Ailahtelevasti ja määrätiedottomasti. Ymmärrät varmaan, sillä ollut jo kymmenettä vuotta aviokriisi. Siksi se kaikki pälyily ja töpeksintä kanssasi. Siksi en ottanut askelta enempää.
Ja kyse ei ole perinteisestä aviokriisistä, mutta usko tai älä, siitä kaikki johtui. Ei ole siis tyttöystävää tai vastaavaa kuvioissa.
Anna minun jo olla ja anna anteeksi menneelle. 
Naiselle Teeltä
Käyttäydyin huonosti
91
599
Vastaukset
- AnonyymiUUSINo en ,nyt vasta kaikki alkaa,vai mitä? - AnonyymiUUSIKunnes parannun niin tiedän paremmin. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kunnes parannun niin tiedän paremmin. Mikä sinulla on? Se nainen saattaisi haluta tietää jos oikeasti rakastaa. Muista että oikea rakkaus on vahva asia. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Mikä sinulla on? Se nainen saattaisi haluta tietää jos oikeasti rakastaa. Muista että oikea rakkaus on vahva asia. On joo, mutta muista että rakkaus on ilmiö eikä primääritunne. Ja kiitos kysymystä, minulla on ollut jonkinlaista aviokriisiä. Joka päivä vaikeaa, mutta jaksan itseäni kyllä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:On joo, mutta muista että rakkaus on ilmiö eikä primääritunne. Ja kiitos kysymystä, minulla on ollut jonkinlaista aviokriisiä. Joka päivä vaikeaa, mutta jaksan itseäni kyllä. No mene sen luokse missä sydämesi on. ❤️ 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:No mene sen luokse missä sydämesi on. ❤️ Sydän sijaitsee rintalastan alla. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Sydän sijaitsee rintalastan alla. Ymmärrät mitä tarkoitan? Jos et tyhmä ole. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ymmärrät mitä tarkoitan? Jos et tyhmä ole. Ehkä olen tyhmä kun en väännä rautalangasta mitä aloitus edes tarkoittaa. Mutta sitä tämä elämä on. En tiedä kuka ymmärtäisi edes puolia. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kunnes parannun niin tiedän paremmin. Ap mikä valehtelija! 
- AnonyymiUUSIJostain syystä pidin tästä kommentista aivan valtavasti. 
 sivusta
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ap mikä valehtelija! Sekin vielä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kunnes parannun niin tiedän paremmin. Hyvinhä teil ” vaimon” kans luistaa ja niide muiden mimmien kanssa ? Ei sun kimpussa muita ole joten jätä ite rauhaan ihmiset. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:On joo, mutta muista että rakkaus on ilmiö eikä primääritunne. Ja kiitos kysymystä, minulla on ollut jonkinlaista aviokriisiä. Joka päivä vaikeaa, mutta jaksan itseäni kyllä. Ohi 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Hyvinhä teil ” vaimon” kans luistaa ja niide muiden mimmien kanssa ? Ei sun kimpussa muita ole joten jätä ite rauhaan ihmiset. Kuvittelet toiseksi. Voi sitä ihmistä kenen suuhun laita minun sanojani. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ehkä olen tyhmä kun en väännä rautalangasta mitä aloitus edes tarkoittaa. Mutta sitä tämä elämä on. En tiedä kuka ymmärtäisi edes puolia. Pälyily ja töpeksintä nyt hiukka väärä kuvaus siitä mitä oikeesti kävi.. ymmärrän toki dementiaasi joka vähättelee tapahtumia. 
- AnonyymiUUSIKenelle naiselle ? Miltä teeltä, liptonilta? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Mikä sinulla on? Se nainen saattaisi haluta tietää jos oikeasti rakastaa. Muista että oikea rakkaus on vahva asia. Ei sitä rakasta naiset jos rakastas niin ei hän täällä olisi ruikuttamassa. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Mikä sinulla on? Se nainen saattaisi haluta tietää jos oikeasti rakastaa. Muista että oikea rakkaus on vahva asia. En käytä teetä enkä rakasta kahvista tykkään. 
- AnonyymiUUSIAlkaa kuitenkin olla vainoharhat kimpussasi. Hakeudu hoitoon. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ehkä olen tyhmä kun en väännä rautalangasta mitä aloitus edes tarkoittaa. Mutta sitä tämä elämä on. En tiedä kuka ymmärtäisi edes puolia. Etköhän sä tiedä erittäin hyvin kuka ymmärtäisi paljon enemmänkin kun vaan puolet kaikesta. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Jostain syystä pidin tästä kommentista aivan valtavasti. 
 sivusta👀 

- AnonyymiUUSIEtkä ole saanut aikaiseksi yrittää korjata "aviokriisiä"? Elämä valuu hukkaan. - AnonyymiUUSIÄlä edes kysy. 
- AnonyymiUUSINaimisissa oleva mies hohhojaa 

- AnonyymiUUSISinulla ei siis ollut tunteita kohtaani? Vaan pelleilit ja hait vain hyvää olla? Vai on tunteita, mutta et vain osaa tai uskalla jatkaa? Miksi olet suhteessa jossa noin pitkä kriisi? - AnonyymiUUSIElämä on. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Elämä on. Eli oli vai ei? Älä tuhlaa aikaasi jos on joku joka rakastaa… 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Eli oli vai ei? Älä tuhlaa aikaasi jos on joku joka rakastaa… Siis mitä? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Siis mitä? Ole sen kanssa kenelle tämän kirjoitit. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ole sen kanssa kenelle tämän kirjoitit. En muuten ole. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:En muuten ole. Jauhat täyttä paskaa:: 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Jauhat täyttä paskaa:: Miten niin? 
- AnonyymiUUSIKirjoitin tämän vieraille ihmisille. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Elämä on. Makaa meritähtenä syö puuroo. 

- AnonyymiUUSIK naiselle? - AnonyymiUUSIK-naisellekin. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:K-naisellekin. Sano sitten suoraan? Kiitos 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Sano sitten suoraan? Kiitos Jos vastaan tulee ja puheeksi asia tulee niin tottakai. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:K-naisellekin. Olen 36v. Onko minulle? Jota lähes päivittäin näet? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Olen 36v. Onko minulle? Jota lähes päivittäin näet? Ei. En näe ketään heistä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ei. En näe ketään heistä. Etkä kertoisi vaikka olisi.. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Etkä kertoisi vaikka olisi.. Kertoa mitä? Että minulla on aviokriisi? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kertoa mitä? Että minulla on aviokriisi? Vaikka olisi minulle ketä kuvasin yllä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Vaikka olisi minulle ketä kuvasin yllä. Siis voin kyllä kertoa kenelle tahansa joka asiasta osoittaisi kiinnostusta, että kyllä minulla on ollut aviokriisiä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Siis voin kyllä kertoa kenelle tahansa joka asiasta osoittaisi kiinnostusta, että kyllä minulla on ollut aviokriisiä. Mutta kysyin että oliko minulle. Jota näet joka vko ja älä valehtele asiasta. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Mutta kysyin että oliko minulle. Jota näet joka vko ja älä valehtele asiasta. Ehkä olette työkavereita? Ap ei ole töissä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kertoa mitä? Että minulla on aviokriisi? Kaikki tietää jo sun kriisit. 

- AnonyymiUUSITuo kannattaa jo sanoa suoraan sille naiselle, varsinkin jos et edes halua mitään hänen kanssa. - AnonyymiUUSIKenelle niistä? Täältä voivat lukea jotka jääneet ihmettelemään. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kenelle niistä? Täältä voivat lukea jotka jääneet ihmettelemään. Olet pelaillut monien kanssa? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kenelle niistä? Täältä voivat lukea jotka jääneet ihmettelemään. Miksi kirjoitat kuin olisit kirjoittanut yhdelle? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Olet pelaillut monien kanssa? No kyllä nuori mies ihastua voi. Ainakin silloin nuorempana. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:No kyllä nuori mies ihastua voi. Ainakin silloin nuorempana. Ja ikäsi on nyt? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ja ikäsi on nyt? Kohta kolmekymppinen🎶 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kohta kolmekymppinen🎶 Harvalla kohta kolmekymppisellä on takana 10 vuoden aviokriisi! 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kohta kolmekymppinen🎶 Niin olisko ikä edes totta 😌 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Harvalla kohta kolmekymppisellä on takana 10 vuoden aviokriisi! En tarkoita sellaista aviokriisiä kun luulette. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Niin olisko ikä edes totta 😌 Ei sillä ole merkitystä. 
- AnonyymiUUSIMinä tiedän tämän olevan aito ja sen takia ei minun pidä asiaan enää palata. 
- AnonyymiUUSITäällä on tänään ollut taas niin uuvuttava ja tympeä meininki että ei enää. Jään pyhäinpäivän viettoon jo nyt. Hiljennyn ja unohdan tällaiset pelleilypaikat. Jännä miten näissä tarttuu huono olo ja tulee itselle muiden puolesta jopa ahdistunut olo. Tämä on hyvin vaarallinen paikka ainakin herkille ja kilteille ihmisille. Hirveät tappelut ja draamat joka ketjussa koko illan. Huh miksi ihminen on niin tyhmä että tällaista edes vilkaisee. Mua hävettää. :/ 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Minä tiedän tämän olevan aito ja sen takia ei minun pidä asiaan enää palata. Kirjoitat jollekin, et kuitenkaan kerro mitään mistä voisi tietää olevan sinulta. Ota niskasta itseäsi. Kerro sille joka rakastaa sua ja kaipaa tämä sama. Olosi paranee varmasti jo sillä. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kirjoitat jollekin, et kuitenkaan kerro mitään mistä voisi tietää olevan sinulta. Ota niskasta itseäsi. Kerro sille joka rakastaa sua ja kaipaa tämä sama. Olosi paranee varmasti jo sillä. Voi kuule, kyllä he minut tietävät. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Täällä on tänään ollut taas niin uuvuttava ja tympeä meininki että ei enää. Jään pyhäinpäivän viettoon jo nyt. Hiljennyn ja unohdan tällaiset pelleilypaikat. Jännä miten näissä tarttuu huono olo ja tulee itselle muiden puolesta jopa ahdistunut olo. Tämä on hyvin vaarallinen paikka ainakin herkille ja kilteille ihmisille. Hirveät tappelut ja draamat joka ketjussa koko illan. Huh miksi ihminen on niin tyhmä että tällaista edes vilkaisee. Mua hävettää. :/ Olen huomannut. Usein reagoin niin että haluaisin puolustaa sitä kiusattavaa, niinkuin olen tehnyt oikeassakin elämässä kun muut ei ole uskaltaneet. 
 Siksikin en käy täällä kuin ihan tosi harvoin. :)
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Täällä on tänään ollut taas niin uuvuttava ja tympeä meininki että ei enää. Jään pyhäinpäivän viettoon jo nyt. Hiljennyn ja unohdan tällaiset pelleilypaikat. Jännä miten näissä tarttuu huono olo ja tulee itselle muiden puolesta jopa ahdistunut olo. Tämä on hyvin vaarallinen paikka ainakin herkille ja kilteille ihmisille. Hirveät tappelut ja draamat joka ketjussa koko illan. Huh miksi ihminen on niin tyhmä että tällaista edes vilkaisee. Mua hävettää. :/ Hyvää viikonloppua sinullekkin. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Voi kuule, kyllä he minut tietävät. Ketkä? 

- AnonyymiUUSIKriisit kannattaa selättää jos on lapsia. Seuraavana vuorossa isovanhemmuus. Ei saa olla itsekäs kun on perheellinen. Iloa suvun jatkamisen vaalimiseen ja valitsemiseen. - AnonyymiUUSIHöpöhöpö. Jos rakkautta ei ole ja on jatkuva kriisi, kannattaa vain antaa molemmille mahdollisuus onneen. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Höpöhöpö. Jos rakkautta ei ole ja on jatkuva kriisi, kannattaa vain antaa molemmille mahdollisuus onneen. Kun ei ole kyse enää pelkästään itsestä. Omituisia ihmiset ketkä eivät saa onnea jälkikasvustaan. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kun ei ole kyse enää pelkästään itsestä. Omituisia ihmiset ketkä eivät saa onnea jälkikasvustaan. Jotta voi olla riittävän hyvä vanhempi tulee voida olla onnellinen. Elämä on liian lyhyt. Uskon että jokainen lapsi haluaisi vanhempiensa olevan onnellisia, erossakin vanhemmuus sujuu usein hyvin. Jopa paremmin, kun saa omaa aikaa on voi antaa enemmän ja olla entistä parempi vanhempi kun lapsi luona. 
- AnonyymiUUSILapsia tai isovanhemmuutta ei voi tulla edes, sillä tämä kriisi ei salli edes kumppani juuri nyt. 

- AnonyymiUUSIHaiskahtaa trollaukselta! Älkää tarttuko kaikkeen aloitukseen, kuin tuntisitte aloittajan. Täällä hullun karusellissä kusetetaan ja vedetään pässiä narussa. Osaltani kriisiä ei ole eikä tulevaisuus ole puntarissa. Selvät suuntaviivat sinne uuteen ja viivat on jo piirretty kartalle. Ei pelejä vaan luottamusta ja rakkautta...kaikille! - AnonyymiUUSIHieno homma. Aloitus on aito ja monelle merkitysellinen. 

- AnonyymiUUSIKerro tämä nyt sille toiselle osapuolelle. Ansaitsee kuulla. - AnonyymiUUSIKuinka monelle tuntemmatomalle vieraalle parisuhteessa olevalle naisellekko pitäisi viestiä suoraan, että hei mulla oli aviokriisi. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kuinka monelle tuntemmatomalle vieraalle parisuhteessa olevalle naisellekko pitäisi viestiä suoraan, että hei mulla oli aviokriisi. No selvästi jollekin tämän kirjoitit 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:No selvästi jollekin tämän kirjoitit Annalle tai Kaisalle varmaan. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Annalle tai Kaisalle varmaan. Tai jopa Anna-Kaisalle 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Annalle tai Kaisalle varmaan. Molemmille, jos haluat heidät elämääsi ja "aviokriisi" heijastuu teidän suhteissa. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kuinka monelle tuntemmatomalle vieraalle parisuhteessa olevalle naisellekko pitäisi viestiä suoraan, että hei mulla oli aviokriisi. Keskity siihen ketä riepotit vaimon lisäksi, aloita niistä. 

- AnonyymiUUSIEpäilen paskapuheeksi aloittajan jargonia… ohi - AnonyymiUUSIEpäilen vuan. 

- AnonyymiUUSIMammako kirjoitti tuon puolestasi ap? - AnonyymiUUSINiin, sitähän on mahdoton todeta, että kuka on kirjoittanut ja mitä. 

- AnonyymiUUSIAivan. Et sitten aiemmin tullut kertoneeksi? - AnonyymiUUSIEn tiennyt kuin vasta vähän aikaa sitten. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:En tiennyt kuin vasta vähän aikaa sitten. Ok. 

- AnonyymiUUSIJos on aviokriisi niin ihmisiä pitää ymmärtää ja heillä on OIKEUS PASKOA TOISTEN ASIOITA! 
 Toisilla ei ole oikeutta saada edes korvauksia vaan pitää antaa KAIKKI ANTEEKSI!
 Aika mielenkiintoinen näkemys jos itse on roikkunut niin, kuin TAKIAINEN PERSEESSÄ ja pilannut toisten suhteita, koska oma avioliitto on ollut kokoajan pilalla!- AnonyymiUUSIEn ole pilannut yhtään mitään ja suhteita rikkonut en ole. 

- AnonyymiUUSIEn usko - AnonyymiUUSINo haista v*ttu sit! 

- AnonyymiUUSIAp, hienosti sanoitettu. Varsin nokkelaa sanailua. 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161733
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331