juuri näin. Kukaan terve ihminen ei mene lähellekään sillanpään kaltaista elukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei nyt kuitenkaan ole kyse kateellisuudesta vaan ihan puhtaasti siitä, että jotenkin nuo asiat vain ällöttää normaaleja ihmisiä.Kateellisia siis siitä kun eivät osaa laulaa. Kuka meistä on normaali? Menin kuuntelemaan ihan vaan konserttia. En ole kenenkään tuomari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei nyt kuitenkaan ole kyse kateellisuudesta vaan ihan puhtaasti siitä, että jotenkin nuo asiat vain ällöttää normaaleja ihmisiä.Onneksi et laske itseäsi normaaleihin kun täällä meuhkaat suu vaahdossa.
- Anonyymi
Laittoiko setajuttuja väliajalla?
- Anonyymi
Oliko yhtään uutta kappaletta konsertissa mukana?kyllä tuo on jo aikansa elänyt.
- Anonyymi
Miks et tullu kuunteleen
- Anonyymi
En ole ikinä ollut tämän miehen musiikista tykkäävä.
- Anonyymi
Musiikkia pitää ymmärtää voidakseen pitää siitä. Taidat tykätä miehestä kuitenkin. Jari on monelle vanhemmalle täti-ihmiselle salainen unelmien ottopoika, jota ajatellaan iltaisin maata pannessa.😵💫
- Anonyymi
Jari on maamme ykköslaulaja. Hänestä väännetyt juorut eivät sitä muuta. Ei hän mikään pedari ole, ilkeitä juttuja vain levitellään kuten satakuntalaiset aina tekee. Jarin ainoa vika että hän on liian kiltti. Hänen ei olisi pitänyt pyytää keneltäkään anteeksi yhtään mitään, miksi pitäisikään. Jos vähän kokeileekin huimausainetta, mutta niinhän tekee moni muukin eikä anteeksi pyytele. Rinta kaarella kohti uusia seikkailuja, puheista viis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537